Programiranje novog MFD-a displaya

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Kako sam u zadnje vrijeme mijenjao radio sa RD4,na RD45 (sa dodatkom USB-a,i Bluetootha-a),pa sam morao mijenjati originalni display(TIP A),u TIP C zbog prikaza svih potrebnih informacija......,dogodilo se da sam morao dosta toga pretražiti,i naučiti!I opet se ispostavilo da u ovlaštenim servisima punom toga ne znaju.....,i naravno govore da se ne može!Jako puno ljudi daje velike novce pri kupovini novog display-a,zbog nedovoljno informacija!A pogotovo se skupo prodaju C ekrani s kao prikazom klime! Naravno da se i ovi bez mogu telekodirati da prikaz radi!Način kako je to moguće je dosta detaljno obrađen na ovom Peugeot Forumu,kao i najbolji tip ekrana,i koji su sve podržani ekrani u "razmjeni" između raznih tipova modela Citroen/Peugeot!Mislio sam da dosta toga već znam na Diagbox-u,ali se uvijek nešto novo nauči!Kao što je ovo da se pri telekodiranju upiše "KRIVI" model auta od vašeg koji je spojen,u biti auto s puno više mogućnosti,pri čemu onda ponudi puno više mogućnost za uključiti!Greške koje Global Test izbacuje zanemarite,jer dijagnostika ne zna da ste namjerno krivi auto odabrali........... Bit će mi drago ako je ovo još nekome od pomoći!



https://peugeot-klub.hr/forum/index.php?topic=6293.0
 

Kico

New member
Pozz ne kuzim se bas u ovo a , vidim da ti znas pa da li mi mozes reci moze li se u berlingo 2004 g ugraditi pokazivac vanjske Temperature ! Mozda bi trebo uzeti novi displej i senzor vanjske
Temp. Ako to sve uzmem da li se to moze ugraditi u auto da funkcionira?? Hvala!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Znam da je na našem novijem senzor na donjem dijelu desnog retrovizora....,kao neki “pipak”!E sad kako je provedeno ožičenje do displeja?????!!!!Mislim da je jednostavnije i jeftinije uzeti neki proizvod koji je namijenjen za to sa vanjskim senzorom!Dobiješ sve za cca 50-100 kn,...samo ugradiš!Ima ih hrpa na netu,neki malo oku ugodniji,i eto!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo konačno sam došao u situaciju da budem u prilici testirati moju teoriju o programiranju displeja!Imao sam jedan u prodaji TIP C,i dosta me je ljudi zvalo da im treba taj tip ekrana,ali sa prikazom klime na njemu!Kako ja na Berlingu imam poseban ekran za prikaz klime,nisam bio siguran dali če raditi!Èak sam jednom čovjeku slao za Varaždin gdje je radio,pa ga je nosio doma u BiH da bi probao,jer je dogovor bio da ga može vratiti ako neradi!Probao je,prikaz nije radio.Išao je u ovlašteni servis da ga programiraju,kako sam mu rekao.....,ali su oni tvrdili da je to nemoguče,kao manje ima konektora ekran,i sl!Naravno treba naglasiti da tim kao najboljim ekranima se kreče cijena i do 1000 KN....polovnim!Ja sam svog davao za 400 KN!I na kraju mi ga čovjek poslao nazad.Uglavnom da skratim,...zvao čovjek za ekran,našli se.....ugradili u 407!Nema prikaza klime!Spojio Diagbox,otišao u postavke ekrana....,uključio prikaz!Provjerio na još par mjesta da se ne spominje(KLIMA,BSI,i sl)........i radi kao sat!Nikad se nemogu dovoljno načuditi kako su nam loši "majstori" po ovlaštenim servisima,i šire!
 

sir.Oliver

Well-known member
rakonja , jedno pitanjce za tebe . zamisli da si vlasnik autorizovanog servisa . uložiš novac i vreme u školovanje personala . nakon školovanja , ljudi odu od tebe i počnu raditi za sebe - otvore vlastiti servis . plaćao si školovanje konkurenciji . to je ne samo bačen novac i vreme .... nego i pogrešan potez koji će te stajati još gomilu novaca , koji ti otme konkurencija , jer ti ukrade i kljentelu .... predpostavljam da si skužio zbog čega je takva situacija u servisima .
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Sve to stoji,samo što ni ovi "koji su otišli",a naletio sam na par njih............neznaju dosta toga!E sada na kojem nivou se kod nas odradi to školovanje..........
 

sir.Oliver

Well-known member
ispravio bih to tvoje pitanje i postavio ga ovako ... koliko su sami predavači upoznati sa stvarnošću , realnim problemima i koliko su slušaoci predavanja zainteresovani , koliko slušaju i koliko njih pravi bilo kakve beleške ...

govorim iz ličnog iskustva , pošto sam svojevremeno bio na školovanju u Kragujevcu , kada je izašao Yugo , pa i Florida ... i na kraju i Punto . mi iz autovojvodine smo morali odslušati sva predavanja , učestvovati na svim vežbama i položiti završni ispit ..... inače bi dobili otkaz . bilo je i majstora koji su se samo provodili , bančili ..... sve u stilu rokera s moravu ... na simpozijum sam bio , al sam samo zapamtio ... Piroćanski ća ća ća ....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da je njima potpuno zabranjena ta kemija, vjerovatno ih niti ne obučavaju za takve stvari... ali drago mi je čuti da je moguće :palac-gore:
 

dekiiii

Active member
.neznaju dosta toga!E sada na kojem nivou se kod nas odradi to školovanje..........
U boldanom je problem! Kod nas (gotovo) SVI misle da su, kad su završili školu ili tečaj, ODRADILI svoje i više se ne trebaju MUÈITI s edukacijom. Kad sam ja "odradio" svoje vrtjeli smo brojčanike na Iskrinim kutijama koje smo zvali telefonima i gledali Zvijezdane staze kako pritisnu znak na uniformi i razgovaraju s sugovornikom preko nekakvog "čvarka" u uhu bez žice :hmmm: LOL. Nažalost, većina ljudi je ostala na tom nivou razmišljanja osim u onim segmentima gdje imaju DIREKTNU KORIST (svi su se jako brzo naučili vaditi novac iz bankomata i služiti mobitelima, ali Diagbox, Excel, World,...). Zato je teško naći majstora u svakoj struci i onda je:
Mislim da je jednostavnije i jeftinije uzeti neki proizvod koji je namijenjen za to sa vanjskim senzorom!Dobiješ sve za cca 50-100 kn,...samo ugradiš!Ima ih hrpa na netu,neki malo oku ugodniji,i eto!
Evo jedna (loša) slika kako sam ja to riješio 20 years ago kada i nje bilo baš ekrana (tableta) po autima. I još uvijek radi!!!!!:euforija: :euforija: :euforija:

Kako spojiti taj sa neta samo na plus i minus ?? Moram li to vuci do akumulatora ili negdje blize mogu ??
Ja sam uzeo sa napajanjem na "upaljač", maknuo ga, i spojio na stalno napajanje od radioprijemnka odmah ispod. Provukao žicu senzora kroz otvor ručice mjenjača i zalijepio na vanjsku stranu podnice ispod vozačkog sjedišta.:whistling:

Edit: Dok ja napišem svoju disetaciju vidim da je sir Oliver već pogodio bit problema
 

sir.Oliver

Well-known member
Deki , nedavno sam bio na jednom školovanju ( uvodjenje novog proizvoda na tržište ). proizvodjač je pozvao nekoliko ljudi iz ovlašćene servisne mreže . predavač se ponašao kao " profesor " sa faksa . on je svoje prosto odrecitovao i smatrao je sve za odradjeno . prešlo se na praktični deo ... izmedju ostalih stvari koje sam komentarisao , bilo je i to što se sve radilo na glanc novom proizvodu , u belim rukavicama . pitao sam ga dal je ikada video pumpu sa par stotina radnih sati ... naravno da nije . kada je došlo na red objašnjavanje " norma sati " koje proizvodjač navodi u svojim internim pravilnicima za ovlašćene radionice .... sve je mereno na novoj pumpi .... što nema ništa zajedničko sa realnošću .... tako da , dozvoljavam sebi tvrditi , da i sami stručni predavači nemaju veze sa realnošću
to objašnjava i kvalitet pojedinih školovanja / obuka / preobuka / doobuka ....
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Je,nažalost sve je to istina.I onda se preko posla tih i takvih "majstora" izvlači zaključak da francuska vozila ništa nevaljaju.......
 

Milosh

Test
Je,nažalost sve je to istina.I onda se preko posla tih i takvih "majstora" izvlači zaključak da francuska vozila ništa nevaljaju.......
To je vrlo vjerovatno praksa kod većine (ako ne i svih) brendova vozila, nije ograničeno samo na francuska.
 
Na vrh