• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Relej za grijače Xsara 1,9D 2000. god. (kupljeno)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

StarSity

New member
Dakle,

tražim ako netko ima za prodati relej za grijače za moju xsaru. Relej prerano ugasi grijače pa mi xsara počne trokirati dok se ne zagrije.Relativno mi je hitno pa ukoliko netko ima ili zna nekoga tko bi mogao imati molim lijepo da mi javi ovdje :)

evo i slikice (nije baš nešto ali je upravo slikano)





hvala :stovanje:
 

Konrad

New member
jel to Boschov relej? originalni kosta 1300 kuna ROFL

nađi razbijeni saxo 1.5D, Berlinga razbijenog i slicno pa skini s njega
 

hacti

made in france
Dakle,

tražim ako netko ima za prodati relej za grijače za moju xsaru. Relej prerano ugasi grijače pa mi xsara počne trokirati dok se ne zagrije.Relativno mi je hitno pa ukoliko netko ima ili zna nekoga tko bi mogao imati molim lijepo da mi javi ovdje :)

evo i slikice (nije baš nešto ali je upravo slikano)

[url]http://img213.imageshack.us/img213/5330/img1857i.jpg[/URL]



hvala :stovanje:
koliko vidim to je kao i na 1.9td :hmmm: ja sam stavljao od p-405 i radi besprijekorno godinama vec!!!
 

StarSity

New member
Re: K: Relej za grijače Xsara 1,9D 2000. god.-TREBAM IPAK SENZOR

mali update :cool:
Kupio sam relej nije on kriv :doh: nego senzor koji upravlja sa relejom (taj senzor daje signal na relej dal treba paliti ili gasiti grijače ovisi o temperaturi motora). Dal ga itko ima i gdje se uopće nalazi??? :stovanje:
 

hacti

made in france
Re: K: Relej za grijače Xsara 1,9D 2000. god.-TREBAM IPAK SENZOR

mali update :cool:
Kupio sam relej nije on kriv :doh: nego senzor koji upravlja sa relejom (taj senzor daje signal na relej dal treba paliti ili gasiti grijače ovisi o temperaturi motora). Dal ga itko ima i gdje se uopće nalazi??? :stovanje:
imas ona 3 senzora kod filtera goriva... jedan kosta oko 120kn (novi) jedan ti je od kazaljke temp.vode drugi upravlja radom releja grijaca a treci je za klima uredaj! mislim da je onaj zadnji od klime a ova dva iskopcas pa vidis kad neradi kazaljka temp.vode...

Kakav senzor? Kaj ne upravlja racunalo sa relejem?
mozda na hdi motorima....:confused:
 

Dalibor

Dado Tornado
mislim da bi moglo biti kao i na citroenima prije xsare kada su senzorske informacije išle računalu pa onda ono dalje komandiralo, pogotovo sada kada su auto-računala još sa više bajtova
 

StarSity

New member
Re: K: Relej za grijače Xsara 1,9D 2000. god.-TREBAM IPAK SENZOR

imas ona 3 senzora kod filtera goriva... jedan kosta oko 120kn (novi) jedan ti je od kazaljke temp.vode drugi upravlja radom releja grijaca a treci je za klima uredaj! mislim da je onaj zadnji od klime a ova dva iskopcas pa vidis kad neradi kazaljka temp.vode...
idem ovo provjerit i nadam se da je tako, jer ako trebam drugo računalo :(
 

hacti

made in france
Re: K: Relej za grijače Xsara 1,9D 2000. god.-TREBAM IPAK SENZOR

idem ovo provjerit i nadam se da je tako, jer ako trebam drugo računalo :(
kod mene na mojoj xsari je tako jeino sto je moja td od 90ps i 1999g je a isti slucaj sam imao na xantiji, p-405 i p-406
 

StarSity

New member
Re: K: Relej za grijače Xsara 1,9D 2000. god.-TREBAM IPAK SENZOR

kod mene na mojoj xsari je tako jeino sto je moja td od 90ps i 1999g je a isti slucaj sam imao na xantiji, p-405 i p-406
bio si u pravu, ispod filtera se nalaze dva senzora (pošto ja nemam klimu) jedan je od kazaljke temp., a drugi je onda valjda od releja grijača, sad me još samo zanima gdje ga mogu nabavit :confused:
 

fullcool

New member
Dakle,

Relej prerano ugasi grijače pa mi xsara počne trokirati dok se ne zagrije.
po ovome nije problem u releju, ako se grijači prerano ugase onda će auto teže paliti ili neće upaliti nikako, kad jednom upali onda grijači više nemaju veze sa trokiranjem. ako upali na tri cilindra onda ne radi jedan grijač, ali kad proradi i taj cilindar onda mora mirno raditi. ako upali i rade svi cilindri, a povremeno štucne, onda uzroke traži u lošoj kompresiji, ventilimama ili diznama.
 

