Slabo grije kabinu?

La Marche

Iskreni optimist
Prepustim sve automatici i vrlo sam zadovoljan.
Kod AUTO svjetli jedna lampica kad sam sam u autu ili nas je dvoje (štedljiviji način rada), za tri osobe upalim dvije, pun auto tri (time se izbjegava magljenje tokom vožnje), sve ostalo je ugašeno (A/C je isto isključen zimi). U vožnji se uglavnom ništa ne magli, ako se ipak zamagli, stisnem gumb za odmagljivanje/odmrzavanje prednjeg stakla i kad se odmagli opet vratim AUTO.
Odmagljivanje zadnjeg stakla i retrovizora po potrebi.
Tako sam radio na Peugeotu, isto na Hondi i sad i na C4 sasvim isto, s tim da je C4, u odnosu na dva prethodna, puno diskretniji u radu.
Svi otvori za ventilaciju do kraja moraju biti otvoreni.
 

igp

New member
u mene je grijanje isto dobro, a ne koristim auto mode,znaci ne pali se a/c.
temp set je stalno na 21 i samo okrenem kotacic na 2-3 crtice i zatim spustim na jednu nakon sto ugrije. cca 2-3 minute i auto toplo.
 

Damaj

Active member
Evo ga sad,klima na -10 .Pa normalno da mi klima služi za hlađenje dok grijanje nema veze s klimom.Ali ima veze sa senzorima.
Tu se jako varaš, klima radi i po zimi samo što ne hladi nego grije i isušuje zrak. Razlog zašto ne palim klimu zimi je taj jer imam loše iskustvo sa smradom klime, jer ju zimi prije gašenja ne mogu osušiti od kondenzacije, pa se razvijaju bakterije. Rađe ću mijenjat
i brtve nego se boriti sa smradom, što je u ostalom nemoguća misija.

Nevjerujem da je problem u termostatu pa slabo grije itd. Prije da te klapna muci
Bio sam na dijagnozi rada termostata i ovo sa oscilacijama temp sam vidio na svoje oči.
Ovdje se radi o benzinjoli, tako da se ovi dizelci ne uzbuđuju previše podacima, jer su različiti rasponi i vremensko postizanje temperature kod diesela i benca.
 

ledolomac

New member
Tu se jako varaš, klima radi i po zimi samo što ne hladi nego grije i isušuje zrak. Razlog zašto ne palim klimu zimi je taj jer imam loše iskustvo sa smradom klime, jer ju zimi prije gašenja ne mogu osušiti od kondenzacije, pa se razvijaju bakterije. Rađe ću mijenjat
i brtve nego se boriti sa smradom, što je u ostalom nemoguća misija.


I u čemu se varam.Kao što si i sam napisao klima ne služi za grijanje.Grijanje je poseban sustav, i nema veze s klimom. Pojednostavljeno grije te vruća voda iz hladnjaka. Bez te vode možeš je paliti koliko hoćeš,nećeš se ugrijati, ali se možeš hladiti.
 

Cutac

Prèkaroš
Trik pitanje :D

Stavis temperaturu, stisnes AUTO, ako je jako hladno stavi dvije lampice i cekaj da se ugrije.
A buduci da to pitas, ugasi auto mod i navrni temeperaturu na maksimum da vidis jel uopce grije.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Kod mene je auto samo A/C, hladjenje, primetio sam da suvozaceva strana kad se stavi na 24c,greje, a radi samo ventilator. Vozaceva ne greje, vec duva hladno, odnosno direktno spolja. Pogledacu za vikend ispod volana za tu klapnu. Imam automatsku klimu, levo od volana, nemam nigde dugme za konkretno grejanje. Imam auto sto pali A/C, kad ugasim A/C ne pise nista ali duva jako.
 

Cutac

Prèkaroš
24c,greje, a radi samo ventilator.
Vozaceva ne greje, vec duva hladno
Znači na istoj temperaturi jedna grije, druga ne? Ili je problem sa prve generacije c4 - izlizan zupčanik klapne, ili je krepao servo motor/kontrola motora.

