Puknuće remena

denode

New member
Dogodilo mi se to da je zupcasti remen puka na 90 000 km i 6 god starosti a po servisnoj je izmjena na 10 god ili 150 000, auto je uredno odrzavano i vozeno i sta sad napraviti, u citroenu nisu bas susretljivi a na broj citroen hrvatska nitko se ni ne javlja
 

Damaj

Active member
Jamstvo odavno isteklo, mislim da od toga nema nista. Ja sam na svom C3 II napravio veliki servis odmah cim sam ga kupio, na 105 000 km, za svaki slucaj. Treba vizuelno s vremena na vrijeme pregledati remenje ili ako se cuju neki cudni zvukovi, mozda je neki od lezajeva blokirao koje pogoni zupcasti (npr. vodena pumpa).
 

LukaP

Member
Dogodilo mi se to da je zupcasti remen puka na 90 000 km i 6 god starosti a po servisnoj je izmjena na 10 god ili 150 000, auto je uredno odrzavano i vozeno i sta sad napraviti, u citroenu nisu bas susretljivi a na broj citroen hrvatska nitko se ni ne javlja
Jel to rabljeni auto?

Ako proizvođač kaže da se remen treba mijenjati svakih 150.000 km zar nije to neka garancija sama po sebi? Nek me neko ispravi ako griješim
 

sir.Oliver

Well-known member
i nije . jer to je u domenu teorije . na interval zamjene umnogome utječu i navike vozača . recimo , turiranje auta ( nagle akceleracije ) .....
 

LukaP

Member
i nije . jer to je u domenu teorije . na interval zamjene umnogome utječu i navike vozača . recimo , turiranje auta ( nagle akceleracije ) .....
Pa al opet nemre se kilometraža baš prepolovit ako naglo startaš. Puno mi je to. Ja kažem da je defekt u samom remenu
 

DS9

Active member
Proizvođači remenja ističu razne uzroke pucanja remenja, a na poslednjem linku u tački 2. je i navod koji podržava i ovo što je istakao sir oliver.

https://www.gatestechzone.com/en/problem-diagnosis/synchronous-drive-system

http://aam-southamerica.contitech.de/pages/antriebsriemen/fehlerbilder_zahnriemen_en.html

http://www.daycoproducts.com/how-do-timing-belts-wear

https://www.acorn-ind.co.uk/insight/Top-6-Causes-of-Timing-Belt-Failure/

***

Sad se ne može više ništa, osim da se popravi šteta i da se osigura dobar servis.
 

LukaP

Member
Pa ja ne osporavam činjenicu da su nagli startovi uzeli svoj danak na remenu. Ja samo kažem da ne može baš toliko skratit životni vijek remena
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ako proizvođač kaže da se remen treba mijenjati svakih 150.000 km zar nije to neka garancija sama po sebi? Nek me neko ispravi ako griješim
Feleričan španer mu prepolovi vijek samo tako... Jbg.
 

Memphis

Active member
teško je išta reć kad ne znaš ništa o tome, koji motor i najbitnije koji je uzrok. Možda je nešto podletilo pod remen pa je za to pukao. Ovak sad možeš samo nagađat.

Turiranje i ubrzanje nema veze sa puknućem remena to sigurno nije uzrok. Ili što kaže kolega ako je španer falš onda se nemaš kaj čudit. Danas to nije rijetkost kad proizvođači traže što jeftinije dijelove.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ja sam promjenio remen nedavno, skf sam ugradio. Oni nadilaze preporuke proizvodaca sa svojim setom, ali mi ne pada na pamet da cekam duze od 120 tkm ili max 7 godina.
 

visaluteju

Well-known member
Ja sam kupio c4 sa 160 000 (tad imao 5 i po god) i vidio sam da je remen baš ispucao pa sam se bio uspaničio.(Originalni je remen koji savjetuju da se mjenja na 170 000).

Odvezao sam auto u dobar servis i kad su ga pregledali rekli su da je to remenje jako jako izdržljivo i armirano i da ta "špaga" kojom je armirano ustvari drži remen i da remen može baš puno istrpiti i da gotovo nikad neće puknuti sam od sebe. Rekli su mi ovo što je bjelivuk rekao da se često desi da prije stradaju španeri pa oni unište remen.

Rekli su mi da mogu bez sikiracije uraditi veliki servis za 10 000 km... Ja sam ga za svaki slucaj uradio odmah :rolleyes:
 

sir.Oliver

Well-known member
misliš ? zamisli koliku snagu treba prenijeti na bregastu ? a misliš da mu temperatura u motornom prostoru ne utječe na trajnost ? koliko je bio star taj remen ? ja ga nikada ne ostavljam duže od tri / četiri godine ... bez obzira na " predjene " kilometre .... a uvijek idem po tome što prije dodje , starost ili kilometraža ....
 

denode

New member
Evo da javim i ja tocno, rijec je o 1.4 benzincu koji je kupljen nov i servisiran je uredno i redovno i vožen je uredno, nikad se gas jace nije stisnia pogotovo na hladan motor ili tako nesto i zato je i kupljen nov da se ne dogodi to i slazem se da treba ranije promjenit al je cinjenica da je remen puka 4 god prije nego sta se mijenja po servisnoj, znaci niti po otezanim uvjetima mu nije vrijeme za izmjenu, servis me dosa 4300, serviser mi je rekao da je nemoguce da se tako nesto desi toliko prije da se remen doslovno raspa, znaci ugradili su tvornicki najvece smece, a sta se tice citroena hrvatske rekli su da ce poslat zahtjev i uzeli broj mob, zamolia sam da jave sta prije jer sam bez auta, dolazia sam kod njih ponovo da pitam kazu jesmo poslali smo pa se ceka i 3 tjedna od tad nitko nista se nije javia tako da citroen vise nikad
 

DS9

Active member
pitam kazu jesmo poslali smo pa se ceka i 3 tjedna od tad nitko nista se nije javia tako da citroen vise nikad
Eh, tuga, još pre četiri godine sam na CFS-u citirajući donji link, a u vezi sličnog dešavanja našem članu sa jednim od tadašnjih ovlašćenih u Srbiji - napisao da i od lošeg ima gore.

https://www.theguardian.com/money/2011/feb/05/citroen-warranty-worthless

***

Usput,
Dogodilo mi se to da je zupcasti remen puka na 90 000 km i 6 god starosti a po servisnoj je izmjena na 10 god ili 150 000,
nisam siguran da je TU5 motoru (ako je 1,4 benzinac) propisan interval za otežane uslove 150,000 km, jer je toliko, tj. nešto više (180,000 km ili deset godina) propisano prema Planu Održavanja za npr. 1,4 HDi, a kod njih je značajno duži u odnosu na benzince, koliko se sećam - mada možda i grešim.

Ja gledajući svoju servisnu knjižicu nisam bio siguran koliki je konkretan interval zamene zupčastog remena, ali sam to saznao na citroenovom Info Tech po VIN mog vozila.

Da li si eventualno proverio šta piše u Planu Održavanja za tvoj VIN?

Ako to nisi učinio, više nas koji su registrovani na citroenov info tech bi to mogli da pogledaju (kao i ti ako se regustreš) ukoliko ovde ostaviš VIN ili ga nekome pošalješ preko privatne poruke.
 
Posljednje uređivanje:

denode

New member
Provjereno je u citroenu hr po broju šasije mijenja se na 150 000, a po otezanim uvjetima na 100 000, a puklo je na 90 a auto nije ni vozeno po otezanim uvjetima, radi se o tome da ugraduju tvornicki smece za istocno trziste, medjutim sad nije ni bitno sve je promijenjeno nadam se da ce pomoci ovo drugima da mijenjaju taj tvornicki puno prije da se ne desi isto, prodaju auto i vise ih nije briga kazu uputili smo zahtjev pa cemo se javit i 3 tjedna nista iako sam ih zamolia al nebitno, jos su mi rekli da je citroen specifican po tome da ih zaboli k
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako je auto servisiran u ovlaštenom, a puknuće se desilo prije tvorničke preporuke... nema razmišljana. U svakom slučaju bi trebali o svim trošku riješiti problem.

Al posebna je to vrsta govana...
 

DS9

Active member
Bojim se da je interval zamene samo preporuka, ali ne i garancija - nakon što je izašao iz garancije. Odnosno, nisam siguran da će klijent to moći sam da završi bez advokata, a i tada diskutabilno. Ako je centrala po tom pitanju aljkava, u smislu da ne pritiska periferiju da se bori za svakog korisnika - onda se od periferije može očekivati samo još gori pristup.

Brojsnost i aktivnost članstva ovakvih foruma ne bi ni bila tako masovna da je citroenova podrška bolja. Na žalost, imao sam prilike da slušam da su ovlašćeni i nekih drugih brendova slično problematični.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Brojsnost i aktivnost članstva ovakvih foruma ne bi ni bila tako masovna da je citroenova podrška bolja.
/Mali off-topic./ Ne bih se složio.

Mislim da svaki auto brand u Hrvatskoj ima svoju zonu okupljanja (ljubitelja marke i vlasnika) u obliku internetskog foruma i niti jednom ne manjka popularnosti i aktivnosti. Osim možda Lade? :D Takvom analogijom zaključivanja, bez ulaženja u ocjenu kvalitete podrške nekog porizvođača, govoreći isključivo u kontekstu popularnosti forumâ, mogli bi zaključiti, prema masovnosti i aktivnosti članstava, kao niti jedna marka u Hrvatskoj nema adekvatnu podršku. :) Što je, naravno, netočno.

Mislim da je 'tajna' popularnosti auto-foruma u entuzijazmu aktivnih članova, jednostavnosti, strukturiranosti i pretraživosti sadržaja. Naravno, tu je najvažniji faktor znanje i dobronamjernost forumašâ koje okuplja. :angel: Tako po inerciji, neovisno o proizvođaču i zastupniku, nastaju prave male auto-moto 'wikipedije'. :eek:
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9
Na vrh