BarbaraAnn
New member
Lijep pozdrav svima,
obzirom da sam nova na forumu - ukratko: vozim C3 1.2 VTI SELECTION, 2013.g. Autić je uistinu prekrasan, pravi gradski kompakt, no...
Obzirom da C3 vozim od 2002.g. (1.4 HDI) već sam se saživjela s nekim nedostatcima koje c3 ima, prvenstveno mislim na neprecizan i tvrd mjenjač, oduševljenje sam pronalazila u uistinu ispodprosječnoj potrošnji goriva.
U modelu benzinca kojeg trenutno vozim iznenađuje me potrošnja koja se u prosjeku kreće između 8,7-9,8 l/100 km... Znam da benzinci u pravilu troše više nego dizel motori i da potrošnju koju sam imala na dizelu (5,5 l/100 km) ne mogu očekivati na benzincu, no kako je riječ o motoru s tri cilindra, očekivala sam ipak nešto racionalnijeg benzinca, posebice što su ga tako predstavljali, odnosno segment niske potrošnje goriva za benzinca posebno je istican i argumentiran... Svjesna sam da rijetko, ili gotovo nikad, testna mjerenja i deklarirane vrijednoste ne prate stvarnu prosječnu potrošnju, no nisam očekivala duplo veće vrijednosti... Prihvatljiva bi mi bila potrošnja od recimo cca 6,5-7,5 l/100 km, no potrošnja od gotovo 10 l uistinu je previše.
Obzirom da sam do 2013.g., odnosno do kupnje ovog modela c3, vozila isključivo dizel motore (C3 1.4 HDI, Octavia 1.9 TDI, Passat CC 2.0 TDI) molim Vas za mišljenje o potrošnji mog jednogodišnjeg, novog, citroena - je li normalna ili nije? Više ni sama ne znam što bih smatrala normalnom i prihvatljivom, a što previsokom potrošnjom?
Uistinu sam strastven i iskusan vozač (vozačica), kužim dosta stvari izvan ženskog okvira "lijep crveni auto" (čast iznimkama), i zanima me svaki segment auta kojeg vozim... No, s potrošnjom kod ovog modela citroena uistinu sam iznenđena, obzirom da je riječ o malom kompaktu...
Također, auto je razrađen po "ps-u", a u kolovozu ove godine zvali su me iz servisa zbog "greške na motoru", odnosno zbog "lufta" na radilici motora... Nadala sam se da će s promjenom motora pasti i potrošnja goriva... I ovaj je motor razrađen po regulama, no troši čak i nešto više nego motor koji je izvađen. Tako da je očito kako greška na radilici nije bila uzrok povećane potrošnje, nego je samo utjecala na povećanu buku...
obzirom da sam nova na forumu - ukratko: vozim C3 1.2 VTI SELECTION, 2013.g. Autić je uistinu prekrasan, pravi gradski kompakt, no...
Obzirom da C3 vozim od 2002.g. (1.4 HDI) već sam se saživjela s nekim nedostatcima koje c3 ima, prvenstveno mislim na neprecizan i tvrd mjenjač, oduševljenje sam pronalazila u uistinu ispodprosječnoj potrošnji goriva.
U modelu benzinca kojeg trenutno vozim iznenađuje me potrošnja koja se u prosjeku kreće između 8,7-9,8 l/100 km... Znam da benzinci u pravilu troše više nego dizel motori i da potrošnju koju sam imala na dizelu (5,5 l/100 km) ne mogu očekivati na benzincu, no kako je riječ o motoru s tri cilindra, očekivala sam ipak nešto racionalnijeg benzinca, posebice što su ga tako predstavljali, odnosno segment niske potrošnje goriva za benzinca posebno je istican i argumentiran... Svjesna sam da rijetko, ili gotovo nikad, testna mjerenja i deklarirane vrijednoste ne prate stvarnu prosječnu potrošnju, no nisam očekivala duplo veće vrijednosti... Prihvatljiva bi mi bila potrošnja od recimo cca 6,5-7,5 l/100 km, no potrošnja od gotovo 10 l uistinu je previše.
Obzirom da sam do 2013.g., odnosno do kupnje ovog modela c3, vozila isključivo dizel motore (C3 1.4 HDI, Octavia 1.9 TDI, Passat CC 2.0 TDI) molim Vas za mišljenje o potrošnji mog jednogodišnjeg, novog, citroena - je li normalna ili nije? Više ni sama ne znam što bih smatrala normalnom i prihvatljivom, a što previsokom potrošnjom?
Uistinu sam strastven i iskusan vozač (vozačica), kužim dosta stvari izvan ženskog okvira "lijep crveni auto" (čast iznimkama), i zanima me svaki segment auta kojeg vozim... No, s potrošnjom kod ovog modela citroena uistinu sam iznenđena, obzirom da je riječ o malom kompaktu...
Također, auto je razrađen po "ps-u", a u kolovozu ove godine zvali su me iz servisa zbog "greške na motoru", odnosno zbog "lufta" na radilici motora... Nadala sam se da će s promjenom motora pasti i potrošnja goriva... I ovaj je motor razrađen po regulama, no troši čak i nešto više nego motor koji je izvađen. Tako da je očito kako greška na radilici nije bila uzrok povećane potrošnje, nego je samo utjecala na povećanu buku...