Ako nitko nema ništa protiv, započet ću s prenošenjem do sada prikupljenih pisama čitatelja, iz Automoto priloga Slobodne Dalmacije, koji se tiču problema vezanih uz omiljenu nam marku. :weeabooface: Na njih odgovara dr. Željko Marušić
Pitanje: Posjedujem Citroen C5 2.0 HDI iz 2004. Prešao je 105.000 km. Odnedavno je počeo hladan i topao loše paliti te u radu ostaje bez gasa između 2000 i 2500 okretaja. Slavko P.
Odgovor: Navedeni se problem ponekad javlja kod starijih PSA-ovih turbodizelaša 2.0HDI. opremljenih brizgalicama Bosch. Izazvan je premalom količinom goriva u navedenom režimu. Uzrok je u zagušenju u brizgalicama, odnosno filtera. Zbog toga se smanji protok goriva te CPU prebacuje na 'safe mode' (sigurnosni program), uz drastičan pad snage i lošije paljenje. Nakon izmjene filtra goriva i čisćenja brizgalica (izmjenu oštećenih) sve bi trebalo biti u redu.
Pitanje: Posjedujem Citroen C5 2.0 HDI iz 2004. Prešao je 105.000 km. Odnedavno je počeo hladan i topao loše paliti te u radu ostaje bez gasa između 2000 i 2500 okretaja. Slavko P.
Odgovor: Navedeni se problem ponekad javlja kod starijih PSA-ovih turbodizelaša 2.0HDI. opremljenih brizgalicama Bosch. Izazvan je premalom količinom goriva u navedenom režimu. Uzrok je u zagušenju u brizgalicama, odnosno filtera. Zbog toga se smanji protok goriva te CPU prebacuje na 'safe mode' (sigurnosni program), uz drastičan pad snage i lošije paljenje. Nakon izmjene filtra goriva i čisćenja brizgalica (izmjenu oštećenih) sve bi trebalo biti u redu.