Xantia i km77 ekipa - fantastičan rezultat

djuan

Active member
Bolji je od 911 GT3, a od toga su generalno bolja samo Formula 1 vozila.
Pa da, zgodno ja kako 25 godina stara obiteljska limuzina uzima mjeru sportskim autima.
Još su i napomenuli u testu kako je posebno fascinantno da taj rezultat postiže bez ESC-a, dakle čisti rad ovjesa.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
I zato mi je još više žao (i neshvatljivo) zašto je Citroen odbacio taj hidraulični ovjes!?
Navodno sad u novom C4 postoje nekakvi zračni dosjedi amortizera? Vidjet ćemo što je to i kako funkcionira...
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Troškovi porizvodnje + inflacija = nekonkurentnost?
Kaj je C5 s nenadmašnom udobnošću HydroActive III ovjesa zbog toga bio manje konkurentan?
Troškovi proizvodnje; sad su im auti bez hidraulike zbog toga jeftiniji?
Inflacija; meh…
Mislim da su jednostavno odlučili ostaviti sebi više novca jer “kupovat će ljudi Citroene i bez hidraulike”…
 

ExOduS442xb

Racing
Zar nije prodaja modela sa i bez hidraulika bila podjednaka? Ja hidrauliku nebi mjenjao za nikakav drugi ovjes. Veliki broj kupaca ga je i kupovao samo radi hidraulike, zato me baš i zanima ta nova verzija 'Advanced Comfort active suspension -a', negdje sam pročitao da će se moći podešavati i visina ovjesa, da će efekt biti približan, štogod to točno značilo (skoro pa ni nalik). Sad je ovo offtopic, ali nebi bilo loše otvoriti jednu temu vezanu uz ovu temu.
 

Hrvoje Marin

Active member
Zar nije prodaja modela sa i bez hidraulika bila podjednaka? Ja hidrauliku nebi mjenjao za nikakav drugi ovjes. Veliki broj kupaca ga je i kupovao samo radi hidraulike, zato me baš i zanima ta nova verzija 'Advanced Comfort active suspension -a', negdje sam pročitao da će se moći podešavati i visina ovjesa, da će efekt biti približan, štogod to točno značilo (skoro pa ni nalik). Sad je ovo offtopic, ali nebi bilo loše otvoriti jednu temu vezanu uz ovu temu.
skoro 15g c5 i 120.000km ovjes, 0 kvar. (ležaj zadnje ruke ajd, u 14.) koliko god da košta u proizvodnji, vrijedi, ali nema zarade u servisu.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Kaj je C5 s nenadmašnom udobnošću HydroActive III ovjesa zbog toga bio manje konkurentan?
Negdje sam pročitao (morao bih izguglati) da je u zadnjoj godini proizvodjne prodano tek 10 tisuća komada C5ica. :( Godinama je potražnja za tim sistemom padala, polako je izlazio iz masovne upotrebe, a time mu je i cijena rasla. Danas mislim da samo Rolls-Royce ima hidrauliku.
Edit. Evo članka: The End of Hydropneumatics for Citroën


Among Peugeot’s European peers, hydraulic or pneumatic systems are limited to ultra-luxury Rolls-Royce models or higher-end offerings from Mercedes and VW’s Audi.

Sales of hydropneumatic Citroën C5s dwindled to about 10,000 last year, and their suspension accounted for a small share of overall production at Peugeot’s component plant in Caen, Normandy. The factory still supplies pneumatic spheres to Britain’s Rolls-Royce, owned by BMW.
 

djuan

Active member
Sve je to politika usranog vlasnika Peugeota. Citroën je uvijek proizvodio naprednije aute od Peugeota, i to je problem, jer je Peugeot etiketiran kao "premium" marka u grupaciji (moš mislit premium, ali OK).
E sad, s obzirom da je sve stvar marketinga, hidro ovjes bi se i dalje mogao prodavati kao ekskluziva, jer on to u osnovi i jeste, ali eto - ne smije citro biti bolji od pežoa, ne ide to tako.
Tko god je imao hidrauličara, taj nije imao problema s njim. Ovi koji ga nisu imali i kojima je golf ili hyundai najveći domet, oni su imali problema s citroenovom hidraulikom, jer se navodno kvari.
Nikad prije ni poslije Xantie nije postojala tako napredna obična obiteljska limuzina. Usporediš nju i ondašnji p-406, pežo ispada kao dajc na lisnatim oprugama 😁.
Nije ni 508 puno bolji, ali ima "premium" štih i dizajn, a realno nije ni sjena C5-ici.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Odličan reziltat preko 20 godina stare Xantie na španjolskom testu izbjegavanja losa. Bolji od većine novih auta.

Izvrstan test!
Apsolutno gledano rezultat je zadovoljavajući, u usporedbi sa modernim automobilima. Drago mi je da su se stvarno potrudili oko objektivnosti (napomena da nije isti standard testa kao izvorni, itd.)
E sad, prava bi usporedba bila dodati još neki referentni auto iz tog doba. Npr. BMW E36 ili Ford Mondeo pa da vidimo čija majka crnu vunu prede...
 

Hrvoje Marin

Active member
Izvrstan test!
Apsolutno gledano rezultat je zadovoljavajući, u usporedbi sa modernim automobilima. Drago mi je da su se stvarno potrudili oko objektivnosti (napomena da nije isti standard testa kao izvorni, itd.)
E sad, prava bi usporedba bila dodati još neki referentni auto iz tog doba. Npr. BMW E36 ili Ford Mondeo pa da vidimo čija majka crnu vunu prede...
Rad potreban za to dolazi sa cijenom, to pumpanje i gore dole, ali ima se na tržistu danas i serijskih (BMW) i aftermarket zračnih (ne hidro) ovjesa koliko hoćeš.
 
Na vrh