Ručna kočnica iliti driftanje i driftersko prigovaranje

Milosh

Test
Znači, ukratko, problem je elektronika koja radi ono što ne bi trebala (tj. ono što ne želimo)..

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Ne.
Na snijegu mozes blokirati kotace i kad ih blokiras, oni su blokirani, elektronika tada koci prednje kotace da pokusa smanjiti klizanje s putanje.
Kad potegnes rucnu puz nabije paknu u disk, tj. Obje pakne stisnu disk i elektronika tu ne moze nista. Bar ne na c4.
Ja ne pricam o tome jel moguce izvesti kakav takav "drift", nego o tome da je kotace uopce nemoguce blokirati.
U dobrim uvijetima zadnje kocnice upravljane rukom su preslabe da nadvladaju trenje, bio ESP upaljen ili ne.
 

Mirage

Well-known member
Jes ti siguran za svoju ručnu ja nemam c 4 ali u berlingu je sva sigurnosna elektronika i s uključenim ESP mogu ručnom blokirati kotače. Èekam neki blatnjavi i prazan parking da isprobam ESP.

Imam i hill holder koji me već par puta s:cenzura::cenzura::cenzura:.... i ručna ne na sajli.
 
Na vrh