Zaustavljena proizvodnja

zelenec

New member
@Dalibor
... no koja je izlika mitshubisi i citroena?!
30 000€ kod nas, to je blizu 50 000 dolara, a osnovni tesla S je koliko 70 000 dolara?!
čini mi se da je mithsubishi u americi oko 30 000 dolara...


Dalibore, cena Citroena bila je u poslednje vreme između 18k i 22k€ bez uračunate subvencije. Ja sam platio 16.000€ (sa vraćenom subvencijom). Pa iako bi bio 30.000 to izdaleka nije 50k nego 38k$, znači manje od polovice cene Tesle S u EU. Ako uzmeš u obzir pravu cenu Citroena, može se dobiti čak 5 Citroena za cenu jednog Tesle S.

Pa da me netko ne shvati pogrešno. Izvrstan je auto Tesla S, svakako zaslužuje sve moguće nagrade, ali ipak to nije auto za puk pa je tako neusporediv sa Citroenom.
 

zelenec

New member
Duša me boli kad vidim da su dobili pravo da koriste ima svjetskog i neponovljivog genija za ime marke...:hm:
Moguć je i pogled sa druge strane.

Ako bude marka uspješna i zasluži poštovanje zbog pozitivnog doprinosa boljoj budućnosti čovjećanstva, onda mislim, da bi se i majstor Nikola složio. Možda će baš zbog auto firme više ljudi znati za Nikolu Teslu i njegov rad.

p.s.
Nemojte mi zamjeriti moje greške u izboru slova č i ć jer stvarno nemam pojma, kad se koje upotrebljava.
 

Marko

Well-known member
Ameri ga svojataju i još uvijek su pod ključem njegovi pravi patenti i izumi koji bi da se stave u opticaj već "sutra" učinili svijet nekoliko puta boljim i naprednijim. Negdje je Dalibor stavio onaj poster s usporedbom... Dalibore?

Nema veza za č i ć, samo ti deri! ;)
 

La Marche

Iskreni optimist
Kupio danas Auto katalog 2014 (Auto Motor und Sport, njemački, ne hrvatski) Fala Bogu, nije zaustavljena proizvodnja tih malih Citroena na struju, rade se i Citroen i Micek.
 

AX-ja

èudo jedno
nista novo,samo da se nadovezem.
prvih sto komada koji su bili u francuskoj prodani su po cijeni od cca 6.500e
iako im je redovna cijena bila 29+ tisuca e.

jednostavno nitko nije htio dati te novce.
 

Dalibor

Dado Tornado
dobar objekivan video film o tome kako su 100 godina kočili razvoj električnih prevoznih sredstava (na engleskom).

podmetani su požari na flotnim parkinzima elektrotaxia prije 80 godina, a naftne kompanije kupovale su kompanije električnih tramvaja da bi ih ukidale :disgusted:

[ame]http://youtu.be/gdzxUrLnkwM[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve su to lijepe i zanimljive pričice, ali smatram da su daleko od istine (zaključcima). Neke stvari malo napuhnu, neke prilagode... Ali lakše je tako tumačit situaciju... kao jednostavnu borbu dobra i zla hehehe

Smatram da nije tako.

-Elektromotor ko elektromotor je tehnologija koja je već davno usavršena, koristi se na mali milijun mjesta. Tu nitko ne koči razvoj.
-Baterije ko baterije se svakodnevno usavršavaju koliko mogu, isto zato jer se koriste na mali milijun mjesta... da mogu bit bolje, bile bi, isto nitko ne koči razvoj.
Èinjenica je da danas nemamo tehnologiju pohrane električne energije koja bi zdovoljila i parirala autonomiji klasičnog automobila (i koštala približno).
A i sam automobil (gledano bez pogonskog sklopa) se također svakodnevno usavršava.
-Kad bi prevladavali elektoautomobili, bilo nužno stvarati dodatne elektrane... opet dodatni trošak, zagađenje (ne samo proizvodnja, kamo i kako sa ogromnim brojem baterija, koje ne izdrže dugo)

NITKO ciljano ne koči razvoj elektroautomobila... dapače. Šta mislite, jeli Tesla profitabilna kompanija? hehehe

Jednostavna je činjenica da danas još uvijek ne postoje tehnologije koje bi omogućile da elektroautomobili budu primarna prijevozna sredstva.

A ove tužne priče, kao iz ovog filma, koje se stalno ponavljaju su rezultat američkog surovog kapitalizma, i (često nelegalne) borbe između tržišne konkurencije. A naftne kompanije su je*eni borac.
 

Damaj

Active member
Ivane dosta pojednostavljeno i naivno gledaš na te stvari. Tvoje razmišljanje bih usporedio sa tvrdnjom da hrvatska država ne može biti bogatija, jer da može, bila bi bogatija. A naravno da može biti bogatija samo što to netko ne želi. Tako ti je to i sa alternativnim energijama iz obnovljivih izvora. Mi ćemo graditi termoelektrane na ugljen i zagađivati okolinu samo zato što je zbog nečijeg privatnog interesa to pogurano. I onda neka mi netko kaže da to moramo jer je ta tehnologija proizvodnje el. energije jedina u uporabi, a one druge čistije nisu još usavršene ili previše koštaju??!!
 

La Marche

Iskreni optimist
Ivane, dobro si ti ocijenio i objasnio. I predobro nažalost.
A uvijek ima ljudi koji bolje barataju futurima i kondicionalima nego kalkulatorom, vide svoju jasnu budućnost, a sve što se u nju ne uklapa pravdaju "nečijim" interesima i zatucanošću neistomišljenika.
Alternativni izvori su igra najbogatijih i ne dao bog da doživimo da svi mi ovisimo isključivo o njima. Bez konvencionalnih, nema života ni alternativnim izvorima.

Ali za C4 nisi u pravu. Auto je super. A i Kartagu bi morali uništiti. ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Držim fige da svi bez problema skupite ''muške'' kilometraže i demantirate moje sumnje ;)
 
Na vrh