Volan trese i nije centriran

linkres

New member
gle realno nije ni on kriv...ima nekih iznad njega koji stopiraju probleme...
slažem se

Becka skola - diplomirao u Zagrebu, takav sam i ja. A ni ne moze se drugacije u Citro servisima..e
Eto me bio u servisu, dođem, dobar dan - dobar dan, izvolite, - imate Vi voditelja servisa? Da imamo , zašto ? -Imam prigovor. U redu sačekajte par minuta izašao jer na kratko.
Šetkam ja, i fakat za 5 min stiže gosp. voditelj servisa. Dobar dan - dobar dan, izvolite. Kažem ja tak i tak,hmm, da nisu odgovorili, u redu vidjet ćemo.
Kaže nakon toga svega: Kontaktirati ćemo Michelin, oni su odgovorni za gume.

99% su gume u pitanju kaže Voditelj. Doći će ekipa iz Michelina u servis, pa dođem ja, oni će gume skinuti i pregledati, pa ćemo vidjeti. Uglavno kontaktirati će me o terminu.
 

Marko

Well-known member
Kaže nakon toga svega: Kontaktirati ćemo Michelin, oni su odgovorni za gume.

99% su gume u pitanju kaže Voditelj. Doći će ekipa iz Michelina u servis, pa dođem ja, oni će gume skinuti i pregledati, pa ćemo vidjeti. Uglavno kontaktirati će me o terminu.
Èemu ovo odugovlačenje? :hm:

Pa imaju na skladištu druge gume ili koplet felga guma (nek skinu s drugog auta) koje idu na tvoj auto pa nek zamijene pa se odmah provozaj!!!
Došli budu stručnjaci... ccccc
 

linkres

New member
jesi bio u Velpru sa voditeljem danas?
A Velpro je??:hmmm:

Èemu ovo odugovlačenje? :hm: http://peugeot-klub.hr/forum/Smileys/Personalized/FinouCat_03.gif
Pa imaju na skladištu druge gume ili koplet felga guma (nek skinu s drugog auta) koje idu na tvoj auto pa nek zamijene pa se odmah provozaj!!!
Došli budu stručnjaci... ccccc

Da nažalost u pravu si, kak je rekao šef ili felge ili gume. Pa i ja si mislim kaj tak ne naprave,ali jbg procedura, filozofija, vrlo svojstveno našem narodu:D
 

miro

New member
Evo i ja bio danas na reklamaciji zbog podrhtavanja,trešnje, volana na večoj brzini i motora(desilo se 3 puta da trese i neće vući,vidio sam da ima posebna tema za taj problem).Nakon pregleda auta,dijagnostike,rekli mi da je sa autom sve u redu što se tiće rada motora samo što je dosta zagušen zbog stalne vožnje po gradu i kao male kilometraže( 11000 nakon godine dana).Za podrhtavanje volana kažu da su gume dobro balansirane nego da je u pitanju zrak u letvi(mislim da sam dobro čuo),i da će oni naručit novu(prvo trebaju dobit neko odobrenje ali to nikad do sada nije bio problem jer auto ima garanciju i malo km)Vidim da ima dosta ekipe sa istim ili sličnim problemima.
 

miro

New member
Malo mi je glupo to da moram fosirat,tjerat auto da se ne zaguši.Do sada sam vozio dizelaše i ovo mi je prvi puta da to čujem.Nisam kupio auto da ga uništavam ili ubijam na visokim turažama,uvijek je bilo da auto duže traje,manje se kvari ako se normalno voziš(laganije na gasu).Po njihovom ako se voziš večinom po gradu imaš odmah problem jer će ti se auto zagušit.Mogli su mi odmah to napomenut kad sam kupovao auto.
 

Konrad

New member
s jedne strane dizelase treba povremeno ispuhat samo sto ljudi krivo to shvate, to nije vozit u 5-oj 130 po autoputu nego ga razvlacit u svim brzinama da se optereti i izbaci garez...ocisti fap itd...

svaki dan ljudima govorim da treba ispuhat auto...i svaki dan ista prica: pa ja se vozim po gradu, znam da ga je trebalo ispuhat itd...
 

liberty

Well-known member
ja ga redovito ispuhujem
i čim dođe na radnu temperaturu ga razvlačim bar do 3000 okretaja ili više
ili odem na otvorenu cestu (kad idem negdje) pa ga držim u režimu preko 3500 okretaja
primjetio sam da mu to više odgovara, a u konačnici mi je potrošnja veća za 0,5-1,0 litre

ne da mi se da mi napiše nekakav antipolution i sl.:D

jbg.......moderni dizelaši...
 

