Gubitak vrijednosti vozila

Matija

New member
A ja ću reći nešto drugo. :)

Prije par mjeseci je bio jedan od najobjektivnijih članaka objavljen u auto časopisima u posljednjih par godina. Već sam možda i pisao o tome.

Auto klub je napravio usporedbu koliko košta novi auto + redovno održavanje na 100 000 km.

Uzeli su bazne modele (najjeftinije), od ovlaštenih servisa uzeli cijene dijelova i servisa za redovno održavanje, uzimali su dva seta pločica, dva seta guma itd itd.

C4 je u startu bio nešto jefitniji od Golfa. Na 100 000 km je Golf bio u konačnici 3000€ skuplji. Isti, bazni model. Da ne bude da favoriziram Citroen, ista, ako ne i veća razlika je bila u korist nekih korejskih auta.

Sad ja pitam ovako, zašto polovni VW iste klase košta koju tisuću € više nego konkurencija?

Pa eto vam odgovora. U startu + održavanju košta barem toliko više. Tako da novi auti jednako gube na vrijednosti... Jedino je fora koji ćeš "lakše" prodati...

Ljudi, današnji auti su ista govna i točka. Sve su to nijanse. No matematiku ne možeš prevariti, kad se sve stavi na papir, sve je jasno.
 

Ciki vts

New member
Sad ja pitam ovako, zašto polovni VW iste klase košta koju tisuću € više nego konkurencija? Pa eto vam odgovora. U startu + održavanju košta barem toliko više.
nije mi bas jasno nesto, koji god dio je na mom auto zamjenjen, u vw takav isti dio kosta 30-50% manje. A i ne moram ni pricati da kad nesto rikne da 5 mehanicara nisu sigurni kaj je riknulo. I 5 puta mi se to desilo :D

a vw rikne (npr. trokira) dodes kod prve babe na kiosk tiska i ona zna kaj je otislo :D

mene je samo dijagnostika za svaki kvar dosla 300kn otprilike :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
C4 je u startu bio nešto jefitniji od Golfa. Na 100 000 km je Golf bio u konačnici 3000€ skuplji. Isti, bazni model. Da ne bude da favoriziram Citroen, ista, ako ne i veća razlika je bila u korist nekih korejskih auta.

Sad ja pitam ovako, zašto polovni VW iste klase košta koju tisuću € više nego konkurencija?

Pa eto vam odgovora. U startu + održavanju košta barem toliko više. Tako da novi auti jednako gube na vrijednosti... Jedino je fora koji ćeš "lakše" prodati...
Nije tu matematika u igri koliko taj naš mentalitet. Ode će ti prije čovik dati vlastitu mater neg Golfa dvojku iz devedes'treće za manje od 2,5t EUR. :D
nije mi bas jasno nesto, koji god dio je na mom auto zamjenjen, u vw takav isti dio kosta 30-50% manje. A i ne moram ni pricati da kad nesto rikne da 5 mehanicara nisu sigurni kaj je riknulo. I 5 puta mi se to desilo

a vw rikne (npr. trokira) dodes kod prve babe na kiosk tiska i ona zna kaj je otislo
Ista ti je stvar i s Jugom bila. Nema se šta pokvarit a da domać čovik ne zna popravit u po ure.

Citronen je sofisticiran auto za gospodu i aristokraciju. :) Nema tu puno filozofije. ;)
 

Matija

New member
nije mi bas jasno nesto, koji god dio je na mom auto zamjenjen, u vw takav isti dio kosta 30-50% manje. A i ne moram ni pricati da kad nesto rikne da 5 mehanicara nisu sigurni kaj je riknulo. I 5 puta mi se to desilo :D

a vw rikne (npr. trokira) dodes kod prve babe na kiosk tiska i ona zna kaj je otislo :D

mene je samo dijagnostika za svaki kvar dosla 300kn otprilike :D
Heh, to je druga priča, kvarovi. Ovo su išli čisto samo dijelovi i rad u ovlaštenom servisu za redovne servise. :D

Ali mislim da su u zadnje vrijeme cijene za sva novija vozila tu negdje, bar što pričam s ljudima koji iskreno hoće reći, a ne da kriju sve frazama "ma ja samo sipam i vozim". Nema tu puno mudrolije, gotovo isti dijelovi se ugrađuju. Nešto je jeftinije, nešto skuplje. :)
 

deda

New member
Cijena rabljenog je je iskljućivo stvar predrasuda i imiđa koje su trvrtke stvarale desetljećima.Neki su se tome prilagodili,neki nisu.Prije je kupiti voziti i održavati Citroena bio statusni,odkaćeni imiđ i oni su to debelo iskorištavali,sa svojeglavim skupim ,kompliciranim servisima i dijelovima i to je dan danas teško pobiti,makar se ta politika promjenila i teško da će postić imiđ jeftinog održavanja i da naprave mrežu servisa u svakom selu,kao što je to bio recimo slućaj sa Fiatom i VW.Pogledajte kakva je situacija sa Alfom,Lanciom,auti su jebeno skupi novi,djelovi i servisi da se usereš od cijena,a kad ga hoćeš prodati,niko ga neće ni zabadava,ali opet se prodaju,jer inaće bi već nestali sa auto scene.
 

