Zamjena kutije s osiguračima po nalogu Citroen HR

Cutac

Prèkaroš
E, znam, zato sam ga i odabrao. Jučer sam to napravio i kad sam nabio poklopac, brtva se sama napravila. Rub kućišta se urezao u armaflex na poklopcu i formirala se ta "B" brtva. :)
 

Milosh

Test
E, znam, zato sam ga i odabrao. Jučer sam to napravio i kad sam nabio poklopac, brtva se sama napravila. Rub kućišta se urezao u armaflex na poklopcu i formirala se ta "B" brtva. :)
Da, ako se ne pokida usljed vibracija. :D

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

bdudukovic

New member
Pozdrav!
Nakon svih sranja sa abs, kad je cijela kutija bila dolje osiguraci su bili dosta korodirali, neki cak i toliko da neznam kako su uopce imali kontakta. Nikad iz ovlastenog nije dosao poziv da se nesto provjeri. Ali brtva za prozore po cijeni od 5kn/m cuda radi, sutra ju stavim i ja.
Jesen stize dunjo moja €😉
 

Milosh

Test
Što da se pokida?

Da, moja kutija je iznutra bila u mint stanju, samo je bio list.
Ta armaflex izolacija koju si stavio između kutije i poklopca. Znam da tu nisu neke strašne vibracije, ali na nekom dizelu bi bile dosta jače. :)

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

visaluteju

Well-known member
Danas se i ja natjeram da sredim poklopac kutije osigurača.

Prvi put sam onako malo detaljnije sagledao sve i nevjerovatno je kako su to loše napravili. (na ovoj mojoj verziji)

Poklopac drže samo dvije kopče-zakačke na suprotnim ćoškovima - znači dijagonalno. Ova dva preostala ćoška poklopca su totalno klimavi, malo jače povučete i kutija zine totalno.
Po osiguračima i svemu onome se vide tragovi prljavšine i sljevanja vode po unutrašnjosti kutije, čak i malčice korozije (od posljedica curenja vode ispod šajbe i onih lajsni do haube što je pretpostavljam tajalo bar godinu dvije kod prethodnog vlasnika) što sam ja na kraju sredio ljepljenjem te lajsne za šajbu.

SVe sam to ljepo očistio i našpricao kontak sprejem koji bi trebalo da malo štiti sve to od vlage.

Na prvu sam mislio da ću uzeti tu traku za prozore koju smo spominjali gore i ljepo obljepiti kutiju sa vana ili poklopac iznutra i to je to - 2 minuta posla...ali...

Poklopac je ružnog oblika, 3 strane su jako plitke, nemate za šta ljepiti, a jedna strana je baš duga (koja ide preko kablova koje vode u kutiju). Tako da sam ja obljepio kutiju sa 3 vanjske strane na samom vrhu, a onu četvrtu stranu (prema motoru) gumu sam stavio na poklopac tako da štiti bar koliko toliko.

I to je zezalo jer one pomenute kopče sad nisu mogle nasjesti na zubiće jer im smeta guma pa je poklopac bio još klimaviji. Onda sam isjekao gumu samo za širinu kopči, malo uvijo kutiju prilikom stavljanja poklopca sa svih strana pomalo onako kako sam koju stranu stavljao tako da se bukvalno navuče preko gume i tako nakon malo pipkanja i popravljanja nasjelo idealno čak i malo teže što mi se sviđa. Kopče su ljepo nasjele, a ona četvrta strana je solidno zaštićena gumom na poklopcu.

Konkretno mislim da je najugroženija bila ona strana do šajbe tu sam i vidio najviše tragova vode.

Koristio sam onu najtanju traku za dihtovanje prozora (smedju) sa tri recke - debljine je nekih možda 3mm, ona šupljikava u presjeku kao slovo B bi isto bila ok.

Mislim da može bez problema trajati godinu dvije pogotovo ako ne bude potrebe za barkanjem po kutiji i osiguračima :)
 
Na vrh