Zamensko daljinsko zakljucavanje

Mickey

Member
Probao sam da ugradim daljinsko (zamensko) zakljucavanje na Xsaru,nasao zice (otkljucavanje-zakljucavanje),medjutim nista se ne desava kad dobiju negativan impuls...
😟
.
Inace,centralna normalno radi na kljuc.
Zna li neko razlog...
🧐
?
 

sir.Oliver

Well-known member
a jesi li siguran da treba negativni impuls ? daj sliku ili barem šemu onoga što si ugradio .... možda si samo žice izmješao .....
 

Mickey

Member
Nemam sad sliku...a za negativan impuls sam siguran...bar po onome sto sam citao po forumima i raspitivao se....
Nema tu velike matematike...od modula se koristi samo par zica,i ima sema za vezivanje negativnog,i sema za vezivanje pozitivnog impulsa.
Sve isprobano,provereno unimerom,probnom lampom...impuls postoji na modulu,salje ga normalno,ali...nece da reaguje kad se zakaci na zice od auta.
Tacnije...ne desava se nista.
Ovako sam sve uradio...
 

Mickey

Member
Da,vec sam napisao da sam sve proverio,radi,i salje impuls.
Ne znam kako mislis :"...jel' dovoljna duzina impulsa?"
 

Milosh

Test
Ne,nece ni tako...i to me buni... :( !?
Čekaj, a centralno zaključavanje ti inače normalno radi? Ako radi, provjeri tu teoriju o potrebnom minusu tako što ćeš mjeriti napon tj. prisustvo mase na tim žicama kad zaključaš centralno preko ključa. Možeš mjeriti kroz otvoren prozor ili neka ti neko pomogne.
 

Mickey

Member
Centralno radi normalno preko kljuca,i iznutra na oboje vrata (vozacka i suvozacka).
Ali mi recimo ne zmigaju zmigavci,i ne pali mi se svetlo u kabini pri zakljucavanju...

Skroz mi je nejasno...
Zice (omski gledano) imaju spoj prema masi na prazno.
Kad rucno zakljucam na zicu dodje + za kratko...samo sto nisam izmerio koliki napon (gledao probnom lampom).
Mozda je cak negde i masa dodirnula neku zicu,skroz sam zbunjen.
 

Milosh

Test
Zice (omski gledano) imaju spoj prema masi na prazno.
Kad rucno zakljucam na zicu dodje + za kratko.
To dvoje ti govori da nisi u pravu što se tiče spajanja, očigledno je da plus aktivira bravu. Napon je sigurno jednak naponu u cijelom sistemu (oko 12 kad je ugašen a oko 14 kad radi motor). Ako je jako kratak impuls, vjerovatno ne bi ni mogao izmjeriti običnim multimetrom, za to ti treba ili dobar i brz multimetar ili osciloskop.

Nego, kako se taj modul spaja? Možeš li ga spojiti tako da na bravu proslijedi plus?
 

Mickey

Member
Moze...spajao sam ga i na pozitivan i na negativan impuls...isto nista.
Ne znam da li si gledao video koji sam okacio...covek je lepo objasnio da je potreban negativan impuls.
Nemoguce da njegov i moj auto imaju razlicit impuls za centralnu.
 

sir.Oliver

Well-known member
Moze...spajao sam ga i na pozitivan i na negativan impuls...isto nista.
Ne znam da li si gledao video koji sam okacio...covek je lepo objasnio da je potreban negativan impuls.
Nemoguce da njegov i moj auto imaju razlicit impuls za centralnu.
jeste , negativan .... ali sam sebi proturječiš kada pišeš da pri manualnom zaključavanju na kratko dolazi POZITIVAN impuls ....
 

Milosh

Test
Ne znam da li si gledao video koji sam okacio
Ma jesam ali ne pomaže mi to ništa.

Nemoguce da njegov i moj auto imaju razlicit impuls za centralnu.
Ma nemoguće da su različiti, ako je isti model auta, a pogotovo godište.

spajao sam ga i na pozitivan i na negativan impuls...isto nista
Ne znam onda šta je, nešto tu ne štima. Ili ti ne radiš nešto dobro ili taj modul nešto ne radi dobro.

Ako je bravi potreban minus i modul daje minus, trebalo bi raditi. Ako je bravi potreban plus i modul daje plus, trebalo bi raditi.

Ovo što je Oliver pitao za dužinu impulsa, mislio je na vrijeme koje je signal + ili -, prije nego što se vrati na prethodno stanje.

Aj probaj još nešto, na jedan od tih vodova (zaključavanje ili otključavanje) dovedi ručno - sa mase i + sa akumulatora, pa vidi koje od to dvoje aktivira bravu, da budemo u to sigurni.
 
Na vrh