jura

New member
Mislim da je krajnje neozbiljno, da ne kazem neodgovorno, tvrditi bez argumenata da je vw govno od auta. Medjutim, kad se ta izjava potkrijepi vlastitim iskustvom, pa se pojave ljudi sa istim iki slicnim prolemima onda mozemo nacet temu. Moj primjer: Golf 5 plus 2.0 tdi. Na displaju pokazuje 115 tkm, do sad radjeno slijedece, osim redovnih servisa koji kostaju 30% vise nego na citroenu: promjena turbine, stara se rasula doslovno, cijena 18ooo kuna +ruke. Kompletan mjenjac, uspjesno uguran u garanciju, svejedno nadoplata od 6ooo kuna jer je auto prosao 1ooooo km. Lezajevi na svim kotacima, prednje celjusti, centralni display, brdo zarulja prednjih svjetala koje izgore bar jednom mjesecno. Uglavnom, i nije neki best buy jer je auto u startu kostao puno previse a sa svim ovim popravcima on i mora drzat cijenu jer da nije tako tko bi normalan ikad kupio vw? S druge strane, fiat punto 1.2, bazni model s klimom, 2oo9. godina sa 5oooo km osim redovnih servisa jedino je promijenjena premosnica na volanu. A redovni servis u ovlastenom servisu je 5oo novcica. Po tome ispada da je daleko isplativije kupit punto i vozit ga dok se ne raspadne nego kupit golfa i pazit ga. Eto, moje vidjenje situacije, potkrepljeno iskustvom. Namjerno nisam u cijelu pricu upleo citroen da ne bi netko rekao da sam pristran.
 

Damaj

Active member
hahahha, ovaj damaj nareduje global moderatoru da se drzi teme...

sta si ljudi sve dopustaju..
Opet si skroz krivo shvatio, želio sam reći da je razlika u cijenama polovnog VW i Citroena pa ostalih francuskih marki isuviše velika da bi trebalo raspravljati o tome, a to tko si šta dopušta reći na FORUMU zaista neću niti komentirati, najbolje da svi forumaši potvrđuju tvoje mišljenje.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Moj primjer: Golf 5 plus 2.0 tdi. Na displaju pokazuje 115 tkm, do sad radjeno slijedece, osim redovnih servisa koji kostaju 30% vise nego na citroenu: promjena turbine, stara se rasula doslovno, cijena 18ooo kuna +ruke. Kompletan mjenjac, uspjesno uguran u garanciju, svejedno nadoplata od 6ooo kuna jer je auto prosao 1ooooo km. Lezajevi na svim kotacima, prednje celjusti, centralni display, brdo zarulja prednjih svjetala koje izgore bar jednom mjesecno.
:eek::eek: Jura ti se šališ jel da ?? Sve ovo na jednom VW ? Pojmu kvalitete i pouzdanosti u rvata ??

Mislim da se opako šališ i da si opisao kvarove na "nepouzdanim i kvarljivim" citroenima ;):D:D:D

Dobro je neko napisao ovdje ( Matija,mislim ? ) da su današnji auti sve ista sranja i da je samo stvar osobne sreće kakav te primjerak zapadne :p
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Ma kaj je to mirda, pa auto ima tek 115tkm :)

Ja sam do sad promjenio djelova za istu cijenu a tek sam na 70tkm :D :D :D
hehehe..ti nisi mjerodavan ;) s obzirom kaj voziš (citroena :D) i kak ga voziš :whistling:...
 

jura

New member
opet se sve svodi na zajebanciju ali, istina je da je balkanski sindrom uzeo maha i u našoj okolini, prevelika je koncentracija ispranih umova na tako malom mjestu pa pojedinci koji se razlikuju nestaju u masi istih.
 