Sale123

New member
po ovome nije problem u releju, ako se grijači prerano ugase onda će auto teže paliti ili neće upaliti nikako, kad jednom upali onda grijači više nemaju veze sa trokiranjem. ako upali na tri cilindra onda ne radi jedan grijač, ali kad proradi i taj cilindar onda mora mirno raditi. ako upali i rade svi cilindri, a povremeno štucne, onda uzroke traži u lošoj kompresiji, ventilimama ili diznama.
slažem se sa fullcoolom :palac-gore: - to je stari tip motora bez napredne tehnologije i to što trokira nema veze sa grijačima, jedino što se može desit, ako je dobra kompresija ,da vuče zrak sa strane na kučištu filtera ili negdje na bosch pumpi - imao takav slučaj na Xantiji
 

StarSity

New member
Nebih rekao da vuče zrak nekuda ili da je slaba kompresija jer kad se auto upali radi normalno sve dok ima struje na grijačima, kad nestane struje počne trokirat,onda spojim direktno sa akumulatora na grijače i auto opet počne normalno raditi :hm:
 

StarSity

New member
priča se nastavlja :thinking:
dal itko zna gdje je na mojoj xsari računalo? idem i njega zamjeniti, koliko cca košta uopće?:confused:
 

Dalibor

Dado Tornado
mislim da nemaš ECU odnosno centralno računalo kao takvo.
ECU je prvotno uveden s ciljem zadovoljavanja ekoloških normi regulacijom rada benzinskih motora.
tvoj 1.9D je dizel starije škole.
ako trokira, pogledaj najprije dizelsku pumpu goriva.
na xsarama je išla lucas ili bosch.
auto ima 250 000km i ako još nije dirana, najprije da bi greška bila vezana za nju.
čitam da si se bavio grijačima...
trokiranje zna biti posljedica zraka u gorivu, stvar može biti i u grijačima, općeg stanja motora, brizgalica, EGR ventila, dizelske pumpe goriva...
 

hacti

made in france
Nebih rekao da vuče zrak nekuda ili da je slaba kompresija jer kad se auto upali radi normalno sve dok ima struje na grijačima, kad nestane struje počne trokirat,onda spojim direktno sa akumulatora na grijače i auto opet počne normalno raditi :hm:
podrzavam ovo sto su gospoda rekli vezano sa zrakom! ali moje iskustvo sa 1,9 motorima je da ako krepa jedan grijac i kad je vani hladno auto upali bez problema ali nemirno radi nekih 10sekundi desavalo mi se i to (na bx i na p-306 )oba 1.9d 51kw da su sva 4 grijaca ok ali da kad upali nemirno radi i bijelo dimi cak i do 1 minute(ovisno o vanjskoj temperaturi) kvar je bio u automatskom coku jer kad tako upali dignem haubu i manualno povucem cok auto nedimi i radi ugladeno! ja bi na tvom mjestu probao "rucno" dati struju direktno na grijace pa tako eliminirao relej grijaca ako se nista nepopravlja onda pokusaj sa cokom (jer to im je mana poslje 10g. minulog rada!!) javi kakvi su rezultati! koliko se sjecam ti indikatori su izmedu ostalog oznaceni s bojama plavi, zuti i .... imam ih ja par komada pa skokni do mene da ispitamo .....

auto ima 250 000km i ako još nije dirana, najprije da bi greška bila vezana za nju.
ja sam na P-405 imao 430tkm nisam ni taknuo pumpu(bosh) razbio ga, i taj motor koristi dan-danas kolega u drugom autu napominjem da je taj motor radio najmanje na euro-diesel!!

priča se nastavlja :thinking:
dal itko zna gdje je na mojoj xsari računalo? idem i njega zamjeniti, koliko cca košta uopće?:confused:
jesi siguran da imas racunalo od motora??:confused:

ma fulao sam cijeli football...vise slinim po novim sistemima :oops:
to je dobro da netko prati i novu generaciju! mi koji smo ostarili za nas nisu auti iznad 2000g! mi smo za tristace, pzejce eventualno ax1,1!:stovanje:
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh