A eto, meni su u onom servisu gdje su mi do sad sve pametno govorili i rješavali sve probleme bez prigovora i naknadnih reklamacija rekli da je interni naputak Citroena i Peugeota da se 0w30 i 5w30 stavljaju ako će se držati servisnog intervala od 30 000, a da u ostalim slučajevima bez ikakvih posljedica može ići 9000 5w40. Da je stvar samo otpornosti na dugi interval između zamjena. I oni su mi sipali 5w40 i napisali to u servisnu knjižicu. Otkako su stavili to ulje, auto puno manje klepeće, samo i isključivo kad je jako hladan (prvo jutarnje paljenje).
Ako su mene lagali o tom naputku, ja lažem vas nenamjerno, no nemam razloga tome ne vjerovati ako su me u barem 20 situacija i primjera uvjerili u svoju kompetenciju, educiranost i konstanto praćenje novosti.
EDIT: samo da nadopišem, da ne unosim zrno razdora i/ili pomutnje.

Dakle, ja sam prvi uvijek da se poštuju preporuke proizvođača, no, mora se znati pozadina priče te preporuke. Ako je gornje objašnjenje neistinito i iza preporuke korištenja 0w30 i 5w30 stoje još neki razlozi, onda je'i ga...
