Ima više kombinacija, jedna od njih je 1 god ili 50.oookm. Standardna garancija još 1 god. Ja sada imam 27tkm istekle 2 godine. 1750kunićaUsput,dali je netko produžavao garanciju nakon isteka redovne i ako je koliko je izvadio kunića?
Ovo prvo za gas je i kod mene, mislim da to sustavi odrađuju svoje, osjeti se na 15 i na oko 30 kmh, doduše više to i ne primjećujem, navikne se čovjek, ali mislim da tako mora bitiPozdrav svima,
Imam podosta problema za novi auto koji trenutno ima samo 4000km.
1. svaki put kada upalim auto i dođem do točno 15km/h zatrese mi se papučica gasa i čuje se neki udarac
2. kada stisnem kočnicu dok auto ne radi čuje se škripanje papučice. Ovo se nije čulo do prije 3 dana.
3. kada pustim papučicu gasa do kraja čuje se zvuk kao da je netko otkačio feder.
Molim vas da mi netko kaže što bi ovo moglo biti i da li je netko imao takvih problema.
Imaš pravo i na 30-ak kmh isto, ali ne uvijek. Zanimljivo je da je to uvijek u trenutku kada se prikaže da treba promijeniti brzinu. Znači na prijelazu iz prve u drugu i iz druge u treću.Ovo prvo za gas je i kod mene, mislim da to sustavi odrađuju svoje, osjeti se na 15 i na oko 30 kmh, doduše više to i ne primjećujem, navikne se čovjek, ali mislim da tako mora biti
Molim te, ako želiš raspravljati o problemu, otvori zasebnu temu, ako već ne postoji. Naime, ova je samo za općenita iskustva.Moim vas za kakvu pametnu misao vezano uz ovaj problem.
To kaj si navel za lupkanje kad pustiš kvačilo to ti je otišao ležaj na spojničkoj osovini i to onaj zadnji jer muj je tamo najveće opterećenje.Probaj naglo stisnut i pustit i vidjet češ da će doć u položaj da se nekad neće ni ćuti ili jako malo ,onda opet stisni i pusti pa će se opet čuti jaće.Reci ovima u servisu nek daju otkaz ,kakav sinhron (da li uopće znaju ćemu služi sinhron) ,i on se čuje kao krčanje kod prebacivanja brzineu dotičnu (mislim da si naveo petu).Inače se peta brzina nalazi iza samog ležaja spojničke.Sinhroni su na piramidi koja se ne vrti dok je auto u leru .evo da i ja podjelim iskustva sa svojim medvescakom
Automatic , koliki je to problem?ležaj na spojničkoj osovini i to onaj zadnji jer muj je tamo najveće opterećenje
trebao bi postojati nulti servis u kojem se provjeravaju takve stvari prije nego se auto preda kupcunego jel moguće da u tvornici nisu stavili dovolno ulja u mjenjać?