Slažem se u svemu sa Lakii-em. Posedujem Xantiu 2.0 HDI iz 1999. godine. Po pitanju udobnosti je savršen auto. Hidraulično vešanje radi savršen posao. Vožnja je kao na oblaku...

Agregat joj je vrlo pouzdan, umerene potrošnje, a ide sasvim korektno. Ono na šta treba obratiti pažnju jesu creva oko posude za LHM (čuveno ˝K˝ crevo prvo strada), tu znaju popucati pa LHM slini oko boce. Takođe, poklopac rezervoara za LHM je na skoro svim Xantiama izgubio dihtovanje pa je moguće da i tu slini LHM.
Proveri silene u ramenima da li imaju lufta, kao i kugle na glavčinama. Prednji diskovi su dosta skupi i teže ih je naći, ako su potrošeni (ne pašu od standardnog 1.9 modela). Nadam se i da znaš kako se proveravaju bombe na hidrauličaru? Auto mora da bude mekan dok je ugašen. Rukom pritisneš ćošak auta i on mora lagano da potone i da se vrati. Ako je tvrd - na tom točku ti je onda prazna bomba. Takođe, proveriš da li regulator visine radi tako što upališ auto i pustiš da se podigne na ˝radnu˝ (redovnu) visinu. Otvoriš gepek i sedneš u njega. Auto će se spustiti pod tvojom težinom, a regulator mora onda da auto podigne opet na redovnu visinu. Ako se ne podiže, ili se jako sporo podiže, onda znači da imaš problem sa regulatorom visine, ili sa količinom LHMa.
Ono što je najbitnije - u hidraulični sistem kod Xantie samo i isključivo ide LHM (LHM+) hidraulično ulje (zelene je boje, popularno zvano - ˝zeleni đavo˝

). Slušao sam priče od majstora da su poneki sipali i ATF ulje i svašta nešto... to potpuno uništi hidraulični sistem i popravka izađe kao ceo drugi polovni auto...
Za mene je Xantia odličan auto, ali kao što kaže kolega gore, to je auto koji traži umerenu exploataciju i redovno proveravanje i kontrolu pojedinih sklopova, a zauzvrat će ti pružiti mnogo lepih i udobnih kilometara...
Sretno sa kupovinom...