Space Tourer test

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim si, možda je 2.0hdi, ajde kliknuti ću.... nakon 10s videa, 'It's electric!'. E jbga, znal sam da nemre dobro završiti.
Niti 200km dometa prazan. Al dobro, ipak je to mali sportski auto, pa nemaju kamo sa baterijom... a i tko je vidio voziti kombije van grada.

Sve u svemu fino ga je popljuvala, nisam to očekivao.

Od prednosti, preglednost i prostrana unutrašnjost, vrlo unikatno u toj klasi.
 

konaroast

Citroenist
Ja sam vraćao taj dio dvaput, jer mi se učinilo da nisam dobro čuo. 200 km domet. Koji k.? :)
To je gradski auto... Realno velikoj većini je to i više nego dovoljno. Britanci i onako na more idu avionom. A ovaj ih doveze do aerodroma. :cool:
 

konaroast

Citroenist
Kombi gradski auto?
Mislio sam u kontekstu vožnje po gradu. Za drugo niti nije. Jedino ako misliš napraviti kružno putovanje po Liechtenstein-u...
Pogledaj npr. ovog Nissan NV200 EVALIA Full Električni automatik, 7 sjedala, 2017 god.. Nije uspio napraviti više od 10tkm godišnje. I to je primjena. Tko treba povremeno prevesti više ljudi, a radi malo kilometara, ta kombinacija je idealna. Ili neka firma koja se želi prikazati ekološka. Ili pak za gradove u koje se ne može ući u centar zbog zagađenja...

Bilo je takvih čudnih kombinacija i prije, poslije naftnih kriza. Npr. veliki obiteljski auto tipa Ford Granada ili Audi 100 sa 1.6 i 75ks. Nije bio brz, ali je barem imao doseg. Ovaj električani mora biti spor da ne bi trošio puno i još ima mali doseg...
Ali takva su nam vremena... Malo smo se razmazili sa turbodizelima koji dobro idu, uglađeno rade i imaju doseg veći nego poneki vozač izdrži.

Ta ekološka histerija je kod nas uvezena, zbog EU propisa jer mi srećom nemamo zagađenosti u tolikoj mjeri. Ali mislim da će i kod nas biti sve više takvih automobila. Npr. moja sestra je uspjela kupiti Daciu Spring. Računam da ima autonomiju 180km. A njoj do posla ima 2km po ravnome. Bilo koji "termički" auto ona svojom vožnjom zapravo uništava.

Tako da ako ti treba više sjedala i prostora ovaj Space tourer ima smisla kao drugi ili treći auto.
 
Posljednje uređivanje:

bbozak

Active member
Ovo je baš za radnike ili porodicu, ja ne bih u njemu vozio šut/otpad.
Kako švabo može u karaveli s lijepom opremom, svi imaju Englebert Strauss robu, lijepe kutije za alat... Nisu oni sirotinja, daj Citraća da ga zraubaju Poljaci po nekoj britanskoj kaldrmi...
 

konaroast

Citroenist
Ja sam u Slavoniji i imam 6 km do posla bicikl i romobil nije opcija.
A da postoji staza jel bi išao? 6 km nije puno za bicikl. Sjećam se iz Danske da su postojale staze kojima si mogao stići iz npr. Đakova do Bjelovara. Ali opet, oni imaju atlanstsku klimu...
 

Mirage

Active member
A da postoji staza jel bi išao? 6 km nije puno za bicikl. Sjećam se iz Danske da su postojale staze kojima si mogao stići iz npr. Đakova do Bjelovara. Ali opet, oni imaju atlanstsku klimu...
Išao bi možda 2 mjeseca u godini, i to je možda. Upravo kako kažeš kod nas je klima drugačija prekjučer je bilo -4 kada sam išao na posao za romobil električni ili nožni zakon. A mene živo zanima koliki je domet električnog auta kada ostane cijelu noć na -15 i ujutro idem na posao.
 

konaroast

Citroenist
Išao bi možda 2 mjeseca u godini, i to je možda. Upravo kako kažeš kod nas je klima drugačija prekjučer je bilo -4 kada sam išao na posao za romobil električni ili nožni zakon. A mene živo zanima koliki je domet električnog auta kada ostane cijelu noć na -15 i ujutro idem na posao.
Za otići na posao i natrag će sigurno biti. Bojim se da je to sve još uvijek preskupo ako se ne broje poticaji.
 

Milosh

Test
Baterija (slabija varijanta, mislim da je to ova na testu) je 50 kWh. Ako se puni samo do preporučenih 80% to je 40 kWh. Znači jedno punjenje od prazne do 80% napunjene ti je po NT 40x0.49=19.6 kn

Ako tako radiš svaki dan, to ti je 588 kn mjesečno.

Ako tako radiš radnim danima, to je 392 kn mjesečno.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Baterija (slabija varijanta, mislim da je to ova na testu) je 50 kWh.
: Hvala. ;) To je podatak koji mi je falio. Tu je onda i pitanje pada kapaciteta baterije. Nameće se pitanje koliko dugo ona može puna davati tih 200 km dosega.
 

Milosh

Test
Ako se uzima nov auto o tome ne treba razmišljati. Ja sam gledao ženi polovan Renault Zoe iz 2015. Novom je inače domet 210 km a ovome je navodno 180, što nije uopšte veliki pad. Ali ima samo 30 hiljada km, pa je pitanje koliko i to utiče. Gledao sam u Francuskoj i uglavnom se prodaju sa 150-160 hiljada km na satu. Ima jedan primjerak u Istanbulu, taksista napravio 345 hiljada km sa prvom baterijom. :) Drug mi reče da je nova oem baterija za BMW i3 oko 5000 eura.
 
Na vrh