Tekućine u novom C4

Konrad

New member
gle ako je proizvodac rekao da to i to ulje ide unutra, onda nemamo tu sta filozofirat nego postivat ono sto je propisano...

ti ako hoces stavi unutra Total 7000 diesel
 

Matija

New member
A eto, meni su u onom servisu gdje su mi do sad sve pametno govorili i rješavali sve probleme bez prigovora i naknadnih reklamacija rekli da je interni naputak Citroena i Peugeota da se 0w30 i 5w30 stavljaju ako će se držati servisnog intervala od 30 000, a da u ostalim slučajevima bez ikakvih posljedica može ići 9000 5w40. Da je stvar samo otpornosti na dugi interval između zamjena. I oni su mi sipali 5w40 i napisali to u servisnu knjižicu. Otkako su stavili to ulje, auto puno manje klepeće, samo i isključivo kad je jako hladan (prvo jutarnje paljenje).

Ako su mene lagali o tom naputku, ja lažem vas nenamjerno, no nemam razloga tome ne vjerovati ako su me u barem 20 situacija i primjera uvjerili u svoju kompetenciju, educiranost i konstanto praćenje novosti.

EDIT: samo da nadopišem, da ne unosim zrno razdora i/ili pomutnje. :) Dakle, ja sam prvi uvijek da se poštuju preporuke proizvođača, no, mora se znati pozadina priče te preporuke. Ako je gornje objašnjenje neistinito i iza preporuke korištenja 0w30 i 5w30 stoje još neki razlozi, onda je'i ga... :)
 

Konrad

New member
zbog tog ulja sam neki dan pitao poznanike u Peugeotu i rekli su; nemoj slucajno sipati drugo ulje, sipaj 5w30...

meni je tako svejedno...ali ulje moze velike probleme napravit na novim motorima, natezac lanca je preko ulja...ako je gusce duze treba da napne lanac...dalje mi se neda nabrajat...
 

Hrvoje Marin

Active member
Naravno da je to rješenje ok samo reci ti da li to lupanje na hladnom startu nosi neku štetu?

Super je fora da nema zazor problema to kužim.
 

ajkamai

New member
Evo upravo promjenio ulje na C4 II, 1.4 vti prije propisanog servisnog intervala kod svog frenda. Inače servisira francuze. Stavio sam Total Ineo 5w-30 kako kaže servisna. Original filter koji je bio unutra je purflux pa da znate ako ćete mjenjati prije prvog servisnog intervala, radi garancije da se kao ne kuži da je prethodno nešto mjenjano. Ulje i filter imate www.uljadirekt.com. Ulje Total Ineo 5w-30 360 kn/5l i filter 90 kn.
 

akiramar

Active member
Pricao sam s kolegom koji se dosta kuzi u ulja.
Stvar je u tome da je Total Quartz INEO ECS od kada su ga izbacili na tržište, već dva ili tri puta mijenjao recepturu.
Na početku je bio 100% sintetika, a sada ima već mineralne aditive.
I dalje zadovoljava Citroen norme, ali više nije onako dobro ulje kao što je bio 2009.

Njegova preporuka je ulje koja zadovoljava VW norme (koje su strože od Citroenovih): SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W-30.
Po njemu je to ulje puno bolje od INEA ECS (ne po rekla-kazala, već po normama koje zadovoljavaju i po usporedbi product sheeta oba ulja), na kraju to je i studirao na strojarstvu...
 

GocC4

Member
re: Rad ventilatora nakon gašenja motora?

Imam pitanje koje je bi moglo biti povezano s temom,danas primjetio na svom c4 II hdi da jje nivo rashl.tekucine na min. Auto ima 43tkm kad se zagrije malo se nivo popne,svejedno mislim da bi pola litre stalo.Neznam koji je sad unutra antifriz i kojeg proizvodjaca.Puno hvala na odgovorima
 

liberty

Well-known member
ako dodaješ
dodaj samo destiliranu
i to je to

nikad nisam dodavao antifriz ako je falilo
upravo da se ne bi pitao ovo što i ti
:)
 

liberty

Well-known member
kod mene je ui berlingui i u bivšem c3 bio taj neki blijedo zelenkast....na prvi pogled se čini plavim, no to je zbog boje posude, akos e malo izvadi mislim da više naginje na zeleno nego na plavo.............kod onog crvenog mi nikad nije bilo dvojbe
 
Na vrh