Savjet oko mjenjača

mamut

C5
Donator foruma
Dalibor ovo održavanje me zanima na 120k, što sve sadrži i kolko košta?

i znaš li možda mijenja li se ulje u tom robotiziranom mjenjaču koji je ''trajno'' podmazan :D

ako da, koje ide? i kada?
 

Dalibor

Dado Tornado
ukratko može se računati ovako:
1300 kn - dijelovi koji se mjenjaju na svakom mjenjaču sa lamelom (lamela, potisni, druk ležaj)
2000 kn - dijelovi za robotsko mjenjanje brzina
500 kn - rad
ukupno 3800 kn kao nešto na što bi mogao računati, ili oko 2500 kn bez zamjene lamele

za probleme i financ. cifre možeš pogledati ove teme,
ali radi se o C2 i prvim serijama ovakvog mjenjača,
možda je stvar sa C4 drugačija:

http://www.citroenforum.hr/citroen-c2-113/greska-mjenjaca-vtr-5573/

http://www.citroenforum.hr/citroen-c2-113/vtr-nece-u-rikverc-5082/

http://www.citroenforum.hr/citroen-c2-113/c2-vtr-gearbox-fault-poruka-4561/

http://www.citroenforum.hr/citroen-c2-113/pokvario-se-vtr-mjenjac-3752/

http://www.citroenforum.hr/citroen-c2-113/mjenjac-za-vtr-1-6-2008-a-2485/

http://www.citroenforum.hr/citroen-c2-113/set-kvacila-2778/
 

Spallato

Active member
Znači, svaki koji je blizu ili više od 120000 km treba izbjegavati prilikom kupnje (ako se ništa do tada nije mijenjalo na mjenjaču)?!
Ako je zaista tako onda svaki potencijalni kupac (pa tako možda i ja)nema baš izbora jer svi koji su u oglasniku su prešli više od te kilometraže.
Također i prodavači tih automobila imaju problem (ako je kupac upoznat s tim problemom) jer ispada da moraju spustit cijenu za cijenu popravka ili se pomirit s tim da auto neće prodati.
 

ZlatkoC4

Well-known member
dal cu morat radit taj servis na 120
ne brini se to nije pravilo već iznimka. a ne postoji auto koji nije imao s nečim problema ali nemaju svi problem. nekima su otišli mjenjači a neki na istom autu nikad nisu imali problema.

samo ti to tjeraj.:cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
Dalibor jel to sve vrijedi i za moj ( C5 2011.) ili? dal cu morat radit taj servis na 120
najbolje bi bilo pitati u nekom citroenovom servisu koja su im iskustva,
ono je samo moja predodžba i...

"...Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj."
 

vborovic

C5 modifikator
Pardon, dvomaseni i kvačilo ... ako se mijenja, onda se u pravilu mijenja oboje, jer nema smisla obaviti pola posla, a sve relevantno se rastavi ... dakle, cijena je kako sam naveo ... :D
 

mamut

C5
Donator foruma
sve znam Wuki imam sve cijene ali vborovic je reko zamasnjaka samo :D

Set kvačila 2p (lamela i potisna ploča), OE broj 2052Z1:
PSA Original 2052Z1 = 1.090,00 Kn/set 2p

to x2 znači još?


i ovo još vjerojatno ide

- Potisni hidraulični ležaj, OE broj 2041A3:
TRW PJQ212 = 765,00 Kn/1km (uvoz)
 

Spallato

Active member
Evo da malo osvježim temu. Prije neki dan sam konačno probao c4 picasso s tim robotiziranim mjenjačem. Po pričama, očekivao sam trzaje prilikom prebacivanja brzina ali nije bilo niti t od trzaja. Auto stvarno lipo ide, 2011. god, ima 157000 km.

Ako ga idem usporedit s Hondom crv automatik (koju sam imao), nema razlike, barem na prvu.
 

Dujo

New member
Evo i ja sam u potrazi za tim informacijama, više ću znati sl.tjedan i ako kupim auto napisat ću svoje iskustvo sa tim robotiziranim kojeg sam vozio kratko u renatacar-u i nisam osjetio skoro nikakvu veliku razliku od klasičnog automata koje vozim godinama..
Nadam se da će auto biti kako je i opisao vlasnik i da sl.tjedan napišem osvrt prvih 500km. pređenih s tim mjenačem.
 

tompa

New member
Vozim Grand Picasso 10/2008. Kupio ga 1/2015 sa 95.000km, sada ima 125.000. Stvar je u tome što je mjenjač spor (jednostavno opisati kao obična getriba, ali je kvačilo automatsko) pa vjerojatno sportska vožnja (kick-down) više troši lamelu. Navodno je to zamjerka kod tog mjenjača. Ja sad osjetim da kad je hladan, lagano trza u 1. brzini, isto se dešavalo tijekom zime. Ostale stvari su vezane uz elektroniku, pa kad počne zezati (ne želi prebacivati, ide samo u parne brzine i sl.) treba otići u servis na uparivanje. Ja sam jednom to napravio u proljeće prošle godine i od onda nema problema (izgleda da je bilo povezano s lošom kvalitetom plina, pa je poremetilo mapu). Frend mi je rekao da je imao problema sa šaltanjem, ali je problem bio u prekidaču na kočnici. Prekidač ima 2 kontakta - jedan šalje signal prema svjetlima a drugi prema kompjuteru. Obzirom da je bio pokvaren komp. je dobivao signal da koči, a vozač daje gas za ubrzanje pa ga je bacalo u safe mode.
Inače auto je OK.
 

Dujo

New member
Samo da kažem da nisam kupio Citrona.. :((((((
Vlasnik je bio očito na hy fly drogama kada ga opisivao, apsolutno nisam niti zagledao auto a niti vozao pa nemogu dati noviji komentar o istome jer kada sam vidio vanjštinu auta, sve mi je bilo jasno i odustao sam od kupnje..
Ipak dolazi Espace umjesto Grand Picassa.. :(
 

Aspirin

Glavobolitelj
Imao sam 2014 C4 Picasso 1.6hdi (90ks) sa ETG6 (robot) mjenjačem. Ok mjenjač, ne očekujte čuda i da je kao u S klasi. Na hladan start mu je potrebno par minuta da postigne "finoću" mjenjanja brzina. U normalnoj otvorenoj vožnji je odličan. Nikakvih problema nisam imao sa njim. Na svakom servisu ( 2 puta godisnje, nekada i vise) sam tražio da ga se pogleda i malo poštela ako je potrebno i to je to. Iako sam sad kupio 2.0 hdi sa EAT6 mjenjacem :)
 
Na vrh