Qashqai 2008g

diegos

Well-known member
----
Evo isprobana i kona 1.0t 120ks. Kao cjelina rekao bih da je to ono što tražimo. Dovoljno dobro potegne ovaj od 120ks, vozila ga je i žena, a njoj se sviđa pa je to za sad najizgledniji kandidat. :D Ovaj je imao veći ekran s navigacijom, lijepo reagira, nisam primjetio da je spor ili da zašteka. Iako je dobar paket opreme, ima i kona "plastične" naslone za lakat. Na zadnjoj klupi je nešto više mjesta od stonica - zapravo sam se ugodno iznenadio, mislio sam da će biti više skučeno. Mjenjač lijepo šalta (6 brzina), a i onaj u stonicu je bio dobar ali taj je 5-brzinski.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da... Stonic i Kona u netipična priča u autoindustriji, jer bi ih 99% drugih proizvođača odradili na istoj platformi.
Na prvu su relativno slični auti, dimenzija tu negdje, al od ispod je velika razlika.
Stonic je izvedenica i20/Rio modela, štedilo se.
Dok je Kona na skraćenoj kompaktnoj platformi (i30/Ceed), za razliku od Stonica ide do 200ks, ima mogućnost pogona na četri i sa istim motorm je teža 100-150kg od Stonica.

Ta razlika se mora osjetiti... pa ako su cifre slične, Kona je svakako bolji izbor.
 

diegos

Well-known member
Da... Stonic i Kona u netipična priča u autoindustriji, jer bi ih 99% drugih proizvođača odradili na istoj platformi.
Na prvu su relativno slični auti, dimenzija tu negdje, al od ispod je velika razlika.
Istina, očekivao sam da će biti više-manje isti k...
Kone po oglasima su uglavnom 120ks, dok su stonic-i većinom 1.2/82ks (ovi su najjeftiniji tj. za istu cifru se nađe novije godište s manje km) i 1.0t/100ks, onih od 120ks je manje.
 

diegos

Well-known member
Uh ide sad kaškaj ko nov - odradio servis i usput na provjeru ovjesa i svega općenito jer je nešto lupkalo. Razne sitnice su bile za zamjenu, krajnici, jedan nosač motora, ulje iz mjenjača je slinilo, razne brtve, optika napravljena, izmjena ulja, filtera, ulje kočnica, ulje mjenjača... Osjeti se itekako u vožnji da je sad kako treba! :cool:
 

diegos

Well-known member
To je prvo što mi je palo napamet, ali Kona je i dalje aktualna... Baš jučer kontaktirao prodavača za jednu ali već zakaparena, u ponedjeljak najvjerojatnije ode. Kaškaj je na oglasniku za 5 ipo, dam ga za oko 5k ili vozim dalje :D
 

diegos

Well-known member
Potraga za Konom je završena!
Kona nije pronađena, ali zato jest nešto malo starije, par soma jeftinije i ipak komotnije. Starog Qashqaija naslijeđuje nešto noviji - Qashqai 1.5 dci iz 2015. god.
Jako dobro očuvan auto za svoje godine i 125k km, totalna suprotnost od starog. Par slika kad ga operem, ova kiša nije baš pomogla, divite se Scali do tad. Za sada jedna iz interijera


Malo detalja o novom autiću, oprema je taman kako sam htio jer je bilo bitno da nema kožu i panoramu. Ovaj neki srednji paket opreme dolazi sa touch ekranom i rikverc kamerom, grijanjem sjedala, automatskim unutarnjim retrovizor, a ima i navigaciju. Jedini "bitniji minus" je što ima obična halogena svjetla. Puno bolje prolazi kroz zavoje od starog modela, tiši je lošim cestama i dosta udoban.
Snaga od 110 ks nije ništa posebno, ali dovoljno za svoje potrebe. Mali potrošač, ovih par dana sam na oko 5 l/100km. Raspitivao sam se kod nekog u Puli za remap jer mi je to najbliže, za +20ks i +50Nm traže 400e. Neka hvala, možda nađem negdje i povoljnije.

Naručio sam 4x zavjesice one za iza kotača, navodno su baš za ovaj model. Vidio sam da postoje i već gotovi moduli za deaktivaciju one prijevare zvane start/stop pa ću i to probat spojit.
Zatim moram sredit prikaz na mobitelu za vidjeti regeneracije, da ga malo prokužim. Ima aplikacija za to.
Gume su 17" cjelogodišnje, procjena je da će bit ok za još cca godinu dana.

1000009080.jpg1000009081.jpg1000009082.jpg
 
Posljednje uređivanje:

diegos

Well-known member
----
Sve je bilo u redu s autom u prva 3 tjedna pa sam mu odlučio dat šansu i ovaj put otić s Qashqaijem na put u Italiju, skoro 900 km ukupno. Kako to obično bude kad si u žurbi i kasniš, kaže žena upalila se neka lampica taman prije nego smo trebali krenut. Već sam reko odoh s Mazdom da ne moram mislit na glupe lampice, ali nakon brzog Googlanja našao sam da se najvjerojatnije radi o nekoj "greški koja ne utječe na vožnju", tj. nešto u vezi hill-assista, senzora na kvačilu ili slično. Naravno da kad sam upalio auto, spojio Torque, nikakve greške nije bilo, ni aktivne ni memorirane. Ne znam koji uvjeti su se dogodili da se prije aktivirala ta greška, ali od tada sve pet, nema greške više.

Pratio sam cijelim putem na mobitelu aplikaciju "DPF Monitor", regeneracija se nije palila (90% autocesta). Tempo je bio uglavnom 130-150, napunio tank na polasku, napunio na povratku - potrošnja 6,0. Nekih pola litre manje od Mazde 3 2.2D. Board comp. prikazuje oko 0,4 l manje.
U zadnjih 10 km sam skužio da auto ima automatska duga svjetla, čini mi se da baš dobro rade, nice!
 
Na vrh