Upravo to...internet je svakako moćno i korisno oruđe, koje na kraju krajeva treba i znati koristiti. Ali to se ne odnosi samo na krajnje kupce i korisnike, već i na pružatelje usluga.
A tu se javlja neravnoteža... veliki broj korisnika servisnih usluga koristi internetom, dok su pružatelji tih usluga vrlo zaostali u tom pogledu. Trgovci automobila i razni servisi minimalno ili nikako ne komuniciraju preko interneta. Mrvicu se pomaklo s mrtve točke dolaskom Facebooka, gdje mnogi imaju svoje stranice i neka komunikacija postoji. Ali je to još uvijek slabo, i to je specifično za tu djelatnost.
Korisnici su prepušteni da međusobno dijele iskustva, ali se od trgovaca i servisa rijetko tko usudi komunicirat javno preko interneta.
Na forumu imamo jedan pozitivan primjer, Lageros, gdje sve funkcinira kako spada. Komunikacija sa trgovcem je otvorena, i probemi se lako riješe... a ne ostane sve na samo negativnom komentaru korisnika. (kojih je u ovom slučaju minimalno

)
Mislim da bi svi ozbiljni servisi, pogotovo ako se o njima na internetu govori, trebali skupit hrabrosti i volje i dati nekakav feedback, aktivno i transparentno komunicirati.
Ukoliko su pošteni i stoje iza svog posla, to će se lako pokazati. Uz malo pameti, svaki problem mogu pretvoriti u reklamu
Razlog za izbjegavanje komunikacije je jedino ako su negativni komentari istina, kao šta znaju bit... oni će to ignorirat dokle je god ovaca. A barem ih u ovoj zemlji ima.