C4 II - Pozitivna iskustva

c4 power

New member
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Upravo se vratio sa godišnjeg odmora i ostao iznenađen potrošnjom.Prepun gepek mog C4 II, dvoje odraslih i dvoje djece od Zagreba do Istre, vožnja po Istri, povratak u Zagreb, kombinacija autoputa i magistrale i nešto malo gradske vožnje,normalne vožnje ( autoput do 150km/h ) ispalo 4,8lit/100km.Naravno bez ikakvih problema. Ja prezadovoljan! Savršeni C4 II? DA! :)
 

linkres

New member
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Upravo se vratio sa godišnjeg odmora i ostao iznenađen potrošnjom.Prepun gepek mog C4 II, dvoje odraslih i dvoje djece od Zagreba do Istre, vožnja po Istri, povratak u Zagreb, kombinacija autoputa i magistrale i nešto malo gradske vožnje,normalne vožnje ( autoput do 150km/h ) ispalo 4,8lit/100km.Naravno bez ikakvih problema. Ja prezadovoljan! Savršeni C4 II? DA! :)
:angel:Isto kao kod mene po Dalmaciji, prema dole 4.6 i onda doma, sveukupno 4.8 l/100 km

Upravo se vratio sa godišnjeg odmora i ostao iznenađen potrošnjom.Prepun gepek mog C4 II, dvoje odraslih i dvoje djece od Zagreba do Istre, vožnja po Istri, povratak u Zagreb, kombinacija autoputa i magistrale i nešto malo gradske vožnje,normalne vožnje ( autoput do 150km/h ) ispalo 4,8lit/100km.Naravno bez ikakvih problema. Ja prezadovoljan! Savršeni C4 II? DA! :)
Èak i ista boja auta :grin:
 

Matija

New member
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Moj crveni ide malo brže i troši malo više. :)

Nije baš sve tak idealno, morat ću opet na jedan tretman, no o tom potom. Što se potrošnje tiče, najniže što sam uspio postići sa ovim mojim benzincem je prošla nedjelja. Osijek-Pečuh-Osijek, 5.7 l/100km.
 
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Jučer obavljena prva vožnja na dužu relaciju...Osijek-Lošinj cca7,5l/100 km
I divim se svima koji uspiju manje,ja jednostano nemam živa(čitaj"nogu") za takvu vožnju.
Prosjek cca 140-150 km/h i mogu reći da smo uživali i ja i auto. :)
 
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

I relacija Lošinj-Osijek ista potrošnja. 7 - 7,5 l/100 km pri prosječnoj brzini od 150 km/h.
Ja zadovoljan. A može povući i punooo više,ali...
Za uloženo i dobiveno + povoljan kredit auto je SUPER!:cool:
 

Mrèela

New member
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Kolega, to je :whistling: za takav auto i toliku brzinu ništa.
Neka on tebe dobro služi,srećno da ga voziš!:cool:
 

La Marche

Iskreni optimist
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Pa ako je na kraju puta prosjek na kompjuteriću pokazivao 150, onda je to zaista puno više od maksimalne dozvoljene brzine.
Ali, to opet ide tebi na dušu, a ne ostalima. A kad se dogodi nesreća, onda se svi čude kako to ljudi divljaju po cestama i čude se kako je netko na autocesti mogao ići 150, kad je na tom mjestu bila maks. brzina smanjena na 80, dok u drugoj prilici, kad se o njima radi, objašnjavju da su ta ograničenja skroz bezveze.

Moj je stav da svatko odgovara za vlastite postupke i ne zagovaram ovdje ni jednu ni drugu opciju, iznosim svoja iskustva u razgovorima sa znancima.

Osobno ne idem nikad i nigdje više nego što je ograničeno, osim ako previdim neki znak što se izuzetno rijetko događa. Možda i zato mi svi auti malo troše? :eek:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Pa ako je na kraju puta prosjek na kompjuteriću pokazivao 150, onda je to zaista puno više od maksimalne dozvoljene brzine.
Ali, to opet ide tebi na dušu, a ne ostalima.
Presretači zaustavljaju iznad koliko? 155? Tako nešto... :thinking:
 

Dalibor

Dado Tornado
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

kako to da nam lovu uzimaju policajci a ne kriminalci?!
 

Vedran

New member
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Da prosjek bude 150 trebas svako malo dobacit do dve glave pa nazad...ak se vozi uglavnom ali maksimalno 150 prosjek nije veci od 120- mislim da je to htel bjelovarski kolega reci...
Anyway dobra potrosnja!
 

