Prodati li popraviti nakon totalke?

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Baltazar

New member
Pozdrav svima!

Nalazim se pred dilemom pa vas molim za komentare.

Imam Saxa 2002. god., s kojim sam bila super zadovoljna. Nažalost, prije dva tjedna sam imala saobraćajku. Na autu je proglašena totalka i od osiguranja dobivam 11.500 KN.

Auto je u voznom stanju, ali su oštećena vrata prtljažnika, prtljažnik je spigan, branik i zadnja desna vrata ne smijem otvoriti, jer se više ne daju zatvoriti. Nosač rezervnog točka je pomjeren (visi). Inače, auto ima 68 tkm i redovito je održavan.

Limar mi kaže da se to sve može riješiti za oko 7.000 KN. E, sad sam neodlučna. Da li ga popravljati ili prodati takvog, pa kupiti sličnoga? Koliko mogu dobiti za njega ako ga prodajem? Šta bi vi napravili? Svaki komentar je dobrodošao
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Auto je u voznom stanju, ali oštećena su vrata od prtljažnika i prtljažnik je spigan, branik, zadnja desna vrata ne smijem otvoriti jer se više ne daju zatvoriti, vidim da je i nosač rezervnog točka pomjeren (visi).
Desna vrata, vrata bunkera i branik nije teško naći. Sam je pitanje kolko i kak je ostatak limarije oštećen. Najbolje poslikaj, a pa stavi slike da vidimo.
 

Zmix

New member
Re: Saxo 1.1-Prodati ili popraviti?

Slupan Saxo ne vredi baš mnogo ako se prodaje u celini. Ako se prodaje u delovima, to je već druga priča.
Ako je auto u voznom stanju predlažem da ga središ i voziš. :)
 

kosi

Member
Ja sam imao sličnu situaciju prije godinu i pol osim što sam ja bio kriv - proklizao na ledu i u frontalni sudar s kamionom. Prednja strana auta je bila dosta slupana.

Popravak me koštao 15000kn iako moram priznati da nisam žalio novce za popravak. Slagao sam za sebe i htio sam da bude kako treba i voziti ću ga dok ne rikne :) Inače nam je to drugi auto u obitelji i za grad je meni prva liga.

ALI... razmišljam da sam ga onda prodao slupanog za parsto eura i dodao neku lovu mogao sam kupiti i neki "bolji" auto. Iako sam ovome prvi vlasnik, sada imam 96000 km...

Iskreno mi je malo dosadio nakon 10 godina... :)

Inače moj savjet ako ga ne misliš voziti još x godina - prodaj. A ako misliš onda nemoj žaliti novce prilikom popravka...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Popravak me koštao 15000kn iako moram priznati da nisam žalio novce za popravak. Slagao sam za sebe i htio sam da bude kako treba i voziti ću ga dok ne rikne Inače nam je to drugi auto u obitelji i za grad je meni prva liga.

ALI... razmišljam da sam ga onda prodao slupanog za parsto eura i dodao neku lovu mogao sam kupiti i neki "bolji" auto. Iako sam ovome prvi vlasnik, sada imam 96000 km...
Nemam iskustva s totalkama (kucam u drvo), ali na temelju onogo što sa čuo od drugih, slažem se s tobom. Navodno je kod totalke jeftinijih auta popravak više stvar sentimenta, nego racionalnosti. :)

Ak nema ljubavi, kaj te onda tera da budeš s jednom ženom deset let? :)
Možda ima neke druge vještine? :confused: :cool:
 

Lakii

Well-known member
Pa, da joj ozbiljno odgovorimo!

Ako auto nije teze ostecen, ako mehanika i sasija nisu pretrpili vece stete, onda ima smisla popravljati. Znaci sve ovisi o ozbiljnosti stete!

Samo, dali se isplati?
Neka si stavi na papir, dali joj se isplati popraviti auto ili kupiti drugi takav (koji je opet macak u vreci, s ovim bar zna na cemu je). Toplo preporucam da se izbjegne stednja, fusarenje i jeftini i neprovjereni majstori.
Znaci lova od odstete je dovoljna za...? To je ono vaganje, odsteta nije dovoljna za kupnju nekog drugog a mozda je dovoljna za skrpati ovog.
Koliko kosta da se popravi kako treba?
Isto tako, racunaj da ce ti vrijednost tako slupanog pa popravljenog auta biti nikakva, jer za slucaj da ga prodajes bilo bi pristojno navesti sve stete koje je auto pretrpio. Znaci od neke normalne preprodaje nista. Racunaj da ces onda taj auto voziti dok se ne raspadne, ne racunaj na nekakvu zaradu od daljnje prodaje.
Jos ostaje i cinjenica da slupani auto (pogotovo ako se lose napravi) nakon svih popravaka nikad nece biti kao prije sudara.

Znaci, nije da plasim ali imat ces auto koji objektivno nece biti kao prije (iako ti to najvjerovatnije neces ni primjetiti) i s kojim ces zaglaviti "za uvijek" jer ga neces moci prodati (bar ne za neku normalnu svotu).
 

Baltazar

New member
Hvala svima na odgovorima, ja još uvijek nisam sigurna šta ću napraviti. Jučer sam bila kod majstora i razgovarala s njim. On kaže da to nije ništa strašno, ali opet me kopka. Na kraju krajeva i njemu je u interesu da zaradi. Treba izravnati vrata bunkera i naravno prefarbati (razlike u boji će sigurno biti), kupiti nekakvu plastiku koja drži branik, zadnji desni kraj (mulda?) poravnati - izvući. Na kraju priče to opet neće biti to.
S druge strane auto sam od prve vlasnice kupila sa 36 tkm, vozila ga 5 godina bez ikakvih problema. I sada se svaki dan vozim na posao sa takvim kakav je
(kotači nisu dobili).
Kada uhvatim vremena poslikam pa stavim sliku.
Gledam oglasnik pa se malo zbrajam - lova od odštete + lova od prodaje, pa ako još dodam do svojih 4000 eura nešto bi se dalo kupiti, ali treba imati puno sreće da naiđeš na nešto dobro.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Na tvom mistu bi ga popravija.

Štaš se sad ići zafrkavati s prodajom u djelovima, pa još iskeširati svojih četri iljade i riskirat da kupiš govno, kad ode već imaš provjerena kola s kompletno ispravnom mehanikom... Plus ako je ovjes nije pretrpija nikakvu štetu...

Znaj još da ti nije to jedini limar. Raspitaj se okolo i kod drugih, pa vidi šta će ti reći, tojest koliko će ti uzeti za ravnanje i lakiranje.
 

fullcool

New member
ako bude na prodaju objavi ovdje slike i cijenu, možda nas bude zainteresiranih.
što se tiče popravka, koliko sam ja upratio, iznos koji procijene i ponude osiguranja je baš onoliko koliko i košta popravak. jedino ako se prilikom popravka štedi maksimalno,ako se ima sreće pa se nađu dijelovi iste boje i farba se samo ono što se vidi izvana, onda bi moglo nešto i ostati novaca.
poslije za taj ušteđeni novac možeš imati posljedice kao što su ljuštenje boje, pojavljivanje boje donatora ispod kojekakvih plastika, obojani rubovi plastika koji nebi trebali biti, pojavljivanje viška dijelova u autu ili oko auta, pucanje debelih slojeva gita, pojavljivanje korozije na rađenim dijelovima itd.itd.
eto malo samo da te potaknem na oprez sa limarima, kad staviš slike moći ćemo konkretnije davati savjete, ovako ovo je samo općenito.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh