ECO Economy ili economic mode active

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Re: Economic mode

To je šta se mene tiče izmislija neki besposleni inženjer da ispuni normu. :)

Sve lipo piše u uputama, ako si ih izgubija imaš i ode na forumu link do njih. Ako ti se ne da tražit evo ti kopipejst na engleskom:

Consumption mode : "nominal" or "economy"

In nominal mode all the electrical functions are authorised .

If the alternator operational information has been present for less than 2 minutes and 30 seconds, the nominal mode remains active for a timing of 5 minutes .

If the alternator operational information has been present for more than 2 minutes and 30 seconds, the nominal mode remains active for double the alternator operating time and at the most for 30 minutes .

Example : to have a timing in nominal mode of 30 minutes, the alternator must have been operational for 15 minutes

Conditions for change to economy mode

Vehicle stopped or ignition key removed > The 30 minutes timer starts counting down only if the so-called reawakening or retaining functions are active.

Ignition on > The 30 minute timed period is counted down independently of the reawakening functions or permanent functions.

The "economy" consumption mode is available only when the alternator is not operating (engine not running) .

Economy mode prevents the battery from discharging when the engine is not running .

The non-permanent electrical functions are deactivated whatever the position of the ignition key .

Only certain permanent functions and some of the permanent requested locked functions are authorised in economy mode .

N.B. : A permanent function keeps operating even in the absence of the user .
N.B. : A permanent function requested locked keeps operating as long as the command is maintained .

Permanent functions authorised in economy mode :

· Hazard warning lamps
· Alarm
· Central locking

Permanent requested locked functions authorised in economy mode :

· Horn
· Indicators
· Headlamp flash

Passing from economy mode to nominal mode

Customer mode > Only if alternator operational or engine running information appears

Factory mode > Nominal mode can be activated by the diagnostic tool for a determined time or until it is stopped by the operator. When the engine running information appears at the BSI 1 . there is return to economy mode as soon as the engine running information disappears.
 

Paladin

Member
Re: Economic mode

Pozdrav,da li netko ima saznanja zašto mi na displayu prilikom paljenja izbaci informaciju"economic mode"
Meni je baš tako bilo nedavno a onda jednom auto nije htio da upali, palili ga na kablove i time vidjeli da je do akumulatora, vozali ga malo taj dan i sledeći ali opet poslije tri dana nije htio da upali, odvezli ga majstoru za akumulatore i on vidio da je akumulator prilično star, prvi u autu, preko 7 godina, stavili novi i sada sve djeluje OK.
 

maxxy

New member
Economy mode prilikom paljenja

Otkako su se temperature spustile i povecala vlaga u zraku, kada god palim auto, pojavi mi se poruka "economy mode" i ako ga ostavim jedno 5 sekundi a da ne okrenem kljuc za paljenje, radio se ugasi kao i ostali sustavi.

E sad, znam sto je economy mode tj auto samo pogasi velike potrosace da bi se sacuvao akumulator. Medjutim, ovo mi se nije prije javljalo pri paljenju auta.

Moze li ovo biti znak da mu je akumulator pri kraju? Ili je normalno da se zimi pali, a kada je toplo da se ne pali?

Inace C5 je iz 2009. godine, motor 2.0 hdi.
 

Konrad

New member
Re: Economy ili economic mode active

Hladnije je vani pa vise struje treba za start. A pretezno ako se nakon gasenja auta kad ponovno das kontakt pojavi Eco mode active akumulator je slab
 

maxxy

New member
Re: Economy ili economic mode active

TO nisam pokusao. Probat cu ga nakon voznje ugasiti pa odmah upaliti. Pa javim ovdje update

TO nisam pokusao. Probat cu ga nakon voznje ugasiti pa odmah upaliti. Pa javim ovdje update
Nakon voznje se ne javlja economy mode. Samo kada auto "odstoji" par sati na otvorenom.

Znaci nije akumulator.
 

Automatic

Well-known member
Re: Economy ili economic mode active

Meni je takav problem napravio c5 kad sam odpojio akumulator ali sam par puta ga zaključao i odključao preko daljinskog i upalio je.Jednostavno nije prihvaćao kljuć da vrti anlaser već nije bilo nikakve funkcije.
 

Fex

Member
Re: Economy ili economic mode active

Pozdrav,

meni isto na C5 2010. 2.0 Hdi zadnjih godinu dana zeza s tim economy mode. Sad je novi akumulator u njemu par mjeseci. Al svejedno je on nes zblesirao. Kad ugasis auto ne mozes nakon par minuta upalit radio. I kad dam kontakt kad hocu upalit auto nekad zna se pogasit sva instrument tabla tj otić u economy mode i normalno upali. Jučer bas probao dat kontakt nakon gasenja i nije pokazao ec mode. Uglavnom ne ponasa se kako se ponasalo prije. Novi akumulator je unutra. Jedino sta se auto ne vozi bas svaki dan nego rjeđe pa mozda zato, ne znam...

http://www.autoinsider.co.uk/problems/show.php?problem=6372 evo isti problem i odgovor..
 

