što se tiće teze s prethodne stranice. bolje kupiti punta pa peri-deri dok se ne raspadne, nego golfa pa ga platiti skuplje i čuvati i opet se raspadne sam od sebe......u grubo, slažem se s tom teorijom i u kontekstu toga mislim da je glupo u startu dati za prosječan novi golf cca bar 30 -35 tkn više nego za novi citroen c4 približno istih karakteristika
možda su njemački auti nekad bili pojam
pa uostalom ja sam večinom i vozio njemačke aute
ali sada su razlike po pitanju kvalitete i kvarljivosti među markama automobila sve manje
pa tako ni ne treba robovati predrasudama što se tiće nekih marki koje nisu njemačke
osobno, ja se grozim kad sjednem u neki niže rangirani model vw-a poput pola ili golfa i kad se zagledam u svu tu bezličnu plastiku, sumorno uređenje unutrašnjosti
nikakva predodžba o valjda kvalitetnijem vozilu od drugih mi taj gadan osjećaj ne može izbrisati
s druge strane, iskreno ću vam reći, obožavam svoj citroen, ali imam predrasude o njemu te se bojim kvara.......hebiga, nažalost je to istina i ne znam zašto tako razmišlam
no, živi bili pa vidjeli pa ću nabrat u prvih 6 mjeseci bar 20.000 km pa ću više znati da li su moji strahovi bili opravdani ili ne
inaće u životu se srećem samo s ljudima koji su imali sreće ili nesreće s novim autima po pitanju kvarova bez obzira na marku i model auta. očito nema pravila, oćito su sve to predrasude.
ali da sjednem u novu fabiu, polo, ibizu, fiestu ............ti auti su unutra užasno sumorni, no way, pa makar bili možda manje kvarljiviji od auta koji su mi zgodni unutra poput francuza ili talijana
japance posebno ne izdvajam jer mi se većina ne dopada donosno plaši me nedostatak kvalitetnih servisa na mojim prostorima, a i uređenje unutrašnjosti, materijali korišteni u unutrašnjosti, te dizajn mi uglavnom nisu zadovoljavajući
što se tiće gubitka vrijednosti....to me ne plaši dok god dovoljno koristim auto i prelazim određeni broj kilometara godišnje, to znači da auto služi svrsi, a gubitak vrijednosti uračunavši sve kroz početnu cijenu i troškove održavanja i nije nešto različit kod marki auta. možda bi se samo moglo reći da veći auto brže gubi vrijednost od manjeg i to je jedino pravilo koje postoji.