Gubitak vrijednosti vozila

Damaj

Active member
Kako god,ali ja imam strašnu averziju prema njemačkim autima
Koliko vidim iskren odgovor Deda i baš zbog toga i subjektivan, ja sam srcem za francuze (udobnost, konfor, oprema, izgled), a kada budem prestao slušati srce i uključim tu i ekonomsku računicu vjerojatno će to biti neka druga marka.
Ovaj drugi Citrać sam uzeo prvenstveno zbog startne cijene (nizozemac) i zaista za te novce danas ne možeš dobiti nigdje novi auto takve klase i sa tom opremom.
 

deda

New member
Kak se veli sto ljudi,sto i jedna ćud.Eto moj je stari radio u Njemačkoj u Mercedes i Audi servisu i kad se vratio ,radio ovdje u Mercedesovom servisu,ali za sebe nije htio ni ćut da bi si kupio njemački auto_On je uvjek imao Fiate i poslije Yugića,jer je imao shvaćanje da se je naguštao svakakvih auta i da kad je u penziji i ovaj mu je previše za njegove potrebe.Isto tako je bježao od francuza,a pogotovu od Citroena ko vrag od tamjana.I dan danas se hvata za glavu kada vidi koje aute i u kakvom stanju radim.Sto puta mi zna reć;kud baš Citroen,najkompliciraniji,najsmotaniji i najgori auti za radit.Svejedno se pomalo sve više približava njima,jer mu neda vrag mira i prihvača ih pomalo.Eto tako da sve to ipak utjeće na odabir marke,okolina,prilike,shvaćanje i mogućnost sa ćime si u kontaktu.
Prema tome fučkaš matematiku,treba uvjek kupovati ono što te više zanima,veseli,a ne samo brojiti gdje ćeš profitirati,kak se veli tko puno zbira,drek zbere,osvrnite se malo oko sebe,zar nije tako svuda u svemu oko vas?
 

Damaj

Active member
Eto moj je stari radio u Njemačkoj u Mercedes i Audi servisu i kad se vratio ,radio ovdje u Mercedesovom servisu,ali za sebe nije htio ni ćut da bi si kupio njemački auto_On je uvjek imao Fiate i poslije Yugića
Ovdje se u potpunosti slažem, pa gdje baš nađe Yuga da se gušta :surprised:
Kak se veli sto ljudi,sto i jedna ćud.
I da na kraju sumiram: ovo nema veze sa temom (gubitak vrijednosti vozila), nego sa emotivnom povezanošću određenim markama automobila.
 

Dalibor

Dado Tornado
Prije par mjeseci je bio jedan od najobjektivnijih članaka objavljen u auto časopisima u posljednjih par godina. Već sam možda i pisao o tome.

Auto klub je napravio usporedbu koliko košta novi auto + redovno održavanje na 100 000 km.

Uzeli su bazne modele (najjeftinije), od ovlaštenih servisa uzeli cijene dijelova i servisa za redovno održavanje, uzimali su dva seta pločica, dva seta guma itd itd.
ovo je taj članak, zar ne?!

http://i25.photobucket.com/albums/c64/matija0912/razno/troskovi.jpg

kada se otvori lijevim klikom bi se trebao povečati
 

ExOduS442xb

Racing
Korejski auti i njihove cijene, uvijek nize od konkurencije, mozda je bolje njih ne usporedjivat. Da se krivo ne razumijemo, nemam nista protiv dapace, mislim da su trenutno najbolji izbor ali izuzev toga što imaju vise opreme i vise snage opet kostaju manje od konkurencije koja je u tom cijenovnom rangu sa opremom i motorom spartanska.

Švabe drže na cijeni a po meni onaj koji kupi golfa 4 SDI za 4000eura je vrlo vjerojatno seljačina kojoj je bitno da ga u VW-u i vide dok pored toga ima neusporedivo boljih i kvalitetnijih a da ne govorimo većih, jacih i sigurnijih automobila.

Edit: zbog 0.6 bolje aerodinamike na 100.000km C4 potrosi od P308 5000kn manje goriva!:eek:
 

amorphis

Member
Edit: zbog 0.6 bolje aerodinamike na 100.000km C4 potrosi od P308 5000kn manje goriva!
Mali ispravak: zbog bolje aerodinamike troši 0,6 L manje goriva...
Ne može imati za o,6 bolju aerodinamiku, to je nemoguće...

