Kako ste zadovoljni sa C3??

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Re: Vrsta diskova?

Pa da, to je progresivni servo, al nije shema u tome nego u izravnosti.. Zato je bolji hidraulicki nego elektricni servo - daje vise osjecaja i povratnih informacija.. Shvatio bi o cemu pricam da npr provozas po zavojima moju najobicniju vulgarise fiestu :D:oops:
C3 ima električni servo?
 

1587 VTS

New member
Re: Vrsta diskova?

C3 ima električni servo?
Da, ovisno o opremi, obicni ili progresivni s 3,2 ili 2,8 okretaja.
I kod C2 je ista prica, jedino sta je u VTS verziji izravniji od ostalih s 2,6 okretaja, al ja bi ipak pozelio hidraulicki servo ;)
Prednost elektricnog serva je manja masa, niza potrosnja goriva, ne oduzima snagu motoru.. Al sve su to stvarno nijanse koje uniste po meni ono vaznije - osjecaj za ono sta se događa pod prednjim kotacima (glavna mana elektricnog serva) :mad:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Re: Vrsta diskova?

Koliko problema sa starom trojkom... Imam osjećaj da su u Citroenu odahnuli nakon plasiranja novog C3 na tržište. :)
 

1587 VTS

New member
Re: Vrsta diskova?

Koliko problema sa starom trojkom... Imam osjećaj da su u Citroenu odahnuli nakon plasiranja novog C3 na tržište. :)
Vecina problema se veze za prvu seriju prije redizajna 2005., kasnije se stanje dosta popravilo, kako to obicno bude kod svakog auta. Moj C2 je paralelno s njim iz druge, redizajnirane serije i evo u 5 godina imam samo pohvale. A novi C3 2010. je veliki odmak po pitanju kvalitete, isto kao i usporedba starog/novog C4 i C5.
 

1587 VTS

New member
Konkretna iskustva ti ne mogu napisat buduci da ga nisam imao, al dosta sam ga vozio - 1.4 HDi iz 2003. Pohvalio bi odabir motora za taj auto jer je s obzirom na njegovu namjenu po meni idealan izbor. C3 nije sportski nastrojena vozilica nego udoban i praktican gradski auto i tu funkciju odlicno odrađuje. Zato sam misljenja da se taj diesel idealno uklapa. Potrosnja je smijesna, cak i u gradskim guzvama tesko pređe 6L, na otvorenom ga mozes spustit ispod 4L bez problema. Na autocesti do 120 km/h zivahno vuce, nakon toga treba strpljenja, 150 km/h odrzava bez problema, iznad toga nemoj puno ocekivat, iako, uz malo ustrajanosti na desnoj pedali i komad nizbrdice, mozes ga nagurat i do 179 km/h po satu - provjereno :D Ja bi ti preporucio da biras model nakon redizajna (znaci od 2005. pa dalje..) jer ima kvalitetniju unutrasnjost, generalno bolja neka rjesenja, blago modificiran ovjes pa je stabilniji i bolje koci, bolja ojacanja karoserije i najvaznije - uglavnom rijesene tipicne probleme prve serije kao kod svakog auta. S moje strane palac gore za kupnju. Govorim generalno, naravno sve ovisi o konkretnom primjerku na kojeg naletis, njegovom stanju i prethodnom odrzavanju. Obavezno pregled kod mehanicara i provjeri kilometrazu u stanici za tehnicki pregled da ne bi kasnije bilo "neugodnih iznenađenja za auto koji na satu ima samo 50 tkm" ;)
 

ante

New member
Puno hvala na informacijama...

to bi nam bilo "drugo" auto u obitelji... za ženu, uglavnom relacija posao - kuća, nekih 30-ak kilometara dnevno...
niti očekujemo od njega neku brzinu po autocesti, jer neće biti česti posjetitelj iste... dakle tražimo omanji, gradski autić s kojim bi bili zadovoljni što potrošnjom što pouzdanošću.....

jasno mi je da sve ovisi o određenom automobilu, jer svi savjeti koje mi možete dati su generalno za takve modele...;)

čitali smo baš za taj model 1.4 HDI da ima dosta grešaka u motoru, pa nas malo strah... a ženi se baš sviđaju... :)
 

1587 VTS

New member
to bi nam bilo "drugo" auto u obitelji... za ženu, uglavnom relacija posao - kuća, nekih 30-ak kilometara dnevno...
niti očekujemo od njega neku brzinu po autocesti, jer neće biti česti posjetitelj iste... dakle tražimo omanji, gradski autić s kojim bi bili zadovoljni što potrošnjom što pouzdanošću.....
Onda po meni ne gledaj dalje. I 1.4 HDi, redizajn od 2005.

