C3 1.2 VTI - potrošnja

maxx

Member

ZlatkoC4

Well-known member
Evo što vele francuzi na njihovom forumu o potrošnji tog motora
Što reči na ovo sve osim da je ovo prodavanje mu..a pod bubrege.
Ovo nema veze više sa mozgom a ne sa ekonomičnost.
Jadni ti ljudi jesu se usrečili. pa manje je i stojka trošila od ove suvremene tehnologije.
 

Hrvoje Marin

Active member
Ne guta taj motor ništa više, benzin ima iskoristivost cca 15%, a ako treba raditi ubrzanja i slično, najviša potrošnja može biti velika. Kod malih opterećenja mali motor troši manje, ali i tih 82ks ne može napraviti od zraka niti baš bitno drugačije od TU motora.

Jučer sam se od 18:00 vozio po ZG, dva tri starta, 50km i lagana noga = 7l/100km i to jedan od najžednijih 1.4 75KS, isti koji 60-70 po ravnom troši 4.4, a

s "teškim" lijevim stopalom i 12l/100km.

Ova manje potrošnja se dobija ako se vozi 2000-3000, i stalna brzina 2000 okr/min.
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Ne guta taj motor ništa više, benzin ima iskoristivost cca 15%, a ako treba raditi ubrzanja i slično, najviša potrošnja može biti velika. Kod malih opterećenja mali motor troši manje, ali i tih 82ks ne može napraviti od zraka niti baš bitno drugačije od TU motora.

Jučer sam se od 18:00 vozio po ZG, dva tri starta, 50km i lagana noga = 7l/100km i to jedan od najžednijih 1.4 75KS, isti koji 60-70 po ravnom troši 4.4, a

s "teškim" lijevim stopalom i 12l/100km.

Ova manje potrošnja se dobija ako se vozi 2000-3000, i stalna brzina 2000 okr/min.
Sve to stoji samo što je previše, previše je za ovo tkz. naprednu teh. dizel 2.0 manje troši od njega a dva i pol put teži.
Žalosno je to što takve modele promoviraju kao gradske idilične automobile. A oni isplativiji van grada.:confused:
 

Hrvoje Marin

Active member
Sve to stoji samo što je previše, previše je za ovo tkz. naprednu teh. dizel 2.0 manje troši od njega a dva i pol put teži.
Žalosno je to što takve modele promoviraju kao gradske idilične automobile. A oni isplativiji van grada.:confused:
Da pojednostavim, iskoristivost dizela je cca 2x tj 30%, nema tu magije.

Potrošnja na otvorenoj cesti k tome definira se stalnom brzinom od 77km/h na zatvorenoj tj. kružnoj stazi, i tu nema magije, tada troše točno koliko piše.

I kad bi onda C3 1.2 ili 1.4 benzin vozio po magistralnoj cesti, trošio bi ko 2.0HDI, a košta pola, e tu je kvaka. A da 1.4HDI troši još manje to je isto jasno.

Samo kad sam ja kupovao C3, dizel iste zapremine je koštao 20.000 kuna više. a napravio sam 55.000 u 8 godina pa sad.
 

BarbaraAnn

New member
Ima li jos netko trocilindrase , neka napisu svoja iskustva sa potrosnjom i gdje voze.Fakat me zanima jer sam potencijalni kupac
molim te, ne kupuj model s trocilindraškim motorom, za svoje dobro, nećeš se usrećiti... da mogu godinu dana vratiti unazad ne bih istu grešku ponovila, a sad gledam u prometnoj Fininu opasku o zabrani otuđenja auta dok kredu ne riješim-... :gaah:

A da ramisliš o dizelu. Nisi ništa naučio od Barbarinog izlaganja. Žena vozila tri dizela i onda experiment i :eek: cisterna....
Da, nikako... Kao što napisah, sad dok ne smislim način kako reprogramirati kredu, ne mogu ništa konkretnije napraviti, jer imam "zabranu otuđivanja" :hm:

Da pojednostavim, iskoristivost dizela je cca 2x tj 30%, nema tu magije.