A što se tiče cijena rabljenih...možda neke buduće generacije kod nas dožive da će o cijeni u nekoj klasi auta odlučivati stanje auta a ne marka...
Samo do onda možda više ne bude ni auta...
 

deda

New member
Auti se sve više unificiraju,kao svi ostali proizvodi,tako da će za prodajnu cijenu uglavnom odrednica biti velićina,namjena i snaga ko televizor i ostala tehnološka sranja.Zar netko danas gleda tv koje je marke kada ga kupuje i kupiš neki za koji nisi ni ćuo i gdje se proizvodi?
A nakon toga svega tko zna tko će imati takav status da ima pravo na privatni auto.
 

liberty

Well-known member
što se tiće teze s prethodne stranice. bolje kupiti punta pa peri-deri dok se ne raspadne, nego golfa pa ga platiti skuplje i čuvati i opet se raspadne sam od sebe......u grubo, slažem se s tom teorijom i u kontekstu toga mislim da je glupo u startu dati za prosječan novi golf cca bar 30 -35 tkn više nego za novi citroen c4 približno istih karakteristika

možda su njemački auti nekad bili pojam
pa uostalom ja sam večinom i vozio njemačke aute
ali sada su razlike po pitanju kvalitete i kvarljivosti među markama automobila sve manje
pa tako ni ne treba robovati predrasudama što se tiće nekih marki koje nisu njemačke

osobno, ja se grozim kad sjednem u neki niže rangirani model vw-a poput pola ili golfa i kad se zagledam u svu tu bezličnu plastiku, sumorno uređenje unutrašnjosti
nikakva predodžba o valjda kvalitetnijem vozilu od drugih mi taj gadan osjećaj ne može izbrisati

s druge strane, iskreno ću vam reći, obožavam svoj citroen, ali imam predrasude o njemu te se bojim kvara.......hebiga, nažalost je to istina i ne znam zašto tako razmišlam

no, živi bili pa vidjeli pa ću nabrat u prvih 6 mjeseci bar 20.000 km pa ću više znati da li su moji strahovi bili opravdani ili ne

inaće u životu se srećem samo s ljudima koji su imali sreće ili nesreće s novim autima po pitanju kvarova bez obzira na marku i model auta. očito nema pravila, oćito su sve to predrasude.

ali da sjednem u novu fabiu, polo, ibizu, fiestu ............ti auti su unutra užasno sumorni, no way, pa makar bili možda manje kvarljiviji od auta koji su mi zgodni unutra poput francuza ili talijana

japance posebno ne izdvajam jer mi se većina ne dopada donosno plaši me nedostatak kvalitetnih servisa na mojim prostorima, a i uređenje unutrašnjosti, materijali korišteni u unutrašnjosti, te dizajn mi uglavnom nisu zadovoljavajući


što se tiće gubitka vrijednosti....to me ne plaši dok god dovoljno koristim auto i prelazim određeni broj kilometara godišnje, to znači da auto služi svrsi, a gubitak vrijednosti uračunavši sve kroz početnu cijenu i troškove održavanja i nije nešto različit kod marki auta. možda bi se samo moglo reći da veći auto brže gubi vrijednost od manjeg i to je jedino pravilo koje postoji.
 

deda

New member
Eto,sve si rekao.Prema tome sve se svodi na to da treba kupiti onaj auto koji ti se sviđa prema svojim mogućnostima,sve ostalo je postalo nevažno,na koncu ti se voziš u njemu i tebe služi,a ne okolinu.
 

weebeer

New member
Mislim da je krajnje neozbiljno, da ne kazem neodgovorno, tvrditi bez argumenata da je vw govno od auta. Medjutim, kad se ta izjava potkrijepi vlastitim iskustvom, pa se pojave ljudi sa istim iki slicnim prolemima onda mozemo nacet temu. Moj primjer: Golf 5 plus 2.0 tdi. Na displaju pokazuje 115 tkm, do sad radjeno slijedece, osim redovnih servisa koji kostaju 30% vise nego na citroenu: promjena turbine, stara se rasula doslovno, cijena 18ooo kuna +ruke. Kompletan mjenjac, uspjesno uguran u garanciju, svejedno nadoplata od 6ooo kuna jer je auto prosao 1ooooo km. Lezajevi na svim kotacima, prednje celjusti, centralni display, brdo zarulja prednjih svjetala koje izgore bar jednom mjesecno. Uglavnom, i nije neki best buy jer je auto u startu kostao puno previse a sa svim ovim popravcima on i mora drzat cijenu jer da nije tako tko bi normalan ikad kupio vw? S druge strane, fiat punto 1.2, bazni model s klimom, 2oo9. godina sa 5oooo km osim redovnih servisa jedino je promijenjena premosnica na volanu. A redovni servis u ovlastenom servisu je 5oo novcica. Po tome ispada da je daleko isplativije kupit punto i vozit ga dok se ne raspadne nego kupit golfa i pazit ga. Eto, moje vidjenje situacije, potkrepljeno iskustvom. Namjerno nisam u cijelu pricu upleo citroen da ne bi netko rekao da sam pristran.
potpisujem svako slovo:D
 