Dalibor

Dado Tornado
Opet si skroz krivo shvatio, želio sam reći da je razlika u cijenama polovnog VW i Citroena pa ostalih francuskih marki isuviše velika da bi trebalo raspravljati o tome, a to tko si šta dopušta reći na FORUMU zaista neću niti komentirati, najbolje da svi forumaši potvrđuju tvoje mišljenje.
dizeli ranga 2,0 i 2005. god.:
citroen C4: oglas 52 000kn
auto ranga citroena, jaguar x type: oglas 100 000kn
X type je kao nov bio više od dvostruko skuplji od C4, i sada kao rabljeni razlika je dvostruko skuplja.
spominjalo se neke sportove "golf" :confused:, pa sam se sjetio kako bi to moglo biti njemačko vozilo vrlo često na našim prostorima, i bio sam u pravu... pa sam uz golfa potražio jednog također čestog gosta naših cesta - opel astru!

vw golf: oglas 78 000kn
opel astra: oglas 58 000kn
razlika u odnosu na C4 je evidentna. pa sam otišao na stranice pz-auta kako nebi ispao glup u cijeloj ovoj priči i pogledao koliko bi koštao golf srednje opreme - highline (iznad nje su još GTD i GTI), pa kada sam vidio kako sa 1,4 turbo benzincem piše nekakva cijena od 190 000kn ugasio sam te internetske stranice jer mi se više nije dalo čitati. siguran sam kako aktualni C4 sa cirka 130KS ne košta 190 000kn, već kako je razlika između C4 i golfa razlika kao i kod ovih gore s njuškala kada se uzme postotak koliko je golf skuplji
 

Damaj

Active member
dizeli ranga 2,0 i 2005. god.:
citroen C4: oglas 52 000kn
auto ranga citroena, jaguar x type: oglas 100 000kn
X type je kao nov bio više od dvostruko skuplji od C4, i sada kao rabljeni razlika je dvostruko skuplja.
spominjalo se neke sportove "golf" :confused:, pa sam se sjetio kako bi to moglo biti njemačko vozilo vrlo često na našim prostorima, i bio sam u pravu... pa sam uz golfa potražio jednog također čestog gosta naših cesta - opel astru!

vw golf: oglas 78 000kn
opel astra: oglas 58 000kn
razlika u odnosu na C4 je evidentna. pa sam otišao na stranice pz-auta kako nebi ispao glup u cijeloj ovoj priči i pogledao koliko bi koštao golf srednje opreme - highline (iznad nje su još GTD i GTI), pa kada sam vidio kako sa 1,4 turbo benzincem piše nekakva cijena od 190 000kn ugasio sam te internetske stranice jer mi se više nije dalo čitati. siguran sam kako aktualni C4 sa cirka 130KS ne košta 190 000kn, već kako je razlika između C4 i golfa razlika kao i kod ovih gore s njuškala kada se uzme postotak koliko je golf skuplji
Da mi previše ne duljimo, jedno je tržišna cijena po kojoj svaki pojedinac ima pravo tražiti "svoju" cijenu, a drugo je cijena po službenom katalogu koji je mjerodavan u RH za određivanje poreza za rabljena vozila. Ta "službena" vrijednost nije pravo ogledalo cijena, nego pogledaj po kojoj su cijeni vozila zaista prodana.
Moj C4 polovnjak ima katalošku vrijednost 59 000 kn koju nitko normalan u RH ne bi platio. Tu još napominjem da je u pitanju "seduction" oprema gdje se niti jedna autokuća nije niti osvrnula na tu stavku, pa ako oni cijene toliko "svoja" vozila onda mi tu nije jasno zašto bih ja kao krajnji kupac to morao više cijeniti.
A u cijeni u kojoj sam ga prodao uvrsti i veliki servis koji sam platio 3900 kn i ostali sitniji popravci obavljeni u ovlaštenom servisu za još 3200 kn.
I ovdje želim još jedanput napomenuti da sada posjedujem C4 II, dakle drugi Citroen novi zaredom i svi ti koji tvrde da to smatram lošim autom griješe, jer u tom slučaju ispadam totalni idiot!
To mogu tvrditi samo slijepci koji su se zaljubili u tu marku (nisam navezan niti na jednu marku auta), nego samo realno gledam na uloženo-dobiveno kako kod kupovine, tako i kod prodaje auta Citroen.
 

Ciki vts

New member
sjecam se kad sam kupovao c2, mogao sam za iste novce kupiti c4 2006 1.6 ili 1.6hdi (sa ok opremom), a gnoja sam mogao uzeti jedino 1.4, 1.6. ili 2.0sdi bez opreme.
 

deda

New member
Kako god,ali ja imam strašnu averziju prema njemačkim autima,ne kažem da su loši,uopće me nije briga kolko koštaju,kolko ću dobit za njega kad ga prodajem i kolko će se kvariti ili neće.
Kakav tko auto kupuje,ogledalo je karaktera ,znanja,opće kulture,osobnosti,a tu opet napominjem da ljudi koji kupuju drugaćije aute nisu loši u svim tim karakteristikama,ali su drugaćiji,a ja ne spadam u tu vrstu i ne odgovaraju mi takvi,pa makar su milion puta bolji od mene i onih mojih istomišljenika.
 
Na vrh