C3 1.2 VTI - potrošnja

ante66

Active member
Upravo suprotno se dešava sa tim slabijim motorima sa tri cilindra. Imaju malo snage za startanje pa onda zato i gutaju gorivo.
Mislim da si sve rekao ( nazalost)

Baš znaš utješiti
A pokusavao sam te utjesit.
Mene je razocaralo prije par dana kad sam bio u salonu kao za dvije godine potencijalni kupac C3.Sokiralo me da nemaju normalne cetvorocilindrase u ponudi.
Imao sam c3 1,4 sx( klasika -onaj sa maglenkama i naslonom za ruke) , savrsen auto.Potrosnja je bila tu negdi kao i tebi , ali radi 4 cilindra dalo ga se "manje stiskat" pa i njeznije voziti ( odma bi se osjetilo na manjoj potrosnji).
Moja su iskustva , kad sam razradio oba citraca ( 1,4 75 ks ) i ( 1,4 vti 95ks) potrosnja je nesto porasla.Ovaj jaci motor (95 ks) trosi manje po gradu od (75 ks) jer manje stiscem gas za pokrenuti auto , makar ima jaci motor, makar je tezi i makar ima sire gume.Ali ne uspijejevam ga spustit na otvorenoj cesti kao sta sam uspijevao 1,4 75ks.Sa tim motoricem sta lakse sa gasom , a onda se navikni da iza tebe ekipa sizi.
 

BarbaraAnn

New member
Da, baš ću ih nazvati i dogovoriti dolazak, jer ovo je nepodnošljivo. I meni je po Slavoniji kad sam kod svojih skroz drugi način vožnje (doduše, cijeli grad nema semafora, koliko je ovdje u jednom kvartu), ali svejedno nije ni tamo potrošnja u okvirima normalnog i prihvatljivog.

Mislim da si sve rekao ( nazalost)



A pokusavao sam te utjesit.
Mene je razocaralo prije par dana kad sam bio u salonu kao za dvije godine potencijalni kupac C3.Sokiralo me da nemaju normalne cetvorocilindrase u ponudi.
Imao sam c3 1,4 sx( klasika -onaj sa maglenkama i naslonom za ruke) , savrsen auto.Potrosnja je bila tu negdi kao i tebi , ali radi 4 cilindra dalo ga se "manje stiskat" pa i njeznije voziti ( odma bi se osjetilo na manjoj potrosnji).
Moja su iskustva , kad sam razradio oba citraca ( 1,4 75 ks ) i ( 1,4 vti 95ks) potrosnja je nesto porasla.Ovaj jaci motor (95 ks) trosi manje po gradu od (75 ks) jer manje stiscem gas za pokrenuti auto , makar ima jaci motor, makar je tezi i makar ima sire gume.Ali ne uspijejevam ga spustit na otvorenoj cesti kao sta sam uspijevao 1,4 75ks.Sa tim motoricem sta lakse sa gasom , a onda se navikni da iza tebe ekipa sizi.
Da, s mojim nema nježnije vožnje, unač 82 ks ako ne stisnem gas pravo muški i kuplung ne pustim onako sportski, nema normalnog startanja, nego onda muku mučim s onim opisanim "popikavanjem" i "cupkanjem"... Istina, kad se zalaufa na otvorenoj cesti jako lijepo vuče.
Ovaj im je motor uistinu promašaj, s tri cilindra nit su postigli smanjenu potrošnju nit je auto startan.
Èak razmišljam mami proslijediti ovog benzinca , ona ne vozi po Zg, i od nje uzeti njenog citrača , prvi c3, motor 1.4 hdi, taj ne troši ispod deklariranih vrijednosti. Još je imala sreću prilikom kupovine pa je dobila auto s motorom baš rađenim u francuskoj, za njihovo tržište... Ali mislim da ni mama ne bi pristala na ovu spušvu koja nemilice pije gorivo...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Mrkvice, :D

Mijenjaj ti to čim prije, ako postoji ikakva šansa :whistling:

Sve one deklarirane pizdarije o potrošnji su bajke za malu decu i nikad nebuš ni blizu tih cifri
Baš sam nedavno čital isto o tipu koji se sudi sa proizvođačem jedne marke u vezi potrošnje goriva koja je turbo veća od deklarirane..testiranja;reklamacije;vještačenja; itd itd
Uglavnom, sve na njegovoj strani al mu naši sudovi nedaju za pravo..i tako se nateže već 3 g :doh::doh:
Još mu ostaje samo oni sud u Strassbourgu.. (btw radi se o Hyundaiju i20 benzincu)

I da te utješim na kraju :angel:
Meni prosječna potrošnja s ovim mojim dizlo autobusom, po strogom centru, iznosi 5.7 l :p:D
 

ante66

Active member
po strogom centru, iznosi 5.7 l
E jesi nas susjed utjesio , meni 8,6 ( ali ima puno voznje do wg i lidla na Jankomiru) .A da te utjesim jednom 14,3 po zelenom valu do Lisinskog i natrag ujutro po najvecoj guzvi.

