Procedura dizanja citroena sa hidro ovjesom na bilo koju dizalicu

Citro

New member
Kao novi vlasnik citroena C5 2008 sa hidro ovjesom, naisao sam na milion nacina na internetu, auto treba podignuti u najviši položaj, otvoriti i ne otvoriti čep od lds itd., Ali niko nije precizno napisao iz vlastitog iskustva kako treba. Trebam odvuci auto majstoru da mi pregleda prednji trap i cisto sumnjam da iko od njih poznaje ta pravila, bojim se da ne strada hidraulika. Volio bi da mi neko to precizno objasni da mogu reci majstoru ukoliko ne bude poznavao tu proceduru dizanja?
 

Mrki5

Well-known member
Po pravilu, treba da se digne u najviši položaj , čep nema potrebe skidati. Može i bez dizanja, ali treba da ga lagano spušta kada je na dizalici - ne naglo.
 
Posljednje uređivanje:

Citro

New member
Po pravilu, treba da se digne u najviši položaj , čep nema potrebe skidati. Može i bez dizanja, ali treba da ga lagano spušta kada je na dizalici - ne naglo.
A ako ga ostavis u normalnom položaju, kad se bude dizao na dizalici negdje sam pročitao da prilikom opuštanja točkova oni vuku tecnost i stvaraju taj pritisak, i onda prilikom spuštanja dizalice oni ponovo nabijaju tu tečnost u sistem i nabijaju pritisak, možda ga je najsigurnije staviti u najviši položaj, pa i čak otvoriti čep, jer nista od toga laganog spuštanja kod naših majstora
 

Milosh

Test
Po pravilu je ovo što je Mrki napisao, ali koliko sam ja to shvatio, iako nije obavezno, dobro je preventivno odvrnuti čep od posude.

To je zato jer se dešava da se rupica za ozraku na čepu zaštopa, pa prilikom spuštanja vozila pritisak ne može izaći iz boce i zna se desiti da boca pukne, naročito ako se vozilo brzo spusti sa dizalice. Zato u gornji položaj i čep skinuti sa boce.
 

Citro

New member
Po pravilu je ovo što je Mrki napisao, ali koliko sam ja to shvatio, iako nije obavezno, dobro je preventivno odvrnuti čep od posude.

To je zato jer se dešava da se rupica za ozraku na čepu zaštopa, pa prilikom spuštanja vozila pritisak ne može izaći iz boce i zna se desiti da boca pukne, naročito ako se vozilo brzo spusti sa dizalice. Zato u gornji položaj i čep skinuti sa boce.
Hvala na upustvu, ipak čep skinuti i lagano, najsigurniji metod
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Najsigurnije ti je ne ostavljat auto dunđerima! 😀 Napomeni ih i sto puta kako će ga podizat i budi snjima prvi put! A ako ga podizali bez dizanja u servisni položaj, prilikom spuštanja samo nek opre točkovima i onda ga upaliti da odradi svoje, pa onda dizalicu spustiti do kraja
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Dok je u obitelji bio C5 auto se najprije podizao u najviši položaj a onda dizanje dizalicom(krokodilkom),nikad nije bilo problema
Ja sam uvijek ovako radio. Nema potrebe za otvaranjem čepa, dodatni korak na koji treba misliti. Uz to što je čep na prvoj generaciji sakriven ispod ukrasne plastike. Pretpostavljam da imaš X7 jer si napisao da je iz 2008.g. Fino ga digneš u najviši položaj i kada se spusti sa dizalice, spustiš ga normalni položaj.
Usput se odradilo malo Citrogimnastike.
 

Citro

New member
Ja sam uvijek ovako radio. Nema potrebe za otvaranjem čepa, dodatni korak na koji treba misliti. Uz to što je čep na prvoj generaciji sakriven ispod ukrasne plastike. Pretpostavljam da imaš X7 jer si napisao da je iz 2008.g. Fino ga digneš u najviši položaj i kada se spusti sa dizalice, spustiš ga normalni položaj.
Usput se odradilo malo Citrogimnastike.
Da x7, upravu si dizao sam bez otvaranja čepa, samo najviši položaj i to je to
 
Na vrh