Kako ste zadovoljni sa C3??

1587 VTS

New member
Odluka je pala dajemo se u potragu za Pluriela..... nadam se da je motor kod tog autića ok........
Benzinci 1.4i i 1.6i 16v koji se u njega ugrađuju su stare provjerene masine kojima su otklonjene sve tipske greske i sta se tice pouzdanosti budi bez brige. Samo nisu stedljivci (u okvirima klase, posebno 1.4). Steta sta uz 1.6 iskljucivo ide automatski mjenjac "sensodrive" koji nije za preporuku zbog trajnosti i tromosti. Puno bolji izbor ti je obicni rucni mjenjac s 5 brzina, a njega ugrađuju s motorom 1.4i. Racunaj da ce ti taj po gradu potrosit 9-10L.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Meni je na "provjerenoj masini kojoj su otklonjene sve tipske greske" otisao injektor (a cesto je nakon toga izbacivao gresku ubrizgavanja i trzao povremeno ali je prolazilo samo od sebe ili uz reset kompa) i brtva glave, a od agregata alternator i hladnjak klime.

Vezu me lijepa sjecanja za ovaj auto, ali je auto realno tesko smece kad je u pitanju pouzdanost. Kad je dosao bio mi je jedan on najljepsih gradskih auta, prostran je, ugodjaj je ok, ali je pouzdanost zivi uzas... Veliki sam ljubitelj citroena i imao sam xm, ax, zx, xantiu, ali nakon c3 mi se prvi put u zivotu pojavila dilema da li prilikom kupnje novog auta ici na novi citroen ili na nesto "sigurnije" po pitanju pouzdanosti...
 

1587 VTS

New member
Ti nazalost imas takva iskustva, a ljudi koje ja znam imaju skroz suprotna :hm: Dogodi se da covjek naleti na takav primjerak, i kod citroena i kod svih ostalih. A pretpostavljam, iz prve je serije prije redizajna?
 

Charles

Active member
Donator foruma
Da, 8.mj 2005... Bas da se desi toliko razlicitih problema, a da su drugi primjerci pouzdani je malo vjerojatno, a uostalom c3 je na dnu ljestvica pouzdanosti. Nevezano uz sve to, neshvatljivo je da jedna ozbiljna firma nije o svom trosku zamijenila tako opasan kvar poput pucanja opruga ili bar UPOZORILA vlasnike?! Na ovom forumu ima jako malo ljudi, a pogledaj koliko iskustva imaju sa pucanjem opruga, pa si mozes zamisliti koliko takvih kvarova tek ima... Mislim da bi Toyota i daleko manje opasan kvar rijesila o svom trosku.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Xm mi je bio poseban, a i prvi auto koji sam vozio (tata je imao sluzbeni, pa je ovaj bio samo meni na raspolaganju). Ax 1.4d sam vozio kada je 1L dizela bila 3.5kn i nevjerojatno je koliko me taj auto malo kostao ali je prodan nakon sto mu se sa motorom desila neka greska koju su imali svi ti motori - valjda nema brtva glave ili cega vec... Zx 1.4 reflex je bio nis posebno, a xantiu sam vozio 5g, prckao po njoj - narucio nove kugle od cx-a (vece zapremine od 500ml i veceg promjera prigusnika) koje sam montirao na prednji kraj, a prednje stavio straga tako da se jako ljuljala :)
 

Dalibor

Dado Tornado
uzmi dizela, čine se kao puno zahvalnije i pouzdanije verzije nego benzinci.

a što se pouzdanosti generalno tiče možeš pogledati i ovdje:
http://www.maengelreport.com/index.php?id=12&L=1
naštimao sam ti c3/pluriela sa grande puntom, microm, polom, recimo da usporediš par modela... stavio sam kilometražu 100-150 000. ali ti si možeš promjeniti za aute koji te zanimaju.

općenito te generacije autiju su sve tu negdje po pouzdanosti
 

1587 VTS

New member
uzmi dizela, čine se kao puno zahvalnije i pouzdanije verzije nego benzinci.
Generalno ne bih rekao. Al dizela bih osobno u slucaju C3 svakako prije uzeo, pisao sam u prethodnim postovima zasto. Sve ti to ovisi o modelu na koji naletis, nekome ocito isti radi ko sat i prijeđe 150 tkm bez ijednog kvara, a neko ostavi i zivce i novcanik u servisu, ima za to primjera koliko hoces. U slucaju citroena ja sam uvijek bio u prvoj skupini i dok god je tako ne dvojim u njihovu pouzdanost ;)
Samo, ponovit cu jos jednom covjeku savjet, obavezno redizajn od II. polovice 2005. pa dalje, ako je u startu i malo skuplji, obicno se isplati ;)
 