A da ti nisu stavili 1,6 VTI 120 ks:D
 

BarbaraAnn

New member
Mirda, ma palo je i meni na pamet ganjati se tako s njima, ali previše to vremena i energije uzima, a vjerojatno ni za što...
Promijeniti je najbolje rješenje, samo moram iznjedriti najisplativiju opciju :p
(p.s. Imamo li koga iz Citroen servisu da malo pogura uspavane kotačiće i ponudi najisplativiju varijantu? LOL ) :angel: (šteta što ne postoji emotikon mrkvice :p )
 

ante66

Active member
Gubis prvu godinu 15% a svaku sljedecu dodatnih 10 %.Idi u salon , ili di imaju prodaju polovnih i pogledaj sta se nudi .Naces neko rijesenje.
 

BarbaraAnn

New member
Ovo bi bilo u tvom trenutnom raspoloženju :rofl:
http://4.bp.blogspot.com/_HJwALZRP3R0/TPIz9--w46I/AAAAAAAAGZM/yhp2IYrbEys/s1600/carrot+with+stick.jpg

A da se zamjenimo za aute na koji dan ? Tek tolko da ti se malo oporavi novčanik :p:D
Da, tako nekako se osjećam, samo gledam na kome bih iskušala tu palicu u ruci - čivaj se tko može :D

inače, nemam problema s vožnjom tuđeg auta, još ako mi ga predaš punog - odvest ću ga i na ručno pranje :p

Mirda , ne kopaj zeni zive rane.Posudim ti ja mog da osjetis kako ide i zvuci prava masina :whistling:
ajde bar netko ima razumijevanja za moje jade :prijatelj:

inače, možemo se dogovoriti, posudim tvoga, ali molim lijepo - punoga :whistling:

Je, i onda moram cisternu furat iza sebe :rofl::rofl:
:gaah: Mali, bit će batina :boks:
 
Posljednje uređivanje:

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Sta je grad? Nesto neusporedivo i nepredvidivo a zivis u Zg.Svaki motor trosi po KS
Ante, potrošnja mi se ipak čini prevelikom. Po meni ovaj 1,2 ne smije trošiti osam litara ni u gradu, ni u selu, ni u svemiru i to da ga ebeš. :cool:
 

ante66

Active member
Prevelika je , ali po zelenom valu ujutro ne moze se nista mjerit.Motor treba nagazit da krene i potrosnja raste.Bolja varijanta bi bila da su u ponudi ostavili bar jedan mali cetverocilindras ( 1,1 68 ks ili 1,4 75KS).Pa ko voli neka bira.C3 je tezak auto

Ti mali trocilindrasi su mozda zgodni za manja mjesta i di nema uzbrdica.

Imao sam prije Astru , 1,3 60 ks. Super potrosnja prazan , ali sa teretom jednostavno ne ide:(
 

ZlatkoC4

Well-known member
A sad evo imaju motor s tri cilindra benzinac za c4 medveščaka u ponudi katastrofa. u deklaraciji mu stoji max potrošnja od 7,5 taj če u stvarnosti trošiti preko 10L. :eek:
i to je onda ekonomično:confused:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Taj je 45 konja jači. Ako ćemo se bavit predviđanjima ja kažem 8 litara. A po testovima nigdje ne ide preko toga u prosjeku. Nebih baš rekao katastrofa.

A za ovaj model iz topica sam siguran da je nekakva greška.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Taj je 45 konja jači. Ako ćemo se bavit predviđanjima ja kažem 8 litara.
Na testu se vrtio do 8L gradske vožnje.kako je to onda ekonomično.
I to je na testu potrošnja a vidjeti čemo u stvarnosti. Upravo kao i ovaj od c3 od Barbare. Na testu isto nije imao ovu potrošnju što ona navodi.
Ja u Zagrebu imam gradsku sa c4 1,6 hdi 5-5,5L. A u slavoniji se vrtim oko 3,6-4,5L.:rolleyes:
 

Franzg

New member
probaj natočiti eurosuper 100 (na bivšem OMV-ju, mislim da se sada zove elektrolux), prema mojem iskustvu sa nekim starijim citroenovim benzincima, mogla bi se potrošnja osjetnije smanjiti.
Crodux se zove :) provjereno manja potrošnja zagreb-murter odrađen sa eursuper95 natočen na murteru, i zagreb murter odrađen sa omw 100 i razlika osjetna bila :D
Eh sad za grad nemogu potvrdit jer mi je crodux predaleko pa rijetko tamo točim

ovo definitivno bi trebala bit neka greška, imam c3 iz 2004. godine benzinac 75ks i potrosnja mi je oko 10 litara, ne vjerujem da u 10 godina razvoja nisu uspjeli to poboljšat :wtf:
 

ante66

Active member
Ima li jos netko trocilindrase , neka napisu svoja iskustva sa potrosnjom i gdje voze.Fakat me zanima jer sam potencijalni kupac
 
Na vrh