peroBS

vozaè
Nisam mogao a da se i ja ne osvrnem na ovu temu iako je zadnji put postana podavno.Što se tiče pada vrijednosti vozila zavisi po mome mišljenju o našem mentalitet!Što se tiče usporedbe citroena s ostalim euro vozilima,a osobiti vw da su na cijeni kao polovni kako se već i reklo,jesu zato što je to vw.Gledano kroz povijest,koliko citroen razvija tehnologiju za usporedbu s drugim markama:whistling:,vw se za primjer drži modela kao pijan plota golf 7,pasat niti ne znam koji u nizu,buba isto,transportera more modela itd. Inovativnih novotarija nije da nije bilo ali.Možda griješim ali to je moje mišljenje,da ne bi bilo da sam ne objektivan i sam sam imao jedan vw pasat i nikad više.:D
Za mene citroen je citroen:stovanje:,omjer modela i cijene je ok,a sve ostalo su ....!,neki dan pred intersparom u SB golf 7 trendline mislim da je bio 1.6tdi 167000kn:doh:,ubolo me u oko pod dodatna oprema:vidiga: 4 vrata!
 

Kulixix

New member
Ne mogu da ne prokomentarišem....

Prvi put sam vlasnik Citroena. Prije toga sam vozio Renaulta. Kada sam prije 5 god krenuo da kupim polovni VW Polo...imao saam šta vidjeti...Za ono para što sam pripremio, mogao sam da vozam neki VW Polo koji je star 8 godina, koji je prešao 170 000 km i koji je unutra totalno poderan i trošan. Umjesto toga sam vidio jednog lijepog Clia II koji je imao tek tada 3 god i prešao 38 000 i koji sam ja vozao sa par sitnica koje sam promjenio (nekakav relej i nekakvu remenicu na alternatoru sve ukupno cc 100 EUR osim redovnih servisa koji su bili oko 75 EUR u BiH). Pet godina sam uživao u novijem autu i dao ga svom starom jer mi ga je bilo žao prodati (trebao mi veći auto). Kada sam ga dao svom starom imao je godina kao što je imao onaj istrošeni polo koji sam na početku trebao voziti. Moj clio je izgubio na cijeni oko 2000 EUR Dakle, 5 godina sam vozio novije auto, udobnije auto, auto koje se nije pokvarilo, ljepše auto (možda subjektivno). Nisam ga morao kasko osiguravati zbog krađe tako da sam tu uštedio oko 2500 EUR za 5 godina. Ukratko moj prijatelj kupio Pola kada i ja i evo računica:

Clio II star 3 god, cijena 6500 EUR (izuzetno očuvan), 38 000km prešao kada je kupljen, troškovi redovnih servisa (ovlaštenih) u 5 godina oko 375 EUR, vrijednost kada se prodavao : 4500 EUR. (mjoj stari imao kasnije ponudu i od 5 000 EUR, ali ga nije prodao), troškovi vanrednog servisa 100 EUR. Sve ukupno troškovi: (2000 gubitak na cijeni + 375 + 100) =2475 EUR za 5 godina.

Polo VW: star 4 godine kada je kupljen, cijena 8 200 EUR (srednje očuvan), prešao 123 000 kada je kupljen, troškovi servisa u neovlaštenom 900 EUR (mjenjan zupčasti), troškovi varednog servisa: 300 EUR (otišla lamela), kasko osiguranje 500 EUR * 5 godina (jer se krade). sada ga može prodati za oko 5500 EUR. Sve ukupno troškovi za 5 godina ( 2700 + 300 + 900 + 2500) = 6400 EUR.

Ovo je primjer iz života. Imao sam manje 3 925 EUR manje troškova, vozio godinu mlađe auto koje je prešlo 85 000 km manje od ovog Pola.

Ja sam sada kupio novog C4 i imao sam lovu za Golfa VI, ali mi ni na pamet nije padalo da to kupim. Kasko godišnji jer se krade Golf bi me izlazio oko 700 EUR godišnje. A o veličini gepeka, udobnosti i ljepoti C4 u odnosu na Golfa neću ni da pričam.
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
na ovim prostorima su njemački auti generalno, ne samo VW, ipak posebna deviza u auto svijetu. normalno da tome pogoduje i viša cijena koja stvara respekt onih koji nemaju VW.

vani je drugačije u toliko što se novčano podmazuje auto novinare. u tome nije samo VW, nego i porsche, bmw, ford, mercedes... pa tako imaš situacija kada se svaki auto neke klase uspoređuje sa recimo ford focusom ili vw golfom. to je razrađen sistem promidžbe. ti autonovinari fino žive bez ikakvih posebnih sponzora, kupuju si ferarije.
ali ne dobijaju lovu samo da bi stvarali favorite i "aute-mjerila", već lovu dobijaju i da bi samo vozili neki auto.

