Trese u 1. brzini

B-Link

New member
Taman kad sam mislio da sam se riješio problema s Citroenom, evo novih.
Auto trese prilikom kretanja u 1. brzini. Ne dugo, znači par metara dok ne krene. Ne trese u leru ili drugim brzinama.
Znači, najviše trese u prvoj kad ima neku 'prepreku' težu situaciju, skretanje na parking, uzbrdo, ali i na ravnici i kada su kotači usmjereni ravno, tada malo manje, ali i dalje trese.
Kada stisnem kočnicu i otpuštam kvačilo tada se najviše osjeti, ali mislim da je to logično.

Do sada nisam imao takvih trešnji (ne voće) i nemam pojma što bi moglo biti. Što me 'veseli', da je problem vjerojatno mehaničke prirode, a ne elektroničke, pa bi se trebao lako otkriti kvar.

Imate li vi možda kakvu ideju, iskustva, što bi moglo biti?
 

Damaj

Active member
Nisam najbolje shvatio da li trese samo kod kretanja, odnosno kod puštanja papučice kvačila, a ako je tako onda se pripremi za promjenu kvačila.
 

B-Link

New member
Da, trese samo kod kretanja, ali onog 'sporog', ako dodam više gasa i brže otpustim kvačilo ne trese, nego samo onako, kad se kreće, vozi 'na kvačilu' s manje gasa
 

Damaj

Active member
Onda definitivno kvačilo, ja sam ga na starom C4 mijenjao pod jamstvom sa 38tkm, a na ovom novom C4 sam prešao 29tkm i isto sam osjetio lagano podrhtavanje, tako da pretpostavljam da ću i na ovom promijeniti u jamstvenom roku. Toliko o kvaliteti kvačila u Citroenima.
 

deda

New member
Kreći kak god hoćeš,auto ne smije trzat ni trest.Nemoj čekat da se raspadne nekaj,jel ćeš ostat na cesti,vozi ga kod nekog i mjenjaj komplet set kvačila.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Vjerojatno je košara napukla na par mjesta, ili se lamela raznitala
Deda dobro veli, takva košara bi se sasvim lako mogla razletet, čak i u nekim slučajevima razbit zvono getribe :disgusted::eek::D
 

sime23

New member
Meni trese zadnjih 100000, nekad više nekad manje, nekad uopće ne...dobro veli Dalibor pomegne spaljivanje, al nakon nekog vremena opet počne, kolko sam po netu istražival to je česta pojava na c4.
 

B-Link

New member
Meni trese zadnjih 100000, nekad više nekad manje, nekad uopće ne...dobro veli Dalibor pomegne spaljivanje, al nakon nekog vremena opet počne, kolko sam po netu istražival to je česta pojava na c4.
Èini mi se da Citroen ima puno čestih pojava ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
dosta se danas koriste ekološki materijali, tako se npr. na diskove kočnica brzo lovi hrđa koja se recimo skida prvih par kočenja, tako se vjerojatno radi i sa ostalim dijelovima (koji se troše) kao što je lamela.

ako se uzima citroen standardna, tada vjerojatno dobiješ takvu "ekološku".

da je feder lamele, potisna ploča ilinešto drugo, tada bi trzalo non stop ili 90% vremena.
 

deda

New member
Može trzat i ako zubi nisu na lameli obrađeni u toleranciji pa zapinje kada krećeš tj kada odpustiš pedalu.Sve ti je to manje više PRC.
 

ExOduS442xb

Racing
Onda definitivno kvačilo, ja sam ga na starom C4 mijenjao pod jamstvom sa 38tkm, a na ovom novom C4 sam prešao 29tkm i isto sam osjetio lagano podrhtavanje, tako da pretpostavljam da ću i na ovom promijeniti u jamstvenom roku. Toliko o kvaliteti kvačila u Citroenima.
Kod starog na C5 210 tkm još uvijek originalno kvačilo.:cool:
 
Na vrh