Zagrijava se motor i gasi se klima

scarabeus

New member
Poz scarabeus! Zna ponekad to biti tak kad kupiš rabljeni - pregledaš ga, probaš ga pa naletiš i još si pisao da je cijena bila niska. Budeš ti to nekak dotjerao u red! ;)
To je relativno normalna cijena za madjarsko trziste. Naletio sam na dobro ocuvan auto, bar spolja. Koza i kompletan enterijer kao nov, prva farba, znaci nikad udaren, niti ogreban, ali je ispalo spolja gladac, iznutra jadac. Nadam se da ce biti bolje kad jos malo ulozim, pa konacno pocnem uzivati u njemu. ;)
 

scarabeus

New member
Konacno sve OK!
Svi problemi su polazili od deformisane glave motora.
Sace na hladnjaku je bilo zapuseno, vazduh nije mogao prolaziti i hladiti tekucinu za hladjenje motora, motor se pregrijavao, glava se deformisala, nabijala pritisak u rashladnom sustavu i izlazila je greska "Anti polution".
Kad je glava izglacana i opran hladnjak, auto ide kao nov. Presao sam od tad oko 2000 km, nikad se nije pojavio "anti polution", auto ide kao nov, bez problema predje 200 km/h :angel:
 

Vedran

New member
Nadam se da neću zacoprat, ali mi je nekaj tu sumnjivo...
Ako je glava bila spigana, kao su je "izglancali"? Ako su samo poravnali i promijenili dihtung, nažalost postoji šansa da se problem vrati (ukoliko su kanali oštećeni)- onda će biti rješenje jedino druga glava:thinking:
Držim fige da sam u krivu!!!!
Isto tako, s obzirom da je ovo s glavom posljedica, a ne uzrok, valjda će samo čišćenje kilera biti dosta da se opet ne ponovi?
 

scarabeus

New member
Ne znam. Vjerovatno bivsi vlasnik zna kuda ga je vozio. Saca su bile potpuno zapusena, ni malo zraka nije moglo prolaziti kroz njih. Hladnjak je skinut i opran naftom od spolja. Poslije pranja je ostalo blato na betonu.
I jos sam nesto zaboravio napisati. Ni jedan grijac mu nije radio, tako da je u toj cijeni i zamjena sva 4 grijaca.
 

Mrèela

New member
Mislim da za ovaj posao nije preterano skup.:hm:
Bitno da je urađeno i da radi ispravno.:cool:
Ja kada teram auto u praonicu ,obavezno naglasim,da malo s onim mlazom operu ,kočiona klješta i donji deo hladnjaka.
Mislim da treba voditi računa o autu,pogotovo o higjeni.:cool:
Kod mene je sve očišćeno,podmazano konektori očišćeni kontakt sprejom,ima i onih kojima je sve to smešno,e kada nešto se pokvari zbog prljhavštine ,a i dok ovi sposobni majstori nađu kvar,izgubiš zdravlje.:D Prevencija je čudo!:cool:
Neka ti je sa srećom kolega i da još dugo voziš lađu!:whistling:
 
Na vrh