Vergla a ne pali

Citracjelka

New member
Ko iz vedra neba,jucer ujutro sjednem i moj c5 uradi mi nesto sta mi nikada do sada nije..Vergla a ne pali...nakon 10 pokusaja sam primjetio da je akumaltor oslabio..
Izvadim ga i stavim na punjenje,12.6 i krene ga punit i zavrsi sa 13..
Ode probat,namontiram i opet isto,vergla ali ni traga da bi upalio..
No akomulator se ispraznio nakon 5 pokusaja,rekoh akomulator je..i danas stavim novi i ista stvar..
Kad dam kontakt kao da ne cujem pumpu goriva..pregledao osigurace,izgledaju ok.
Inace bi znao cut i vidjet da kad ga otkljucam da se hidro ovjes aktivira,sad vise ni to ne radi..ni sa novom baterijom..I sad zadnje pokusaj paljenja sam primjetio da je usao u eco mod..
Radi se o C5 2.0 benzin-plin 2007 godina..
Pomoziteeee
 

gambler072

C5 enthusiast
Ja bih krenuo sa dijagnostikom i vidio kakve greske je zapisao. Da nije ostao prebacen na plin pa nece upaliti? Eco mod nece onemoguciti paljenje.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
AKo baš pretpostavljaš da plin nije problem, možda BSM reset, ako je "zablokirao" zbog prošlog lošeg aku. Osigurače ispitaj multimetorm. Vizualno znaju zaje*ati promatrača. :) Masa?


foto-shema-osigurači.jpg

MF2 (80A) – napajanje (dio instalacije prema kabini / kutiji osigurača u kabini)

MF8 (80A) – napajanje BSI-a / napajanje kutije osigurača u kabini
 

Citracjelka

New member
AKo baš pretpostavljaš da plin nije problem, možda BSM reset, ako je "zablokirao" zbog prošlog lošeg aku. Osigurače ispitaj multimetorm. Vizualno znaju zaje*ati promatrača. :) Masa?


Pogledajte privitak 11383

MF2 (80A) – napajanje (dio instalacije prema kabini / kutiji osigurača u kabini)

MF8 (80A) – napajanje BSI-a / napajanje kutije osigurača u kabini
Uh..sad vec lagano prelazimo moje mogucnosti..Iskreno ne znam ni sta je Bsi ni kako bi ga resetirao..
Pregledao dijagnostikom? Nema nista? Ne pricamo o greskama na instrument tabli
E nisam pregledao dijagnostiku jos..nemam doma a nemrem upalit auto da bi otisao negdje..pa sam malo na cudu sad..
 

gambler072

C5 enthusiast
Bez dijagnostike, kako Ap0qalypto Ap0qalypto rece, je lutanje, jer moze biti milion stvari, od neispravnog releja, neispravne pumpe u tanku, loseg injektora pa do banalne gluposti kao sto je neki kabl. Dijagnostika ce ti barem reci gdje otprilike traziti. BSI je "mozak" auta, tj. kompjuter koji dobiva info od drugih ecu u autu i upravlja razlicitim opcijama na autu. Za ubuduce mozes nabaviti bluetooth obd2 scanner sa Aliexpress za 15ak eura, npr. vGate iCar Pro i skinuti FAP App na mobitel. Neces moci kodirati nista, ali ces moci citati neke parametre, te citati i brisati greske.
 
Na vrh