1587 VTS

New member
zašto bi radije uzeo dizela ??
Pisao sam u postovima prije, pa kao sta rekoh, C3 nije sportski nastrojena vozilica nego udoban i praktican gradski auto i tu funkciju odlicno odrađuje. A posto se kaze "gradski", tu je razlika u potrosnji između benzinca i dizelasa najveca. Zato sam misljenja da se taj diesel idealno uklapa u opusten i lezeran karakter auta, u sta sam se imao priliku uvjerit. To je auto za sve samo ne za sportsku voznju i jurnjavu, zato mu taj mali turbodiesel izvrsno odgovara. Za usporedbu, u ovoj fiesti koju cesto vozim i u koju se ugrađuje isti taj dizel motor samo pod oznakom tdci, ne bi ga nikad! Razlog? Fiesta je potpuno drukciji karakter auta, stvorena je za voznju zavojima i vuce na natjeravanje po istima cak i u ovoj najprimitivnijoj varijanti. U tom slucaju, takva sporohodna masina efektivnog raspona 1500 okretaja s nelinearnim nacinom razvijanja snage i momenta, osim sta bi unistila duh i pokvarila uzitak, ne bi bila na razini zadatka. Tu se puno bolje uklapa ova 1.25 16v masina yamahinog potpisa koju imam unutra, vrti se ko blesava i u okvirima klase i snage izvlaci iz svake situacije. Ili npr. moj C2 VTS koji je postojao jedno vrijeme i s HDi motorom - to je za mene smrtni grijeh i svetogrđe :disgusted: U prvom primjeru ne zelim rec da je jedan bolji, a drugi gori ili obrnuto, nego sve za svoju namjenu. I svako prema svojim potrebama, stilu voznje i ukusima. Shvatio si poantu ;)
 

RI-C3

New member
to sam i mislio da ćeš odgovorit.
c3 je gradski auto i nikako nije namjenjen za jurilicu,ali primjer po autocesti se sasvim lijepo udobno vozi i sa većim brzinama,120,130 kmh...

potrošnja benzina osobito zimi je dosta velika u ovom motoru 1.4 pa stoga je dizelaš bolji za grad.

u ljeti mi auto oko 10,15 % manje troši.ugodno sam se iznenadio:)

primjer po zimi sam sa 100 kuna napravio oko 115,120 km a sada i 130,140 i čak malo više zavisi o uvjetima
 

1587 VTS

New member
to sam i mislio da ćeš odgovorit.
c3 je gradski auto i nikako nije namjenjen za jurilicu,ali primjer po autocesti se sasvim lijepo udobno vozi i sa većim brzinama,120,130 kmh...

potrošnja benzina osobito zimi je dosta velika u ovom motoru 1.4 pa stoga je dizelaš bolji za grad.

u ljeti mi auto oko 10,15 % manje troši.ugodno sam se iznenadio:)

primjer po zimi sam sa 100 kuna napravio oko 115,120 km a sada i 130,140 i čak malo više zavisi o uvjetima
Da, a moze i brze stari, npr. 150 km/h (tvoj na oko 4200 okretaja) odrzava bez problema, napora i prevelike buke ;) Samo tad mu je potrosnja blizu 10L (1.4i), a nije ni 1.4 HDi vise toliki stedljivac na vecim brzinama. Dobro si primjetio da ljeti trosi manje, i meni je na oba auta sad dosta manja potrosnja, ovaj necitroen mi se spustio na malo vise od 8L po gradu sta je u usporedbi sa zimskih 10-11L (uz zivlju voznju gradom:D) izvrsno. A C2 trosi ovisno o tome kako ga vozis, moze i on ispod 10L grada (5L na otvorenom) sta je za njega odlicno, al takvom autu nije namjena stedljivost i nije zato izmisljen ni kupljen :D
 

ante

New member
Večer,

gledao sam danas jedan C3 hdi 2003-2004 g ok autić, nije izgleda loše ima cca 130000 km , ne dimi heheh.....samo što mislite koliko oni mugu proći i koliko im je skupa reparatura?

Bez obzira na kilometražu i ako treba ulupat u njega 500-800 e nije problem samo dal se tim može iz tog godišta dobit ok auto....


Pozz.....
 
Na vrh