eto, besplatna priča koja i vrijedi toliko. ukratko, par lokacija, par auta (ne svi moji) i par servisa. ništa utuživo jer je riječ o mišljenju. besplatnom. koje i vridi točno toliko. pa učite iz primjera.
rijeka: ARK mihelić na viškovu... ha ne znam. u servisu dosta toga nisu znali dijagnosticirati i otkloniti... ma ni problem ni platit ako znaš delat i ako se potrudiš. ali...nakon dva auta u familiji kupljena kod njih, jedan dok su još bili na staroj lokaciji odma do deponija, treći pokušaj je završio neslavno - telefonom jedna priča a uživo druga.. i tako nisam kupio treći auto tamo. niti bio poslije.
ruting na krnjevu, prije desetak godina, dok je uvozio citroene. nula bodova za tadašnje znanje u servisu. grešku na kompu "popravljali" resetiranjem umjesto čitanjem šta piše na ekranu. normalno, 10km poslije eto greškice skok na skok... što je super kad gubiš vrijeme zbog auta.
sada idem kod frenda u dobar "neovlašteni" servis na krku.
pa onda niš ne znam za ostale servise oko rijeke.
zagreb i okolica:
cs u tratinskoj: stari servis i sve ok. par sitnica mi je trebalo - koje sam i sam dijagnosticirao pa srećom niš komplicirano. s novim konpijukter-autom nisam išao tamo, doduše.
auto peba: e, taj je priča. dok "glavati šef" kako sam čuo da ga zovu od milja nije udesio firmu (vidjeti
ovdje) tamo mi je radilo par poznatih, prvo u rakitju pa onda u sv. nedelji. prije tih par godina, u prodaji se kod nekih slučajeva moglo poradit na kulturi. no u servisu su imali likova koji znaju šta rade. sad više tamo ne rade, jer ne radi nitko. propalo... nešto kadra šta valja i dalje se bavi citroenima, ali privatno i ne ovlašteno. bar koliko znam (može bit krivo).
cib: prodaja super, ali zbog uvjeta citroena hrvatske auto sam na kraju kupio u savskoj, duža priča. za ovlaštene sitnice (ulje i filteri) usluga ok, samo je malo daleko i komplicirano za poć nazad iz Mlake.
zaboravio sam skoro, mototehna u sisku: i tamo sam jednom išao zbog stiske s vremenom. sve ostalo krcato, a meni frka. i ništa, taj jedan put bili su korektni i sve je bilo ok.
ovo će vam jako koristit: portugal: filinto mota, rua pinto bessa. korektni, iako su bili tvrdoglavi oko kvara na benzincu (ja tvrdim: svjećice, oni: injektor, ja: svjećice...) napravili po svome, ja platio, fulali, i na kraju sve doveli u red bez dodatnog troška. kasnije, za dizelaša su se skoro pa čudili, 1.6HDi u c3 su rijetki zbog ovdašnjih poreza na kubikažu. pokazali mi dva C3 1.4HDi sa skoro 400k km. vidio sam i tri "predzadnja" spačeka - zadnji zadnji proizveden u mjestu Mangualde je u muzeju, a tri prije toga su u Portu još uvijek.
i to je to