Brojevi predstavljaju hijerarhiju po snagama motora iz naziva korištenih kroz povijest. Koji su u slučaju ova dva proizvođača bili vezani uz kubikažu. Danas tehnologija omogućava, a ekonomisti inzistiraju da više manje isti motor pokriva više razina snaga, pa je samim tim označavanje po kubikaži besmisleno.
316d ima 2l, 318i - 1.5l, 740i - 3.0l...
C180d ima 1.6l, C200d - 2.1l, 350d - 3.0l...
Naziv 320cdi ne koriste već skoro deset godina, a i tad je u posljednjim serijama označavao 3l zapremnine.
Istina, rijetko im se se ipak potrefi oznaka poput osnovnog 1.6 benzinca u A160... al to je stvar slučaja, ne namjere.
Kineski marketinški stručnjaci su došli do zaključka da se ljudima sviđaju te oznake, a barem tamo nije problem kopirat ideju... i eto nas sa 350 i 380 thp. Ako će prodat koji auto više radi toga... neka.