Preporuka i iskustva za servis: ZADAR

Rexi

New member
Volio bih podjeliti svoje iskustvo sa Auto centar Perović, Zadar.

Zapravo je ovo polovicni dojam jer do servisa nije doslo.
Ukratko, odlucio sam otici u ovlasteni, reko... priustit cu si to da se veliki servis i jos neke stvari odrade kako spada.

cca 7.000 kn bi bio racun, odokativno.

- orginal kljuc,
- popravak vrata sto skripe
- zupcasti remen sa svim popratnim
- popravak vozacevih kontrola prozora
- zamjena posude za tekucinu za stakla
- nova maska za radio
- novi radio, orginal ili aftermarket, sto god smislili samo da radi (dao sam im ruke odrijesene)

Uglavnom,
zovem u subotu. Kazem da sam u blizini, dali mogu navratiti da se baci oko i naruci sto treba. Vise manje je to sve narudzba djelova a ne popravci.
Kaze lik, solo je sa jednim radnikom, dali moze utorak. Ja reko, ok, dođem sljedeci tjedan. Nemam vremena za stalno dolaziti zato zelim da pogleda, naruci i da se sve odjednom sredi.

Dosao sam sljedeci tjedan u srijedu, nije bilo "covika", nego samo mlada dama na prijamu servisa, koja nije mogla nista solo. Zapisala sto sam htio, nek dođem u petak..
Ok, dosao ja u petak ujutro. Lik baci oko, kao narucuje djelove pa se cujemo cim on naruci i vidi kada sve stigne da se narucim za termin. Napominjem da imam put za cca 10 dana i da zelim barem zupcasti rijesiti.
Ok, kaze on, danas sve naruci pa mi javi kada je termin, najkasnije do utorka.
Jos mi na mail posalje sto iskopa za radio, kakvo rjesenje.
Naravno da nije.
U ponedjeljak zovem, misleci da vidim sto ima po pitanju radija, opet se javlja mlada dama koja nema pojma o nicemu i nista ne moze sama... nazvat ce ovaj lik kada se vrati.
Ja reko ok... vec mi mirisi sve kud to ide. Lik se ne javi vec ja 10min prije kraja radnog vremena nazovem i dobijem lika.. kaze on, cekaju jos da sve stigne, sutra mi se javi.

I tako ja cekam sutra (uto), i cekam srijedu ujutro, zovem opet...
Javlja se lik, ali bas tu nesto radi, ako nije problem da mi se javi ubrzo samo da dovrsi... ja reko naravno, nije problem.
Mislite da se javio? Naravno da nije.
Zovem u 13:50, deset minuta prije nego zatvori servis, lika nema, mlada dama zbunjeno pita, zar nije nazvao?

Uglavnom, kazem ja njoj... ako mi se netko ne javi do kraja dana, mogu me zaboravit.


Pa :cenzura::cenzura::cenzura:emu sunce, da ja moram naganjati servis i to ovlasteni da mrdnu guzicom, i jos to nisam vidio da se radi na iti jednom autu. Da je guzva oke.. ali nitko nista ne radi.

Uvalili mi onaj neki citroen program za 145kn za neki popust na djelove i to je to.
Jos si razmisljam dali da se vratim i da trazim povrat novca i za to...

Na posjetnici pise Željko Perović, a nemam pojma jel taj lik on ili ne.. ali profesionalnost je ispod nule.
 

mamut

C5
Donator foruma
:disgusted:

pa šta nema kriterija za bit ovlašteni servis? ili se pomučiš da to dobiješ, pa onda kad dobiješ lijepo sve 4 u zrak i nitko te nikad ne kontrolira? dal se, i kako, može izgubit status ''ovlaštenog'' servisa?
 

Cutac

Prèkaroš
može izgubit status ''ovlaštenog'' servisa?
Može, kad se svi žale i kad ništa ne prodaješ. Poput ovlaštenog Citro u SK i Bertola.
Nikome ništa dobro nisu napravili, ljudi se žalili i ovi ih zatvorili. Samo što to predugo traje.
 

markan1000

Well-known member
za početak se ovakvo iskustvo pošalje u Citroen Hrvatska, a zatim se malo čovjek pomuči i prevede na engleski i pošalje mailom u Francusku...
 

Rexi

New member
ima netko mozda mail od citroena? zvao sam ali nitko mi ne moze dati :/
moze i hrvatska a moze i centrala za eu
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naši imaju kontakt formular na stranici, a francuzi obavljaju kontakt telefonski.
Neki konkretan mail di se korisnici mogu obratiti ne nalazim

- Contactez le service Relations Clientèle Citroën par téléphone
au 09 69 39 18 18 (du lundi au vendredi de 8h Ã:cenzura: 19h et le samedi de 9h Ã:cenzura: 13h)
- ou par courrier
Automobiles Citroën
Service Relations Clientèle
6 rue Fructidor
75835 PARIS Cedex 17
Kontakt formular HR
 

Rexi

New member
Evo nastavak trakavice:

"Kao odgovor na vaš upit 170727-000009,

Poštovani,

Slijedom naše komunikacije, zatražili smo povratne informacije od ovl.servisa.

