Dalibor
Dado Tornado
sa nekom drugom markom bi drugačije prošao?Ja svoga C4 platio 115 ooo kn, a za 4 god sa prijeđenih 100 000 km dobio 45 000 kn, pa ti sada gledaj!
sa nekom drugom markom bi drugačije prošao?Ja svoga C4 platio 115 ooo kn, a za 4 god sa prijeđenih 100 000 km dobio 45 000 kn, pa ti sada gledaj!
Ovo stvarno nije za komentirati, drži se ti moderatorstva.sa nekom drugom markom bi drugačije prošao?
ja mislim da bi sa govnom od vw mogao proci boljesa nekom drugom markom bi drugačije prošao?
nije mi bas jasno nesto, koji god dio je na mom auto zamjenjen, u vw takav isti dio kosta 30-50% manje. A i ne moram ni pricati da kad nesto rikne da 5 mehanicara nisu sigurni kaj je riknulo. I 5 puta mi se to desiloSad ja pitam ovako, zašto polovni VW iste klase košta koju tisuću € više nego konkurencija? Pa eto vam odgovora. U startu + održavanju košta barem toliko više.
Nije tu matematika u igri koliko taj naš mentalitet. Ode će ti prije čovik dati vlastitu mater neg Golfa dvojku iz devedes'treće za manje od 2,5t EUR.C4 je u startu bio nešto jefitniji od Golfa. Na 100 000 km je Golf bio u konačnici 3000€ skuplji. Isti, bazni model. Da ne bude da favoriziram Citroen, ista, ako ne i veća razlika je bila u korist nekih korejskih auta.
Sad ja pitam ovako, zašto polovni VW iste klase košta koju tisuću € više nego konkurencija?
Pa eto vam odgovora. U startu + održavanju košta barem toliko više. Tako da novi auti jednako gube na vrijednosti... Jedino je fora koji ćeš "lakše" prodati...
Ista ti je stvar i s Jugom bila. Nema se šta pokvarit a da domać čovik ne zna popravit u po ure.nije mi bas jasno nesto, koji god dio je na mom auto zamjenjen, u vw takav isti dio kosta 30-50% manje. A i ne moram ni pricati da kad nesto rikne da 5 mehanicara nisu sigurni kaj je riknulo. I 5 puta mi se to desilo
a vw rikne (npr. trokira) dodes kod prve babe na kiosk tiska i ona zna kaj je otislo
Heh, to je druga priča, kvarovi. Ovo su išli čisto samo dijelovi i rad u ovlaštenom servisu za redovne servise.nije mi bas jasno nesto, koji god dio je na mom auto zamjenjen, u vw takav isti dio kosta 30-50% manje. A i ne moram ni pricati da kad nesto rikne da 5 mehanicara nisu sigurni kaj je riknulo. I 5 puta mi se to desilo
a vw rikne (npr. trokira) dodes kod prve babe na kiosk tiska i ona zna kaj je otislo
mene je samo dijagnostika za svaki kvar dosla 300kn otprilike
zato se i voze u citrojenima, i gospoda i aristokracija. ali samo u fr.Citronen je sofisticiran auto za gospodu i aristokraciju.
Opet si skroz krivo shvatio, želio sam reći da je razlika u cijenama polovnog VW i Citroena pa ostalih francuskih marki isuviše velika da bi trebalo raspravljati o tome, a to tko si šta dopušta reći na FORUMU zaista neću niti komentirati, najbolje da svi forumaši potvrđuju tvoje mišljenje.hahahha, ovaj damaj nareduje global moderatoru da se drzi teme...
sta si ljudi sve dopustaju..
Jura ti se šališ jel da ?? Sve ovo na jednom VW ? Pojmu kvalitete i pouzdanosti u rvata ??Moj primjer: Golf 5 plus 2.0 tdi. Na displaju pokazuje 115 tkm, do sad radjeno slijedece, osim redovnih servisa koji kostaju 30% vise nego na citroenu: promjena turbine, stara se rasula doslovno, cijena 18ooo kuna +ruke. Kompletan mjenjac, uspjesno uguran u garanciju, svejedno nadoplata od 6ooo kuna jer je auto prosao 1ooooo km. Lezajevi na svim kotacima, prednje celjusti, centralni display, brdo zarulja prednjih svjetala koje izgore bar jednom mjesecno.
hehehe..ti nisi mjerodavan s obzirom kaj voziš (citroena ) i kak ga voziš :whistling:...Ma kaj je to mirda, pa auto ima tek 115tkm
Ja sam do sad promjenio djelova za istu cijenu a tek sam na 70tkm
hehhehehehehehe..ti nisi mjerodavan s obzirom kaj voziš (citroena ) i kak ga voziš :whistling:...
dizeli ranga 2,0 i 2005. god.:Opet si skroz krivo shvatio, želio sam reći da je razlika u cijenama polovnog VW i Citroena pa ostalih francuskih marki isuviše velika da bi trebalo raspravljati o tome, a to tko si šta dopušta reći na FORUMU zaista neću niti komentirati, najbolje da svi forumaši potvrđuju tvoje mišljenje.
Da mi previše ne duljimo, jedno je tržišna cijena po kojoj svaki pojedinac ima pravo tražiti "svoju" cijenu, a drugo je cijena po službenom katalogu koji je mjerodavan u RH za određivanje poreza za rabljena vozila. Ta "službena" vrijednost nije pravo ogledalo cijena, nego pogledaj po kojoj su cijeni vozila zaista prodana.dizeli ranga 2,0 i 2005. god.:
citroen C4: oglas 52 000kn
auto ranga citroena, jaguar x type: oglas 100 000kn
X type je kao nov bio više od dvostruko skuplji od C4, i sada kao rabljeni razlika je dvostruko skuplja.
spominjalo se neke sportove "golf" , pa sam se sjetio kako bi to moglo biti njemačko vozilo vrlo često na našim prostorima, i bio sam u pravu... pa sam uz golfa potražio jednog također čestog gosta naših cesta - opel astru!
vw golf: oglas 78 000kn
opel astra: oglas 58 000kn
razlika u odnosu na C4 je evidentna. pa sam otišao na stranice pz-auta kako nebi ispao glup u cijeloj ovoj priči i pogledao koliko bi koštao golf srednje opreme - highline (iznad nje su još GTD i GTI), pa kada sam vidio kako sa 1,4 turbo benzincem piše nekakva cijena od 190 000kn ugasio sam te internetske stranice jer mi se više nije dalo čitati. siguran sam kako aktualni C4 sa cirka 130KS ne košta 190 000kn, već kako je razlika između C4 i golfa razlika kao i kod ovih gore s njuškala kada se uzme postotak koliko je golf skuplji