Senzor brzine i mjenjač od 1,4 54kW

Dalibor

Dado Tornado
benzinac 1,4 2002. bez ABS-a, getriba je BVM MA/5 N.
koliko znam senzor brzine trebao bi se nalaziti negdje na getribi.
znam za onaj senzor na vrhu getribe (oznaka na slici 2200 2V GR) ali ne znam što radi?
senzor radilice negdje, valjda frontalno na getribi (1313 2V NR)?
i senzor brzine bi trebao biti onda onaj iza kraj diferencijala (1620 3V BA)? kako bi se uopće moglo doći do njega?

(priča o problemu ispod slika)





neki dan na autocesti napisao mi na brzinomjeru 0 kmh dok sam vozio 130, malo je izgubio snagu, da bi se stvar normalizirala nakon nekih pola minute s vračanjem snage i brzinomjera.

ali gotovo odmah primjetio sam da je servo otežao, a kod prvih zavoja djelovao je kao da je otkazao. nakon dvije tri vožnje i servo se vratio.

pretpostavljam da ga zafrkava senzor brzine kretanja vozila, jer sam već imao slučaj da se servo pokvario i sam nakon dvije vožnje popravio, ali tada sam sporo vozio i nisam obračao pažnju na brzinomjer, pa je moguće da je i tada brzinomjer pokazao nulu.

kažu mi da taj senzor košta oko 200 kn, samo što su mi u tokiću pokazali jednu sliku koja je izgledala kao senzor radilice, a u PA dijelovima drugu sliku za koju imam samo ideju što i gdje (možda onaj 1620 3V BA straga kraj diferencijala???).
 

Dalibor

Dado Tornado
kako bi najbolje bilo pristupiti tom 1620, senzoru brzine vozila, od ispod auta?

i da li odlaze oni njegovi zupci, ako se ne varam sam senzor ide na neku osovinicu koja ima kose zube koji se onda opet spajaju na neke druge malene kose zube... da li rikavaju ti zubići ili se samo zamjenjuje taj vrh gdje se uštekava kabel?
 

Krky

Lakerski profesionalac
na starijim autima je taj pijun plastični sa zubićima na sebi, kojeg vrti sajla..
a na ovim novijim autima mislim da ide sve preko elektronike..
 

igor

New member
Ako je senzor plastičan onda ga drži samo jedan imbus šeraf kojeg odšarafiš i izvučeš senzor van, zatim zupčanik (smeđe ili bijele boje nebitno) izvučeš iz ležišta senzora i uguraš ga natrag na novi senzor zato što novi senzor ne dolazi s tim zupčanikom vjerojatno zato što on u principu ne odlazi več nešto na pločici od elektronike u gornjem dijelu senzora, vratiš senzor nazad pritegneš šeraf uštekaš konektor i gas. Mislim da ti bi lakše bilo pristupiti tom senzoru s gornje strane samo skineš filter zraka i akumulator barem sam ja tako i to je to ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
kupio sam zamjenski senzor ali neće u rukavac.
mislim da je to zbilja senzor za tu getribu samo nikako ga ne mogu pritisnuti da do kraja sjedne, uvijek ostane par milimetara previsok. pokušao sam okretati i štimati ali nikako neće... pokušao sam bez osovinice koja ide u njega, ali kao da ga nešto sprečava sa sjedne.
na slikama se vidi orižiži senzor (lijevi) u usporedbi s zamjenskim. mislim da je jedna od rubova malo preširok. i to možda onaj drugi niže od brtvice.

planirao sam fini brusnim papirom malo smanjiti širinu senzora na rubovima koji bi mogli zafrkavati.

ima možda netko iskustva da neće senzor sjesti u ležište?!

upomoć!



 

igor

New member
Neče ti sjesti vjerojatno zbog gumice tj. O ring tak je barem meni bilo jer je stara več razdelana i stisnuta a nova nije pa ide na knap, probaj je malo s uljem namazati da lakše sjedne. To kaj ti zupčanik ne sjeda skroz do kraja nemoj se brinut nije ni meni al svejedno radi. Za rub koji veliš da je širi izmjeri ga s šublerom pa vidi ima li razlike jer ovak odokativnom metodom teško je to procijeniti.
 

Dalibor

Dado Tornado
To kaj ti zupčanik ne sjeda skroz do kraja nemoj se brinut nije ni meni al svejedno radi.
senzor nije sjeo do kraja?

prilikom vađenja povukao si ga ravno gore, nisi ga malo rotirao pa potegnuo?
 

igor

New member
senzor nije sjeo do kraja?

prilikom vađenja povukao si ga ravno gore, nisi ga malo rotirao pa potegnuo?
Senzor je sjeo ali zupčanik s osovinicom u zamjenski ne sjeda do kraja ko u originalni. Jesam rotirao sam ali sam shvatio da od toga nema koristi jer je bitno da ona kockasta osovinica sjedne do kraja u osovinicu zupčanika.
 

jole17

New member
Pozdrav, jučer se vozim brzinom od 80 kmh kad odjednom piše brzina 0 kmh, nakon par sekundi se pali lampica airbaga i greska Airbag/ Seatbelt, nakon toga umjesto 0 kmh pojavile se samo dvije crtice


Jutros sve normalno opet, šta mi je činiti, dijagnostika?

I da ,sinoć kad sam nakon toga izašao iz auta nešto je pištalo onako tiho sve dok nisam zaključao auto😒

Isto tako sinoć tokom tog svega mi se na onom ekrančiću u sredini sve resetiralo, danas je normalno opet
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pisalo se već po forumu, potraži. Meni je krivac bila voda... pojavilo se, pregledao konektora i ožičenja koliko sam mogao, ABS komp je bio izložen vodi. Više nije, i problem se nije ponavljao...
 

Dalibor

Dado Tornado
možeš pogledati po forumu o razlozima 0 km/h,
i ostalom blesiranju instrument table.
na mojem C3 1,4i to je normalna stvar,
i dok će auto voziti neću se baviti sa tim stvarima.
mislim da moj C3 nitko ne može popraviti (a da cijena ne premaši vrijednost auta),
ali možda kod tebe postoji neki popravljiviji kvar kako piše ivan222.

zafrkavanje ABS-a koliko mi je poznato čest i poznat problem na nekim C3.
tako da se iskustva drugih vjerojatno mogu primjeniti i kod tebe.
 
Na vrh