Fex

Member
Re: Economy ili economic mode active

Jel mozda neko pitao u servisu oko ovog economy moda i njegovog paljenja. Znači ja otkljucam auto i dam kontakt i on odmah izbaci economy mode. Kad ugasim auto nakon par min ni s kontaktom ne mogu prozorima upravljat ni radio upalit. Nasao sam na mnogim stranim forumima peugeota i citroena isti problem. Jel to neka softwareska greska. jer prije je radio kako i treba radit. Negdje se spominje odpajanje akumulatora da se resetira. I nasao sam proceduru na nekom peugeotovom forumu kako se odpaja i ponovno spaja akumulator. Jel netko to probavao? Uglavnom taj ec mode ne radi kako je zamišljeno. A radio je normalno prije? Jos bi i pomislio da je mozda akumulator slab ali em je novi em nema veze jel se auto vozi 300 km kad ga ides opet upalit opet napise econ mode..
 

Mrèela

New member
Re: Economy ili economic mode active

Kod mene je podešen na 15 minuta ,a čuo sam da može da se podesi do 30 najviše. A koliko najmanje to ne znam. E, setih se ,Automatic ima c5 ,a ima i lexiju pa to može da proveri.
 

Fex

Member
Re: Economy ili economic mode active

Da pojasnim samo. Economy mode ocito ne radi kako je radio prije tj kad je bio ispravan. Znam da se treba palit nakon pola sata nakon sta se auto ugasi i onda se gasi radio i sve drugo na struju (stakla, brisaci). Sad se ne sjecam kak je bilo kad je normalno radio, mislim da se davanjem kontakta moglo sve obavit. Ali sad ni s davanjem kontakta se nista ne desava vec se treba upalit auto da bi se recimo prozor podigao. I to sve samo par minuta nakon gasenja auta. Tako da je ovo ili neki šus sa softwareom ili nesta. Uglavnom znam sta je economy mode i cemu sluzi i kako bi trebao radit ali ovdje je ocito nesto drugo u pitanju. Ima tona tema na stranim citroen i peugeot forumima i ljudi imaju slican problem. Ali nigdje odgovora. Probao sam veceras otpojit akumulator ali nije pomoglo. Sutra zovem servis. Navodno neki update software-a to rjesava...
 

Mrèela

New member
Re: Economy ili economic mode active

I meni se dešavalo da ugasim auto i treba da dignem prozor on neće ni sa kontaktom. To se samo od sebe popravilo. Eko mod je kod mene bio 20 minuta kada sam kupio auto,međutim nešto sam terao u ovlašteni servis i oni su radili dijagnostiku ,i podešavali svetlo u kabini,kada sam došao kući, primetio sam da je podešen na 15 minuta. Za ovo kod tebe što se dešava nisam čuo. Najverovatnije da se to može podesiti.:D
 

Fex

Member
Re: Economy ili economic mode active

Otpajanje akumulatora sinoć je izgleda urodilo plodom. Sad radi sve normalno. Ako kog zanima potražit ću proceduru opet pa stavim tu..
 

brezC4

New member
Re: Economic mode

Pozdrav,da li netko ima saznanja zašto mi na displayu prilikom paljenja izbaci informaciju"economic mode",ne uvijek nego povremeno,tada glavni display ne svijetli samo lampice,potom auto upalim i sve bude ok:confused:
Pročitaj drugi post u ovoj raspravi... pa onda svaki slijedeći u kojoj se spominje napon akumulatora i štednja struje prije nego alternator proradi :)
 

Mrèela

New member
Re: Economy ili economic mode active

Hvala ti ! Evo ja ću ubaciti i prevod za one koji ne znaju da si prevedu :peugeot BSI reboot postupak

Neki od vas će već naići na čudan problem kod programiranja
Tipke na 2002 pa nadalje BSI opremljen Peugeot . To obično predstavlja
Sama kao potpuni neuspjeh nakon što RAZMJESTAJ tipke imaju
programiran kadkupac dođe prikupiti automobil .
BSI jedinica
BSI jedinica je u osnoviračunalo koje
ručke mnoštvo funkcija , kao što su
brojač kilometara vrijednost , centralno zaključavanje , svjetla i
blokada . Neki kasniji BSI jedinice su odgovorni
ošteti vlastitom softverskom programu , ako
nije " probudio " na specifičan način , nakon
programiranje tipke ili baterija isključenje .
Detalji o ovome su istraženi
Temeljito u Peugeot TSB ali hoću
sažeti za vas kratko .
Postupak za Inicijalizacija BSI nakon ključnog učenja
1 . Isključite dijagnostički alat .
2 . Stavite prozor vozača prema dolje , podignite poklopac motora i osigurati sve
Oprema je isključen .
3 . Uvjerite se sva vrata se zatvaraju i izvadite ključ iz
paljenje .
4 . Pričekajte 3 minute , isključite bateriju vozila i čekati
15 sekundi .
5 . Ponovno spojite akumulator vozila , pričekajte još 10 sekundi ( ne
Ne otvarajte vrata . )
6 . Prebacite se na bočnim svjetlima kroz prozor vozačkom .
7 . Uključite paljenje i provjeriti funkcionalnost sustava .
8 . Držite tipku za zaključavanje na ključu dolje za 10 sekundi .
9.remove ključ otvoreni i bliski Test vrata središnje zaključavanje
10 . Pokrenite motor i dovršiti provjeru sustava .
Nepoštivanje ovaj postupak mogao dovesti do neispravnog rada mnogih
BSI srodne stavke .
To nije uzeti tri pokušaja nakon ovog postupka prije nego što je radio .





