Re: Iskustva sa servisima
Zamolio bih sve koji imaju prigovor na automehaniku da mi jave
Nekoc davno sam dosao poradi toga sto mi se auto tresao nakon paljenja, ekipa je bacila oko i za nekih 20min mi na prijamu kazu da moram ostaviti auto, da ne mogu skinuti jednu od svjecica jer se zapekla, pa da ce morati skidati nesto s motora, pa je upitno da li ce nesto moci uvrnuti natrag.
Uglavnom prica iz horor filma i na kraju mi kazu "tko vam je mijenjao svjecice zadnji puta i stavio one za Peugeot". Tada se nisam sjetio tko je i kada to radio, jer sam kombinirao Automehaniku i Auto Pebu.
Uglavnom na koncu sam pronasao stari racun iz Automehanike gdje su mi mijenjane svjecice na nekih 60.000km i na racunu pise svjecice Peugeot ili sl.
E sad, nekako ne vjerujem da su Peugeot svjecice nesto sto ne ide u Citroen, osim toga u Automehanici mi nisu zamijenili vise nikada zarulje, a kod njih/vas sam isao zadnji puta na nekih 120.000km
Kako nisam imao vremena za ostavljanje auta i kako mi je bilo receno da ce me sve to skupa kostati par 1000kn (slovima: tisucakuna) otisao sam alternativnom garaznom serviseru koji je odvrnuo bez problema sve Peugeot svjecice i stavio neke druge isto bez problema.
Naravno auto se i dalje trese u leru, pa je pitanje sto bi bilo da sam u Automehanici zamijenio svjecice i onda isao korak dalje.
Uglavnom stice se dojam da se pokusavaju prodati price slabo upucenima u automobile. Meni je osobno gust voziti automobil, ali nemam volje i interesa poznavati servisiranje istog, i zelio bih da jednog dana ovlasteni servisi budu mjesta gdje ce covjek moci vjerovati ljudima na prijemu ali i ekipi u servisu koji procjenjuju potencijalni kvar. Ako zanemarimo stavku novca za servis, imam ozbiljnu sumnju da se auti servisiraju kvalitetno unatoc redovnim dolascima, jer se neke stvari ne podesavaju/mijenjaju kada bi trebalo, recimo podesavanje ventila i sl. Vjerojatno zato sto treba postati normalno da se nakon 5-6 godina ide na kupnju novog modela, premda to u biti nije sasvim nuzno uz dobar servis. Tako da je prodaja i servis pod istim krovom u svojevrsnom sukobu interesa.
Naravno uvijek postoji mogucnost u ovom mojem primjeru da su zamijenili svjecice i javili mi da je sve ok sa ostatkom price.
Valjda je shema da su auti pristupacni da ne kazem jeftini u odnosu na konkurenciju, ali onda cemo zaradjivati na servisima i kvarovima. Jasno mi je da jeftiniji automobili u biti vjerojatno imaju i dijelove slabije kvalitete, pa su isti pristupacni i za mijenjati kasnije, ali ipak bi trebalo voditi paznju kakav se dojam stice kod kupaca.
Sto se tice bivse Auto Pebe uvijek sam imao dojam da je posao napravljen preko volje. Sumnjam jos i danas da su mi nesto zbrckali nakon jednog servisa, jer mi je 2h nakon servisa poceo curiti hladnjak. Osim toga drzac zarulje fara je nakon jednog servisa izgleda kao da ga je netko zgazio. Uglavnom ostavili su mi dojam i sumnju da kradu dijelove sa servisiranih automobila ili sl.
Ovim postom ne bih rekao tko je kriv ili nije u cijeloj prici, ima krivice sigurno i na strani kupaca, a ponajvise mislim da ima krivnje na prvoj liniji management-a vlasnika autokuca, jer vjerojatno, kao sto se to radi u bilo kojoj drugoj vecoj firmi/inozemnom predstavnistvu i sl, koji ne razumiju sto je mozda u dugorocnom interesu firme (povjerenje i zadovoljstvo kupca koji se visestruko vraca istom brendu), te onda tako organiziraju posao - tipa da se ljudi raspadaju od posla i ne stignu odraditi sve tocke koje su mozda propisane od strane struke/proizvodjaca, vec se radi po feelingu. Mislim da je upitno i koliko se ulaze u skolovanje ljudi i koliko ljudi imaju osjecaj pripadnosti i vrijednosti posla koji rade, te kolika je kontrola sto se uopce radi na servisima.
Ukoliko se situacija bitno ne popravi ne vidim zasto se kupci ne bi sve vise okretali samostalnom servisiranju ili alternativnim garaznim servisima gdje se barem moze imati daleko veci uvid u rad i opcije.
P.S. Zar je zbilja ok cijena za lambda sondu od 1600kn ?