Teško pali kad je hladan i dimi

Marko89

Member
Pocne slabije okretat i onda se zaleti nakon par sek, u jutro mu treba barem 15sek verglanja. I kad u pali nesmijem gas dodati jer se gusi, i nakon 15 20 sek lagano dodajem dok ne probije i zadimi cjelu ulicu. U voznji kad je npr u drugoj i kad je pod gasom mislim da ne dimi ali cim pustim gas bez kvacila dima. Vjerovatno ima previse goriva ne sagorjenog
 

C.R.Doctor

Common-rail doctor
Jutro. 15 sekundi verglanja????? Ovako, mislim da vam je motor loš, i da se anlaser skuri od silnog verglanja... izmjerite kompresiju. Javite, ali gotovo sam siguran da je loš motor. (daj Bože da sam u krivu)
 

Marko89

Member
Lijep pozdrav svim!
Ovako, stavljen je novi injektor(260€), u cilinder 1 posto je za njega na diagnostici izbacivalo gresku i savjet mehanicara. Auto je nakon ugradnje radio samo na 3 cilindra. Cilinder 1 uopce nije radio. Struja je u redu i gorivo je dobivao. Pa je mehanicar odlucio vratit stari injektor i auto je radio normalno 10km uz cudan zvuk ali je normalno potezao i osjednom pocne opet na 3 klipa radit. Nije vise niti dimio. Ja stvarno vise neznam sta da radim ili sta da mjenjam. Ako ima tko kakvu ideju sta da radim molim da pomogne
 

Milosh

Test
Jel ti taj injektor mijenjao majstor specijalizovan za dizele ili neki obični majstor?

Pitam jer neke injektore je potrebno kodirati u ECU motora da bi radili ispravno, bez toga neće raditi kako treba.

Druga stvar, injektor se ne mijenja samo na osnovu greške i savjeta već na osnovu rezultata testiranja.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Boze dragi postoji li iko da napravi kvalitetnu dijagnostiku? Ne mislim na prikkjucenje glupog racunala i citanje gresaka, nego mjerenje kompresije, provjeru kontinuiteta, voltage drop, osciloskop, mjerenje ugljikohidrata u ispuhu i u posudi za vodu, i na kraju svega tog testiranje pumpe i injektora na ispitnom uredaju i nadogradnja softwarea racunala? Nek "majstor" provjeri sve gore navedeno i rezultat nece izostat vjeruj mi. Zna se sta treba jednom motoru za ispravan rad nije to put na mjesec. Neke povremene greske mogu zadavat glavobolju, al ovo bi trebalo bit dosta jednostavno za rijesit.
 

Marko89

Member
Otpeljao sam auto kod drugog mehanicara. Kaze da ce detaljno sve pregledat. Pa cu vam javit sta bude. Uglavnom prvi mehanicar nije nista napravio osim sto je jos pogorsao. Taj prvi uzima 30€ po satu samo za ruke a ovaj drugi ce vjerovatno vise a u ovlastenim servisima je cjena od 70€ po satu. Ja imam jos jedan auto i sad sam radio servis promjene ulja i filtera i tekucina i to u opelu jer moram radi garancije, 430€ samo tako. Prakticki za pol sata posla
 

ZoxPa

Member
Poređenja radi, u BiH, u jednom ovlaštenom Citroen servisu cijena rada je 20€/sat ali je prosjecna plaća ( od onih koji rade) 400€ a većina radi za manje novce... Redovan servis za picasso 140-180 €
 

Marko89

Member
Ljudi moji mehanicar kaze da vjerovatno lanac plese i da za to stvara taj zvuk kad je na vecim obrtajima ali da je to skup posao. Sta vi mislite? Znaci sad kad je stari injektor vracen on pali normalno i ne dimi i ne pokazuje greske a kad dode na vise obrtaje zvuk je kao da ce se razletet.

Mozda je prilikom vracanja starog injektora stavlje a tanja podloska @sajbica na injektor (
Jer je stavljena s novog koji uopce nije raio pa je sada ovaj stari prenisko pa lupa. Iskreno ne sjecam se ni kad sam radio servise na njemu a radim svake godine da je netko spominjao filter goriva. Stvarno da nije radio godinama savrseno zapalio bih ga a i zao mi je sad dalje ne trazit kvar jer je stvarno sve skoro promjenjeno na njemu. Nadam se da ce neki mehanicar pronaci da je neka sitnica cjelo vrijeme problem
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

C.R.Doctor

Common-rail doctor
1000% mu je zablokirao injector jer ga nije pravilno ugradio i pustio u pogon. Ne mislim pritom na kodiranje, nego na samu fizičku ugradnju.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Milosh

Test
1000% mu je zablokirao injector jer ga nije pravilno ugradio i pustio u pogon. Ne mislim pritom na kodiranje, nego na samu fizičku ugradnju.
Ajde ako možeš malo pojasni jer mi je zanimljivo to što si rekao. Jel li pri fizičkoj ugradnji potrebno nešto posebno odraditi, tipa neka procedura prvog puštanja u rad, ili misliš da ga je jednostavno fizički oštetio nepažljivim rukovanjem?
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Marko89

Member
Dobro vecer!
Ovakvo je stanje. Auto je proradio sam od sebe normalno sto znaci da je C.R.Doctor u pravu. Injektor je zablokirao,ali vjerovatno sam od sebe posto auto ima ipak 256oookm. Ja sam ubacio u rezvoar tekucinu za ciscenje injektora. Ona ide na 75l dizela a ja sam ju stavio cjelu na 45l svoj puni rezevoar. I evo nakon 300km auto je proradio. Sutra mjenjam ulje, i sve filtere posto ce se ipak jos puno puno km voziti pa mi nije zao ulagati za osnovno. (Ulje i svi filteri 125€)
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9
Na vrh