To jekraća verzija TSB dao mi u vezi baterije invaliditetom spaja na Peugeot Citroen BSI jedinice :

POSTUPAK ZA BATERIJE DIS- VEZI (3 minute pravilo)

Kad godakumulator biti dis - povezani , isključite svu opremu , svjetla u unutrašnjosti i sl. , zatvoriti vrata izlaska prozor vozačka otvoren .

Isključite kontakt i izvadite ključ i bilo dijagnostici opremu .

Pričekajte pune tri minute prije isključenja baterije .

BSI mora biti dopušteno da ide spavati , tj. u " štedni mod " . Nemojte raditi bilo kakve opreme na vozilu u tom trenutku . Zapamtite , čak i otvaranje poklopca motora će probuditi BSI na vozila s alarmom .

Ako je baterija ispod poklopca motora , otvaranje poklopca motora prvi i ostaviti ga . 807 baterije može biti vidno povezani kroz prozor vozača , uklanjanje poda prva .

UVIJEK isključite bilo dijagnostici opremu i ne rade nikakve plips od drugih vozila u razdoblju od 3 minute čekanja .

POSTUPAK ZA BATERIJE ponovnog uključenja

Osim ako nije drugačije upute Peugeota ili proizvoda u sobu , uvijek se mora provesti sljedeći postupak , koji se često naziva "soft re -boot " , kako bi se smanjila mogućnostBSI kvare svoj ​​vlastiti softver , kada ponovno spajanje opskrbu vozila baterije .
Uvjerite se postupak za isključenje baterija je pridržavao i što je najvažnije sve BSI Funkcije su isključena s prozora vozača lijevo dolje .

1 Zatvorite sva vrata
2. Izvadite ključ za paljenje ako se u zapaljenja
3. Ponovno bateriju . , Ne otvarajte vrata
4. Pričekajte 10 sekundi
5. Uključite healights kroz prozor vozača ( čut ćete " bong " )
6. Uključite kontakt pokrenite vozilo i provjerite funkcije sustava


NAPOMENA : Nakon ponovnog uključenja , ako ih ima funkciju vozila kontrolirana od strane BSI tj. . Unutrašnjost se svjetla ,Unutarnje poslovanje u BSI ima potencijal da Spike ili korumpirane svojoj konfiguraciji i softver program ......

( to je bilo na papiru , moji prsti sada ozlijeđen ! )
 

Fex

Member
Re: Economy ili economic mode active

Pošto ni duže (2h) držanje otpojenog akumulatora (pročitano također na nekom stranom forumu) nije pomoglo da se komp resetira ili sta vec. Otkopčao sam jack na desnoj klemi. Èovjek iz servisa u rijeci je jedini znao reć da ima taj mali senzor koji daje inf o napunjenosti akumulatora. I da je u njemu problem. Ja sam problem jednostavno rješio tako da sam ga iskopčao. I nemam više zezancije sa paljikanjem auta za svaku sitnicu kad mi treba struja. Kad budem išao na servis raspitat ću se detaljnije o tom economy modu i jel se moze to software-ski rjesit. Al sumnjam da će ista znat. Jer jedino ovi na jankomiru su uopće čuli za taj problem. A jedino u rijeci kad sam zvao informativno su znali o cem se radi i u biti jedini su pomogli. Ja sam otkapčanjem jacka rješio tu glupost koja me više živcira nego da mi ne znam šta se na autu pokvari. Pozdrav iz Siska
 

bobostar

New member
Economy mod - što je to?

Nisam našao nikakav odgovor na internetu pa pitam tu. Ponekad kod paljenja auta (C4 1.6i) na displeju se pojavljuje poruka "Economy mode activated". Što to točno znači?

I kad smo već kod tog displeya, ima opciju prikazivanja "engine fault". Da li to stvarno funkcionira kao dijagnostika? Kada uključim ovu opciju, prikaz pokazuje da je sve OK. Pa da čisto znam, da ne moram na dijagnostiku ako ovo radi (prikazuje greške i kodove)?
:grin:
 
Na vrh