Trošak održavanja osnovnog benzinca C4

marek45

New member
Dakle malo pogledao po računima koje sam skupljao i eto što sam našao.
Dakle auto c4, 1.4 benzinac 65kw, 6 godina star, kilometara: 169 000.

popravci i redoviti servisi cca 16 000kn

gorivo-cca 100.000 kn

promijenjeno:Ležaj zadnjeg kotača skf, disk pločice prednje 2 puta, prednji diskovi, zadnje pločice, zupčasti 2 puta, zatezač staznog, remenica klime, gumice na hladnjaku klime, 2 puta nadopunjavana klima, brtva glave i sve što ide uz to (objašnjeno u ranijim postovima) (+čišćenje injektora)

Od problema u garanciji:procurila klima unutra, promijenjena bobina pod garancijom.

E sad kad se to zbroji i podijeli: mjesečno cca 550kn servisi i popravci sa kaskom osiguranjem i tehničkim, al bez troška zimskih guma.
tu ne računam izgubljeno vrijeme po servisima i zamjene žaruljica u vlastitoj režiji koje nemam pojma kolko sam ih promijenio.


od friških problema: (stalno nešto mora bit, jelte)
-varijabilna remenica propustila ulje (300kn trošak zamjene)
- brava na vozačevim vratima lagano šteka. zapinje kod otvaranja.

Uglavnom valjda sam svaki mjesec bio što na redovnom, što na izvanrednom servisu.
EDIT: zaboravih napisati i jedno 6 izmjena softvera u garanciji.
 

Dalibor

Dado Tornado
prilagođava se citroen tržištu.
zašto će ds4 i ds5 biti crossoveri, zašto uopće postoje?!
ljudi vole takve aute, visoke i široke. u ove ds-ove su metnuli još i dašak šika i da vidiš prodaje.
uz spajanje platformi imaš 5 modela u gami pežo/citroen koji uz minimalno ulaganje imaju lijepu prodaju.

zanimljivo bi bilo ds4 i ds5 staviti na sjeverno američko tržište... tamo bi imali "prirodno" tržište za aute tog tipa.

ostala c serija igra je na sigurno. treba se zaraditi.
 

1587 VTS

New member
Nazalost kolega marek 45 je imao problema ko u prici :hm: Međutim, njegov slucaj se ne moze automatski globalno primijeniti na cijelu seriju modela C4 1.4i 16v, ili jos sire, na sve novije citroene - to su gluposti. Evo, ja se mogu potrudit i u mojim krugovima nac covjeka koji je s identicnim autom zadovoljan u potpunosti i radi mu ko sat. I moji i ocevi svi dosadasnji citroeni su iz ove druge skupine i dok god je tako uopce ne dvojim u njihovu pouzdanost i kvalitetu.
Kao sta sam kolegi mareku 45 vec negdje rekao - da je prodao tog svog i za istu lovu kupio identicnog polovnog, mozda bi se spasio i bio bi mu najbolji auto ;) Uvijek covjek moze naletit na takav los primjerak, citroen tu nije nikakva iznimka i za to ima primjera koliko hocete.
 

Vedran

New member
Dakle malo pogledao po računima koje sam skupljao i eto što sam našao.
Dakle auto c4, 1.4 benzinac 65kw, 6 godina star, kilometara: 169 000.

popravci i redoviti servisi cca 16 000kn

gorivo-cca 100.000 kn

promijenjeno:Ležaj zadnjeg kotača skf, disk pločice prednje 2 puta, prednji diskovi, zadnje pločice, zupčasti 2 puta, zatezač staznog, remenica klime, gumice na hladnjaku klime, 2 puta nadopunjavana klima, brtva glave i sve što ide uz to (objašnjeno u ranijim postovima) (+čišćenje injektora)

Od problema u garanciji:procurila klima unutra, promijenjena bobina pod garancijom.

E sad kad se to zbroji i podijeli: mjesečno cca 550kn servisi i popravci sa kaskom osiguranjem i tehničkim, al bez troška zimskih guma.
tu ne računam izgubljeno vrijeme po servisima i zamjene žaruljica u vlastitoj režiji koje nemam pojma kolko sam ih promijenio.


od friških problema: (stalno nešto mora bit, jelte)
-varijabilna remenica propustila ulje (300kn trošak zamjene)
- brava na vozačevim vratima lagano šteka. zapinje kod otvaranja.

Uglavnom valjda sam svaki mjesec bio što na redovnom, što na izvanrednom servisu.
EDIT: zaboravih napisati i jedno 6 izmjena softvera u garanciji.
Ne kužim....nabrojal si potrošni materijal koji moraš na svakom autu mjenjat, jedina nevolja koju ja tu vidim je ovaj dihtung glave koji se nije smio dogoditi (ne znam kaj je bilo, nisam čital). Ovo ostalo je sve u redu...pa natukel si 170 tkm- nije baš novi!?
Meni punica ima pogrešni C4 BY Loeb (1.6) sa isto toliko kilometara i isto je mijenjano sve ovo od potrošnih stvari- dihtung glave nije potrošni još:D i ne vidim problema, vozi se potpuno u redu...
 

Vedran

New member
Jedino što ovdje treba "zabrinjavati" su ovi problemi koji su se javili u garantnom roku.

Pa i ne previše- bobina nova i bok, ove sažemkice se hoće pokvarit, sam Bog da je krepala u garanciji, a ne kasnije, a curenje klime unutra- valjda neki spoj nedobar pa su postezali i voziš i pušeš hladno dalje...
 

marek45

New member
OPET klima pušta. to je za poludit.

kolko košta nova il popravak cijevi klime koja pušta i zamjena gumica na samom kompresoru?

dakle ona cijev koja ide iz hladnjaka u kompresor. na hladnjaku je mali dio metalni, a ostatak gumeni.
da jedna cijev u roku 6 godina počne puštat plin, to treba bit baksus, jel?

inače što se tiče održavanja uračunajte i skoru zamjenu potisnog lagera na kuplungu jer se počeo čut.
ovo je već za popalit i uzet lovu od kaska.
 

zuti

New member
prodaj ga.
nemoj me krivo svatit ali čita san malo tvoje postove sa forum.hr i imaš moju sućut ali... prodaj ga, zapali ga, pokloni ga ali samo ga se rješi.

nije vrijedno živaca...
 
Na vrh