linkres

New member
Malo mi je glupo to da moram fosirat,tjerat auto da se ne zaguši.Do sada sam vozio dizelaše i ovo mi je prvi puta da to čujem.Nisam kupio auto da ga uništavam ili ubijam na visokim turažama,uvijek je bilo da auto duže traje,manje se kvari ako se normalno voziš(laganije na gasu).Po njihovom ako se voziš večinom po gradu imaš odmah problem jer će ti se auto zagušit.Mogli su mi odmah to napomenut kad sam kupovao auto.
e onda možda nebi kupio:grin:
 

Dalibor

Dado Tornado
i čim dođe na radnu temperaturu ga razvlačim bar do 3000 okretaja ili više
ili odem na otvorenu cestu (kad idem negdje) pa ga držim u režimu preko 3500 okretaja
pa to i je tzv. normalna vožnja.

dok sam imao renole dci, alfe 1.8TD, VW TDI i ostale, to je hajmo reč neki ekvivalent HDiji, prilikom upotrebe radno područje je bilo 2500 - 4000 okr., na 2000 okr. je radio kada je bio neki smireni jednolični promet, ispod 2000 nikada...

što čitam kako se voze HDijevi na forumu, tako vozim kombije i bez turba dizele, D, SDI, i takve pile, kojima je svejedno, to su ionako kultivirani traktori.
 

Vedran

New member
Ma kojih 4000, ja pajicu tedeija nemam kaj vrtit na tak sumanuto, pukla bu radilica:D
Ne, fakat, na tim okretajima se turbina davno ispuhala i samo ruži- najbolje se vozi između 1700 i ispod 3, ostalo sve mrtvilo...
Ima nekaj u ispuhivanju, ali n tak malo km se fakat ne bi ništa takvo spominjat ne bi smelo...
 

La Marche

Iskreni optimist
O toj temi jasno sve piše u knjižici koju se dobije uz auto, a servisni intervali s potrebnim radovima prema uputama u servisnoj knjižici.

Ako se tako radi, a auto ne ide kako treba, onda ne treba tolerirati serviserovo mudrovanje, jer se auto koristi prema uputama za koje proizvođač jamči da će auto raditi pravilno i neka otklone kvar. Ako ne žele, postoje i interne i državne inspekcije.
 

gogo

New member
bok,

kupio nekidan C4 medvescak Hdi 90 i citam forum da vidim na sto pripaziti i naiđem na ovu temu.

sad, moj prosli auto je bio Nissan Micra, i na brzinama iznad 120 nije tresao samo volan nego cijeli auto :grin: pa mi je tesko reci

C4 je na brzinama do 160 kolko sam vozio sluzbenog (isti model, autoputom do Beca i natrag) udoban i dosta tih i ta tresnja volana je prisutna i na tom sluzbenom i na mom novom u razini "osjecanja asfalta".
Znaci lagano podrhtavanje u ritmu asfalta.

posto mi je C4 volan inace pre senzibilan tako da osjecam svaku neravninu u gradskoj voznji (npr. prelazak preko rubnika zakrene volan u stranu i natrag prakticki kolko je rubnik visok :grin: ) ova tresnja mi se ne cini pre cudna.

Danas odem na obilaznicu provozat moj novi C4 130-140km/h da vidim jel trese i isto mi se cini ko na sluzbenom. Tresnja je mala, u ritmu neravnina asfalta. Mogu ga pustit, odnosno maknut ruke s njega, i nece odletit. Tako je mala tresnja.

sad, jel to normalno ili ne, u redu ili ne, nemam pojma :confused:
nebili volan trebao davati osjecaj ceste?
 

Nono

Èlan
Ovako, na pamet, mislim da je kod tvojeg C4 sve u redu. Taj zaključak izvodim iz tvojih riječi da ti je na C4 volan "pre senzibilan". To je dokaz kako je sve relativno. :) Meni je to daleko od senzibilnog. Kakav bi ti onda bio volan na nekom sportskom ovjesu s direktnim volanom? Pa još s niskoprofilnim gumama. Sve u svemu, mislim da ne moraš brinuti.
 

gogo

New member
Nemogu se ne sloziti da je istina u oku promatraca. :)

vozio sam nekolicinu auta sa servom kroz godine. Od nissan micre 98' i 2013', starog C5, pola, golfa 6ice karavana, novog ceeda i sad C4 i prvi put susrecem toliki feedback u volanu.

Dakle kad je cesta ravna i vozim gradskim brzinama volan je skroz miran i ne osjecam nis. Al kad neka rupa bude ili kad parkiram preko rubnika volan se hoce istrgnut iz ruke. Tak je i na sluzbenom i na mom, a citam reviewove i cini se da i stranci imaju cesto isti dojam.

To je vjerojatno zato jer nema ni milimetra praznog hoda, pomaknes ga lijevo desno 1cm i auto zaplese :)
 

Automatic

Well-known member
I meni C5 trese na istoj brzini.Tresla mi i corsa i vectra na njima sam sve promjenil i opet isto.Pogotovo na autoputu zagreb -varaždin pokraj onih benzinskih OMV .Taj dio autoputa navalja .
 
Na vrh