čitali smo baš za taj model 1.4 HDI da ima dosta grešaka u motoru, pa nas malo strah...
Svasta se moze procitat, i dobrog i loseg. Posebno z. marusic stalno nesto kuha protiv tih PSA/Ford 1.4HDi i 1.6HDi 16v, a koliko je to mjerodavno necu ulazit u to. Imamo ovamo naseg doktora - cekaj Lakyja nek ti kaze kako su se pokazali u servisu. Ja ti samo mogu rec za ovog sta sam ja vozio, ima 130 tkm, osim redovnog odrzavanja nikakvih kvarova nije imao. Promijenjeno je kvacilo i prednji diskovi na 120 tkm. Vozi ko zmaj. Po meni je najvaznije redovno odrzavanje svakih 10 tkm i naravno, sta manja kilometraza i noviji model ako mozes birat ;)
 

ante

New member
Svasta se moze procitat, i dobrog i loseg. Posebno z. marusic stalno nesto kuha protiv tih PSA/Ford 1.4HDi i 1.6HDi 16v, a koliko je to mjerodavno necu ulazit u to. Imamo ovamo naseg doktora - cekaj Lakyja nek ti kaze kako su se pokazali u servisu. Ja ti samo mogu rec za ovog sta sam ja vozio, ima 130 tkm, osim redovnog odrzavanja nikakvih kvarova nije imao. Promijenjeno je kvacilo i prednji diskovi na 120 tkm. Vozi ko zmaj. Po meni je najvaznije redovno odrzavanje svakih 10 tkm i naravno, sta manja kilometraza i noviji model ako mozes birat ;)
da, upravo sam naišao tu na forumu na njegov članak (od Marušića) pa me to i poljuljalo...
hvala još jednom :)
 

Olaf

New member
Potrosnja po gradu s klimom je 5 litara i to malo jace voznje, mana su podloske brizgaljki koje nakon nekog vremena pocnu kompresiju pustat i gornji sklop tj. poklopac bregaste pocne lagano slinit. Naravno da ima nekih izoliranih kvarova ali u biti to su normalne greske jer nijedan noviji motor nije savrsen. Nakon 100 tkm nekima popuste crijeva plasticna od antifriza pa gubi tekucinu i na prvim modelima je bilo frke s cijevima filtera goriva da se od vibracija poglodaju pa povuce zrak i nepali
 

ante

New member
Potrosnja po gradu s klimom je 5 litara i to malo jace voznje, mana su podloske brizgaljki koje nakon nekog vremena pocnu kompresiju pustat i gornji sklop tj. poklopac bregaste pocne lagano slinit. Naravno da ima nekih izoliranih kvarova ali u biti to su normalne greske jer nijedan noviji motor nije savrsen. Nakon 100 tkm nekima popuste crijeva plasticna od antifriza pa gubi tekucinu i na prvim modelima je bilo frke s cijevima filtera goriva da se od vibracija poglodaju pa povuce zrak i nepali
hvala što si se javio...
a jel to nešto strašno? iskreno, nemam pojma o čemu se radi? :confused:

jel se to može spriječiti? jel preskupo?

BTW kakva su iskustva s C3 Pluriel 1.4i?
 

ante

New member
Nije nista strasno. Pluriel ima problema s curenjem krova
evo baš sam pročitao za pluriela...

hvala još jednom... ;)

Odluka je pala dajemo se u potragu za Pluriela..... nadam se da je motor kod tog autića ok........

Kad je kiša kupimo veći kišobrannnn...................
 
Na vrh