C5 Lupkanje u zadnjem dijelu auta

dares

New member
C5 hidraulika

Pozdrav svima!
Od nedavno sam vlasnik c5 2,2 hdi 2002.godina,auto me je odusevio.Primjetio sam da se prilikom prelaska neravnina cuje lupkanje u prednjem i zadnjem kraju.
LDS-a sam dolio u bocu,oko 0,5l,ali i dalje lupka.
Da li postoji nacin provjere pritiska u bombama ili eventualno odzracivanje ovjesa?
DA li je normalno da prilikom odvrtanja cepa na boci LDS-a bude kakvog pritiska?
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: C5 hidraulika

Primjetio sam da se prilikom prelaska neravnina cuje lupkanje u prednjem i zadnjem kraju.
LDS-a sam dolio u bocu,oko 0,5l,ali i dalje lupka.
Da li postoji nacin provjere pritiska u bombama ili eventualno odzracivanje ovjesa?
DA li je normalno da prilikom odvrtanja cepa na boci LDS-a bude kakvog pritiska?
Dobrodošao, korisno je prije otvaranja teme pogledati prethodne teme i postove: http://www.citroenforum.hr/citroen-c5-faza-i-i-ii-123/lupkanje-u-zadnjem-dijelu-auta-168/index2.html#post2781
 

Konrad

New member
Cep ima rupicu jer bi pukla posuda tako da tu vlagu moze povuc, kad se dize stvara se vakum u posudi, kad se spusta stvara se pritisak no to se sve regulira tom rupicom osim kad se radi odtlacivanje, tad treba skinut cep zbog prebrzog stvaranje pritiska
 

Hrvoje Marin

Active member
Rupa nije jednosmjerna? Jer kad god sam skidao čep uvijek je bilo pritiska. A ovo sa pritiskom da se smanji ulazak vlage je i namjerno, jer kako onda jamstvo tako dugo za tekućinu koja je btw. ista kao i tekućina za kočnice za sjever Europe?
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Rupa nije jednosmjerna? Jer kad god sam skidao čep uvijek je bilo pritiska.
Ima ga, ali vrlo malo. Otprilike jednako kao dok otvaraš bocu gaziranog pića. ;) Ne znam koliko je to normalno. Vjerojatno rupa odrađuje posao. :)
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Re: c5

zar nije LDS samo za ovjes??
volan bi trebao biti klasičan servo



kod novih su senzori za visinu umjesto korektora visine, znači senzor daje kompu podatak o visini vozila a komp onda korigira visinu prema potrbebi,
zato C5 može regulirati visinu u milimetrima
kako sam ja zaključio to i jest problem kod odtlačivanja kod C5 jer komp spusti auto na najniži nivo ali sistem ostavi pod tlakom tak da zrak ne može van
možda bi se komp prevario ako bi kotači ostali visiti, komp bi preko senzora očitao veću visinu od potrebne pa bi smanjivao tlak u sistemu, kako se visina ne bi mijenjala trebao bi ispustiti tlak do kraja, e sad sigurno tu ima neka još caka jer ovo bi bilo prejednostavno pa vlasnici vozila ne bi bili ovisni o citoenovoj dijagnostici
Citajuci ovo nemogu biti da ne postavim pitanje.. Moj x7 karavan kad ga parkiram,zadnji kraj mu legne do crne zemlje!
Kad ga zateknem takvog otkljucam odma pali pumpu i dize ga u dobar nivo.
Zna li neko vise o ovome,jeli imao slican slucaj??! Nema greske na lexiji,ne curi nigdje sve stima ali on sjedne,dva servisa sam promjenio niko siguran odgovor da mi da.
 
Na vrh