Updejt vezano za regeneraciju: nakon mjesec dana korištenja FAP aplikacije i praćenja regeneracije zaključak je da se na motoru 2.0 BlueHDi 110 kW regeneracija pali kad je "Weight of soot in the FAP" (WSF) = 16.80 g/l, video u nastavku.
Dva od tri puta regeneracija mi se palila u najnepovoljnijem trenutku i zahvaljujući aplikaciji nisam gasio vozilo.
Također, primijetio sam da se WSF dok sam vozio na autocesti pri 2500 rpm približi vrijednosti od 16 g/l i onda se počne smanjivati bez regeneracije do 15.5 g/l i onda opet raste do 16 g/l i onda se tako to vrti u krug, tako da na autocesti u pravilu neće doći do regeneracije (u užem smislu riječi), nego očito vožnjom po lokalnim cestama (šaltaj brzinu gore/dolje) i u gradskoj vožnji (kreni/stani).
Dva od tri puta regeneracija mi se palila u najnepovoljnijem trenutku i zahvaljujući aplikaciji nisam gasio vozilo.
Također, primijetio sam da se WSF dok sam vozio na autocesti pri 2500 rpm približi vrijednosti od 16 g/l i onda se počne smanjivati bez regeneracije do 15.5 g/l i onda opet raste do 16 g/l i onda se tako to vrti u krug, tako da na autocesti u pravilu neće doći do regeneracije (u užem smislu riječi), nego očito vožnjom po lokalnim cestama (šaltaj brzinu gore/dolje) i u gradskoj vožnji (kreni/stani).