Prvo napravi reset BSI, čisto za svaki slučaj.
Hauba gore, vozačev prozor dolje, sva vrata zatvorena, ostavi 3 minute.
Skini klemu sa aku, ostavi 3 minute.
Vrati klemu, ostavi 3 minute.
Upali poziciju kroz prozor, ostavi 20 sekundi.
Daj kontakt kroz prozor, ostavi 20 sekundi.
Oduzmi kontakt kroz prozor, koristi auto normalno.

Imam automatsku klimu, levo od volana, nemam nigde dugme za konkretno grejanje.
Ovo ne kužim.
Gdje lijevo je klima? Grijanje upališ navrtanjem temperature. Isto kao klasična ventilacija, samo umjesto crvenog i plavog imaš stupnjeve. Znači ovo probaj sa ugašenom klimom i ručnim modom. Stavi temperaturu na maksimum kad je motor topal, okreni kotačić za ventilaciju bilo kamo(da ugasi auto mod) i onda na tipku A/C ugasi klimu ako svijetli lampica.

Onda popipaj temperaturu zraka(namjesti da puše na noge, najlakše osjetiš) i sa maksimuma okreni kotačić na minimum, cijelo vrijeme drži ruku na "vjetru" da osjetiš jel se mijenja.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
To me buni, jer neko kaze drzi AUTO cele godine. Ja kad stisnem AUTO, cujem da kompresor klime pocne da radi, znaci grejanje ondak ide samo rucno. Pokusacu da stavim ventilator na min, temperaturu na 26c na obe strane. Kad se motor ugreje malo, u pitanju je c4 picasso 2009,smerove duvanja menja, leti hladi svuda. Znaci problem je klapna koja treba da blokira hladan vazduh na vozacevoj strani. Da, kad stavim 24c, posle određenog vremena suvozaceva krene da greje, kod mene duva hladno.
 

Cutac

Prèkaroš
u pitanju je c4 picasso 2009,smerove duvanja menja, leti hladi svuda
Aha, to je onda druga priča, ja sam mislio da je c4 baš.

Pošaljem ti danas što da naručiš u Citroenu(ako je klapna u pitanju) i to možeš sam popraviti. Malo zahebancije, ali ide.
Budem još slike probao naći. Imam ti .pdf upute, ali ne znam kako da ti ih pošaljem. Hoćeš mail?
Jedino što su upute za c4 prve generacije, ali postupak je isti.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da moraš imati 10 postova da možeš slati PM.
Slobodno odi u neku temu u Garaži i komentiraj nešto :D :whistling:

Evo da vidiš kako to izgleda na suvozačkoj strani. Ova tri na kojima piše BEHR su motorići. Skroz donji je za suvozačevu temperaturu, srednji za smjer puhanja, a gornji za recirkulaciju zraka.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Aham, citao sam na netu, da ode neka kao trapezasta plastika koja služi da pomera klapnu hladno/toplo. U ovom slucaju bi trebala da bude ispod volana, malo na desno prema centralnom delu. Bele boje, pa cu za vikend otvoriti i videti sta moze da se uradi. Jel to motoric sto si rekao?

E bas ta bela, sad kad bolje vidim sliku. Pokusacu da menjam smer duvanja, temperaturu, da vidim da li se pomera, proklizava
 

Cutac

Prèkaroš
Ta velika je samo za smjer puhanja, za temperaturu je plastični zupčanik.
E našao sam sliku kad sam sebi to radio.
Ovo crno je zupčanik pričvršćen na klapnu i vidiš da se izlizao. Ovo što ćeš naručiti je kutija sa novim dijelovima, oko 17-18 eura. U njoj dođe ovaj bijeli zupčanik koji se stavi na stari crni. Sve je jednostavno, pogotovo kad ti upute pošaljem.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Sad vidim, video sam da ima na Ebay da se kupe ti delovi, ne znam koliko su vični ovi iz Citroena u Srbiji za tako nesto :), kad mi nisu mogli pomoci oko RT5, pa sam sam i rešio.
 

Cutac

Prèkaroš
E najbolji dio je što je to mala kutija koja ima svoj kataloški broj i u njoj dobiješ dva nova zupčanika i ovaj trapez za smjer puhanja. To je baš set za popravak ventilacije.
 
Na vrh