Nono

Èlan
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Pa ako je na kraju puta prosjek na kompjuteriću pokazivao 150, onda je to zaista puno više od maksimalne dozvoljene brzine.
Normalno da nije. Na toj relaciji to ne bi postigao ni Alonso u Ferrariju. Vozio je neko vrijeme 150, a riječ "prosjek" treba uvjetno shvatiti. :)

Osobno ne idem nikad i nigdje više nego što je ograničeno
Kao što ne vjerujem u navedeni "prosjek" tako ne vjerujem ni ovo. Ne zato jer mislim da svi mi ne poštujemo ograničenja, nego zato jer su ta ograničenja ponekad izuzetno opasna ako bi ih poštivao. Osobno sam doživio da na autoputu Rijeka-Zagreb, na mjestu gdje su tri trake u istom smjeru, na onom svjetlećem znaku iznad ceste piše ograničenje 60! Jer, kao, puše vjetar. Ako poštuješ takvo ograničenje onda je to na granici samoubistva.
 

La Marche

Iskreni optimist
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

No, tu si donekle u pravu.
Kod nas na autocestama zaborave skinuti ograničenje kad prestane vjetar (a treba li uopće baš čim imalo puhne kod SV.Roka sa 100 ograničiti 40?), kad se osuši cesta (a treba li za svaku kišicu ograničiti sa 130 na 80?), kad se digne magla (a treba li baš po svakoj magli gdje vidiš 200-300 m ograničiti sa 130 na 40?), kad završe radovi...
Taj nivo nemara nisam stvarno nigdje vidio na autoputevima van HR, a nisam baš od jučer na europskim cestama.
A nisam vidio niti tolike razlike u ograničenjima, da se brzina sa 130 smanjuje tek tako na 80, 60 ili čak na 40, što je u nas redovita pojava.

Nisam na takve stvari mislio. Ali, kad mi je u naselju 50, onda idem 50. Kad mi je na autocesti 130, obično ne idem niti toliko. Na to sam mislio, a ne na neke apsurdne situacije.

Govorilo se o prosjeku 150, da podsjetim.
 
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

A kad se dogodi nesreća, onda se svi čude kako to ljudi divljaju po cestama i čude se kako je netko na autocesti mogao ići 150, kad je na tom mjestu bila maks.:eek:
Ako je voziti 150 po autoputu tebi divljanje onda očito imaš problem u percepciji.
Druga stvar je što su naše ceste ograničene možda malo više nego što bi trebalo.
bdw. nadam se da ne spadaš u one koji po autoputu voze 60. Što je po meni opasnije nego 150.

Da prosjek bude 150 trebas svako malo dobacit do dve glave pa nazad...ak se vozi uglavnom ali maksimalno 150 prosjek nije veci od 120- mislim da je to htel bjelovarski kolega reci...
Anyway dobra potrosnja!
Upravo tako

Normalno da nije. Na toj relaciji to ne bi postigao ni Alonso u Ferrariju. Vozio je neko vrijeme 150, a riječ "prosjek" treba uvjetno shvatiti. :)
Hvala što barem netko ne shvaća sve bukvalno.

Nije bit niti u brzini niti u prosjeku niti u potrošnji ako znaš što želiš i ako si zadovoljan onime što imaš.
J...š auto i uživanje u vožnji ako stalno gledaš u putni komp. koliko troši,koliko okretaja i sl.
Auto troši gorivo,ulje,dijelove i za očekivati je da se to mora i platiti/kupiti,znači čemu se opterečivati sa dva-tri dcl goriva više ili manje ili prije potrošenim gumama. Onda se ne kupuje auto nego koristi javni prijevoz.
 

c4 power

New member
re: SAVRŠENI C4 II - Pozitivna iskustva vožnje i posjedovanja

Nije bit niti u brzini niti u prosjeku niti u potrošnji ako znaš što želiš i ako si zadovoljan onime što imaš.
J...š auto i uživanje u vožnji ako stalno gledaš u putni komp. koliko troši,koliko okretaja i sl.
Auto troši gorivo,ulje,dijelove i za očekivati je da se to mora i platiti/kupiti,znači čemu se opterečivati sa dva-tri dcl goriva više ili manje ili prije potrošenim gumama. Onda se ne kupuje auto nego koristi javni prijevoz.
To je to!!! :stovanje::stovanje::stovanje:
 
Na vrh