Uzimaju li forumi mehaničarima posao?

Citru

New member
slazem se sa Automaticom...alat je bitan ali tako je bitno i da ga osoba koja radi zna koristiti...

danas su takva vremena da se sve svodi na ovo; cim manje posla a cim vise love...
 

Luca

Active member
Ma najveci problem je dok litas po svakojakim nazovi
Majstorima pa posle vidis da su te na raznorazne
Nacine malo zakinuli ili novcano ojadili
Posle tesko steknes poverenje ... Ali zato i jesmo
Tu da si pomognemo! I zato kad nadjemo
Pravog koji nam je dobar, onda na lutanja !
Al ima nas svakojakih i majstora i musterija ;)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Dakle, moja incijalna teorija s kojom sam začeo temu se pokazala istinitom. Forumi ne uzimaju posao mehaničarima, nego "mehaničarima". :cool:

Googlate li servise ili majstore prije nego odete njima? Utječu li tuđa iskustva napisana online na vašu odluku da (ne)odete tom i tom majstoru?
Neki za negativne komentare na internetu o drugima rado okrive "jalnu konkurenciju".
 

Automatic

Well-known member
Ma na internetu svašta piše ,najbolje je preporuka prijatelja ,ili i sami prosuditi što za neku realnu cijenu dobijete i kakav je odnos mehaničara prema vašem autu
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ma na internetu svašta piše
Istina. Samo čini mi se da je razlika kad naiđeš na neko negativno iskustvo jednom ili kad vidiš gomilu negativnih iskustava i to od starijih članova, pa odmah znaš da se netko nije deset putaw registrirao samo da napiše "taj i taj ne valja". :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Upravo to...internet je svakako moćno i korisno oruđe, koje na kraju krajeva treba i znati koristiti. Ali to se ne odnosi samo na krajnje kupce i korisnike, već i na pružatelje usluga.

A tu se javlja neravnoteža... veliki broj korisnika servisnih usluga koristi internetom, dok su pružatelji tih usluga vrlo zaostali u tom pogledu. Trgovci automobila i razni servisi minimalno ili nikako ne komuniciraju preko interneta. Mrvicu se pomaklo s mrtve točke dolaskom Facebooka, gdje mnogi imaju svoje stranice i neka komunikacija postoji. Ali je to još uvijek slabo, i to je specifično za tu djelatnost.
Korisnici su prepušteni da međusobno dijele iskustva, ali se od trgovaca i servisa rijetko tko usudi komunicirat javno preko interneta.

Na forumu imamo jedan pozitivan primjer, Lageros, gdje sve funkcinira kako spada. Komunikacija sa trgovcem je otvorena, i probemi se lako riješe... a ne ostane sve na samo negativnom komentaru korisnika. (kojih je u ovom slučaju minimalno :D )

Mislim da bi svi ozbiljni servisi, pogotovo ako se o njima na internetu govori, trebali skupit hrabrosti i volje i dati nekakav feedback, aktivno i transparentno komunicirati.
Ukoliko su pošteni i stoje iza svog posla, to će se lako pokazati. Uz malo pameti, svaki problem mogu pretvoriti u reklamu ;)

Razlog za izbjegavanje komunikacije je jedino ako su negativni komentari istina, kao šta znaju bit... oni će to ignorirat dokle je god ovaca. A barem ih u ovoj zemlji ima.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Upravo to...internet je svakako moćno i korisno oruđe, koje na kraju krajeva treba i znati koristiti. Ali to se ne odnosi samo na krajnje kupce i korisnike, već i na pružatelje usluga.

A tu se javlja neravnoteža... veliki broj korisnika servisnih usluga koristi internetom, dok su pružatelji tih usluga vrlo zaostali u tom pogledu. Trgovci automobila i razni servisi minimalno ili nikako ne komuniciraju preko interneta. Mrvicu se pomaklo s mrtve točke dolaskom Facebooka, gdje mnogi imaju svoje stranice i neka komunikacija postoji. Ali je to još uvijek slabo, i to je specifično za tu djelatnost.
Korisnici su prepušteni da međusobno dijele iskustva, ali se od trgovaca i servisa rijetko tko usudi komunicirat javno preko interneta.

Na forumu imamo jedan pozitivan primjer, Lageros, gdje sve funkcinira kako spada. Komunikacija sa trgovcem je otvorena, i probemi se lako riješe... a ne ostane sve na samo negativnom komentaru korisnika. (kojih je u ovom slučaju minimalno :D )

Mislim da bi svi ozbiljni servisi, pogotovo ako se o njima na internetu govori, trebali skupit hrabrosti i volje i dati nekakav feedback, aktivno i transparentno komunicirati.
Ukoliko su pošteni i stoje iza svog posla, to će se lako pokazati. Uz malo pameti, svaki problem mogu pretvoriti u reklamu ;)

Razlog za izbjegavanje komunikacije je jedino ako su negativni komentari istina, kao šta znaju bit... oni će to ignorirat dokle je god ovaca. A barem ih u ovoj zemlji ima.
Èoveče! svaka riječ na mjestu..
kam bi ovaj svijet otišel da nema medija koji otkrivaju sva nedjela, mučke, prevare institucija i ljudi oko nas? svaki bi delal kaj bi htel..
samo kad se osvrnemo na ovaj forum, ko bi od nas znal a i cijela javnost koja čita ovaj forum da kod 1mj staroga c4 kad zaviriš pod odmorište za nogu imaš kaj za videt! Pročitajte malo top teme drugih auto foruma, to je kap u moru kaj se sve zna, ne samo u svijetu autoindustrije..
pa di bi im granica bila kad nebi bilo medija i društvenih mreža? kad im nitko nebi za što imao prigovoriti javno da to svi čuju, kakvi bi to auti bili? sa drvrnim klipovima? i ko bi to znal da nema medija? samo par ljudi koji bi rastavili motor, i možda desetak ljudi kojima su oni to usmeno prenesli.. a političari, zdravstvo, i sve institucije da ih sad redom ne nabrajam.. ali uz pomoč ovakvih medija to u djelič sekunde cuju milijuni ljudi po cijelome svijetu...
i sad, kaj mislite? Tko se buni protiv tih medija koji prenose ono što su vidjeli, čuli doživjeli itd..??
na to pitanje nek si svatko sam odgovori..
 
Na vrh