Potrošnja na otvorenoj cesti k tome definira se stalnom brzinom od 77km/h na zatvorenoj tj. kružnoj stazi, i tu nema magije, tada troše točno koliko piše.

I kad bi onda C3 1.2 ili 1.4 benzin vozio po magistralnoj cesti, trošio bi ko 2.0HDI, a košta pola, e tu je kvaka. A da 1.4HDI troši još manje to je isto jasno.

Samo kad sam ja kupovao C3, dizel iste zapremine je koštao 20.000 kuna više. a napravio sam 55.000 u 8 godina pa sad.
Ja ne radim previše km, ali prosjek od 20.000 km godišnje i nije malo (za jedno žensko :grin: ) kako god, isplativo ili ne - po prijeđenim km, mjesečno me ipak previše opterećuje svaki 5-6 dana točiti po 200 kn, ili po 450 svakih 10 dana... :(
 

ante66

Active member
a sad gledam u prometnoj Fininu opasku o zabrani otuđenja auta dok kredu ne riješim
Hvala , odustao sam od trocilindrasa.Zanima me C3, jer kcer za dvije godine dobiva dozvolu a Picasso je presirok za pocetnika.A imao sam vec C3 i bio sam izuzetno zadovoljan .

A kod tog C3 su me isto nag...li u banci sa autokreditom(Finina zabrana i knjizica vozila u banci , :twisted:).I imas troskove javnog biljeznika, troskove osiguranja kredita,......., nema sta nema.
Sa Picassom sam bio pametniji ( i imao pametnijeg osobnog bankara) , uzeo nenamjenski kredit i sve ti dodje potpuno isto , ali nemas dodatnih troskova, niti za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije.
Prodam auto , isplatim banku , uzmem novi kredit i kupujem novi auto( dodje kao da imam auto na lizing samo sta je MOJ)
Nadji kupca na "povjerenje" , da ti novce unapred,isplati banku , dobijes potvrdu od banke da je kredit zatvoren.Kod javnog biljeznika prodas auto_On vozi tvoj auto na tvoje ime ( sa kupoprodajnim u djepu:whistling:) , kad na policiji i fini rijesis status vlasnistva ponovno prodas kod javnog biljeznika autu(naravno istom kupcu) i onda on placa porez i rijesila si se brige.Ovako si u banani.
Nadji poznanika kome se auto svidja , posteno mu reci koji su problemi , i zelim ti uspijesnu transakciju.
 

Dalibor

Dado Tornado
ne kupuj model s trocilindraškim motorom, za svoje dobro, nećeš se usrećiti...
daj na idućem točenju pričekaj da gorivo bude skoro na rezervi pa natoči do vrha na croduxu eurosuper 100 ili petrolu 98.
javi kako će se kretati potrošnja.

tom motoru je zbog njegove konstrukcije i načina rada važno kakvo je gorivo. 95 je minimalno dopušteno, i ako je moguće bolje je točiti jača goriva. pogotovo jer naše hrvatske 95-ice znaju biti posebno loše.
 

Hrvoje Marin

Active member
11:1 kompresija radi i sa 89 oktana, pa 95 je više nego dovoljno. i naravno, oktanska vrijednost nije i nema veze sa kalorijskom vrijednošću.
 

Dalibor

Dado Tornado

ante66

Active member
Bas mi kaze prijatelj (koji cesto vozi za Rent-a-car ) , da su vracali dva dizela i jednog trocilindrasa WW Pola 1.2 iz St aerodroma do Pule.Morao je pratit ritam druga dva dizela i do Rijeke je potrosija pun rezervar benzina ( 360 km).U jesu stedljivi :eek:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Istina... bez puno truda je taj švabo i na +10 litara. Ali osim kubikaže i cilindara nisu baš pretjerano slični.
Još uvijek mislim da je ova potrošnja Vtia nekakva tvornička greška
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kad upišeš u google 1,2 VTI potrošnja, ova tema je prvi rezultat. Èini se da malo hrvata vozi ovaj motor. Vjerojatno će netko googlati, pa ćeš stići još reviewova. :)
 
Na vrh