recimo na našim prostorima, čija testiranja baš i ne pratim, recimo možeš naići na ovakav test škode rapid: http://issuu.com/autoiq/docs/autoiqmagazin24/43, gdje se u testu pežo i citroen više spominju od te škode, u negativnom smislu naravno
 

Dujo

New member
Da, sve je to kao iz filma, zivot je kutija bonbonceka i zavisi tko ce kakav odabrati..Tako i auto.. :confused: :thinking:
Auto uvijek biram razumom a ne srcem..Da je tako sada bih bio u nezavidnoj poziciji, vjerojatno sa kreditima,minusom itd. a ovako smijem reci vozim pristojno auto i pristojno zivim..
Auto ne gledam kao simbol/marku kada kupujem vec opcenito stanje ili "sranje" u kakvom je vozilo.. :D:D
Imao sam ZX-a starog 20g.(predstavljen na ovom forumu pa se zna) koji je bolje izgledao i bio tehnicki ispravan nego vecina auto do 7g. starosti..
Kupio jesam jer je bio izuzetno povoljan i u takvom stanju kakvom je.
Nikada nisam mislio u zivotu da cu kupiti Golfa 3, medjutim ista stvar kao i sa ZX-om "naletio" izuzetan primjerak po povoljnoj cijeni u kupljen.
Velika je razlika od auta do auta, ovaj Golf se vozi kao Citroen sto se tice udobnosti (svi iz St.zupanije imaju pravo me prozvati i provozati se samnom) a onaj tko "slaze" da je ili nije casti pivom. :D :D
Imao sam Forda Scorpia koji je za mene bio i ostao pojam auta,ali kupljen i odrzavan do zadnjeg dana zadrzan u stanju kakvom je i bio.. Dugi koji su ga imali govorili gutac,smece,ciganski auto itd.

Samo cu reci, ono sto kupite, sami izaberete, kako izaberete to cete i dobiti..
A o kvarovima utjece i ljudski faktor, t.j. osoba, vozac,onaj tko i kako ga odrzava.. :angel: :D
 

Vedran

New member
Bas to... Svakome auto treba za druge potrebe i svatko ima drukcija ovekivanja i sustav vrednovanja. Ako vec kompariramo vw i citroen, tu mogu objektivno reci da za iste kolicinu novaca je citroen nenadmasan. Imam doma sluzbenog passata koji mi je na raspolaganju 24/7, 1.6 tdi.... Kostal je preko 200 tkn, zbog opreme koja i nije nista spektakularno i to je sramota na najjace. Osim sto je sluzbeno najsporiji auto na svijetu, sicevi su katastrofa, vozacki polozaj los zbog preniskog a nosaca, ovjes uzasan i potpuno naopak- gore/ dolje tvrd uzasno, svako malo lupi u stos gume, a po zavojima voznja po retrovizorima... Meni niti blizu i jednom citroenu za te novce....da ne pricamo o usporedbi pola i c3 npr...
 

liberty

Well-known member
:)ja predlažem kupovinu mog citroena starog malo više od godine dana
to je prava prilika
a forumaši imaju dodatan popust + poklon
 

ante66

Active member
Auto gubi na cijeni 15 % prvu godinu , a svaku sljedecu dodatnih 10 %.Uzmete u obzir kilometrazu ,uvjete voznje i to je cijena.
Auto ( c4 , 5 god star sa 100 000 ticuca)i vrijedi 45 000 kn.
Prodao moj c3 , 07 god , 35 000 km , garaziran ,lani znaci 5 god za 35 000 kn.Naravno kupac dosao na preporuku , on prezadovoljan , ja zadovoljan i to je to.Ciganit se za par tisuca kuna gore se ne isplati.
Auto ( citroen) se kupuje da se ugodno vozi, lijepo izgleda i uziva u voznji a ne da se sa njim trguje, jer dok god ima bedaka koji su spremni dat bedacku cijenu za "golfi ostale" bice ovako.Realno su c4, golf , fokus i astra auti iste kvalitete.
Imao golfa , prodao vrlo brzo , pucale kvake , stao iz cista mira po noci u sred Like , cukao do Dalmacije , prljav karb , kao sitnice , auto imas da se vozis a ne da te muce sitnice.Imao BMW , ali to je vec druga prica( a i klasa je vise).

Kakav tko auto kupuje,ogledalo je karaktera ,znanja,opće kulture,osobnosti,a tu opet napominjem da ljudi koji kupuju drugaćije aute nisu loši u svim tim karakteristikama,ali su drugaćiji,a ja ne spadam u tu vrstu i ne odgovaraju mi takvi,pa makar su milion puta bolji od mene i onih mojih istomišljenika.
bravo deda !
 
Na vrh