Kako su nas obavijestili, zaprimljeni ste 7/7 te nakon informacije da morate na put i da ste vremenski ograničeni, upućeni ste na drugi servis jer je rok prekratak za sve radnje koje ste htjeli obaviti.

Isto tako tvrde da vam nije 'uvaljen' program vjernosti jer isti nudi pogodnosti i popuste koji su vam zanimljivi a koji ste prihvatili.

Kako bilo, jasno je da su između vas i servisa ostala otvorena pitanja te vas pozivaju u servis za sve nejasnoće ili dodatne informacije.

Vjerujemo da je došlo do nesporazuma te svakako preporučamo dogovor sa imenovanim servisom radi pronalaženje rješenja za vaš predmet.

Mi ne možemo arbitrirati u ovom slučaju no svakako nam je žao radi nastale situacije koja je svakako izdvojen slučaj.

S poštovanjem,

Odjel za kupce
Ako želite dopuniti vaš upit, dovoljno je odgovoriti na ovu poruku ali pazite - ništa nemojte mijenjati u predmetu maila.

Odjel za kupce Citröen"


Moj odgovor:

"Poštovani,

Sami sebe pobijaju odgovorima jer samo je jedna ključna stvar - nisu mi se niti jednom javili, nazvali me, dali mi informaciju (kakva god ona bila).
Prvi put od Vas čujem sada da nisu imali vremena i da me zato nisu zvali.
- prisjetite se, zvao sam ih u par navrata, zašto mi to nije rečeno? Pa oni rade za mene a ne ja za njih!

Istina je da sam išao na put i rečeno im je da mi je jako važno promjeniti zupčasti a da sve ostalo može čekati jer znam da je puno stavki za odraditi.
Kako je serviser rekao da će naručiti i ostale djelove i da to brzo dolazi, ja sam sretno očekivao da to i odradi. Ali to nije bio moj uvijet.
Spomenuto mi je odmah da se čekaju specifični djelovi da dođu (recimo komande na vozackoj strani za prozore i display), ali pričamo sada o jednoj-dvije stavke koje naravno da ne očekujem da se riješe ako sam dolazak novoga djela traje 10 dana. Ali zupčasti remen, brtva na posudi za tekućinu za prozore, itd. da ne nabrajam sve opet, to se sve moglo odraditi.


Program vjernosti mi je uvaljen. Prodan mi je i nije me se zvalo na servis na koji sam inicijalno došao. Moja greška što sam ga prihvatio i ostavio mi je gorak okus u ustima s obzirom da je to jedina kompletna radnja što je taj servis odradio samnom. Nema tu veze tih 140kn, stvar je jasna. Prodali su mi uslugu koja daje popust za servis, nisu obavili servis samo sam izgubio vremena. Èisti osječaj da su me preveslali.

S obzirom da gospoda iz servisa nisu barem javila da ne mogu ništa odraditi, morao sam hitno otići u neovlašteni servis za zupčasti remen. Srećom da jesam jer se raspadao. Da sam čekao ovlašteni, tko bi bio kriv?
Dali je to poslovan i ispravan način da zadržite kupca na Citroenu i kod Vaše servisne mreže?

Preko Vas ne želim ići u predmetni servis, niti mi pada na pamet ih zvati. Ukoliko gospoda imaju potrebe obraniti obraz, sami će se potruditi, samo mi je
žao što ste Vi neutralni jer oni su vaš image Citroena. Ne samo Citroena Hrvatska nego Citroena internacijonalno.

I na kraju, moje mišljenje. A to je da se serviseru nije dalo zezati oko radija i gledanja što je sve kompatibilno sa mojim autom. To sam vidio odmah čim sam došao kada je rekao da to mora sjesti i dobro viditi što paše, dali paše i što se nudi jer ne može ovako odmah.Na kraju je rekao da će mi poslati na mail što nađe. Naravno da nije. Nadao se da ću otići drugdje, tako se barem ponašao. A to da u redovno vrijeme dođem u servis pa me kao prime ali eto, ne mogu ništa odraditi neču niti komentirati. Napominjem, OVLAŠTENI SERVIS, ne neka garaža u susjedstvu.

Lijep pozdrav
"
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ne bih ni ja zauzimao strane, ali mogu samo nagađati: otvorili su nalog s narudžbom od maskice za radio do zupčastog. Od igle do lokomotive. :) Zupčasti se nađe, ali maskica i kombinacije oko radija - to traje. Tad su vjerojatno čekali da ti se jave s cjelovitom ponudom. Prije toga su, koliko vidim, se odmah ogradili da ne mogu stići sve obaviti.
Jedino mi je sporno, ako je istinito, da se netko obeća javiti tad i tad, pa se ne javi. To je generalno bezveze.

Možda si trebao odmah reći, promijenite mi zupčasti pod hitno, a ostalo, ako bude - bude.

Za "program vjernosti" mi nije jasno, odnosno nisam shvatio zašto si ga točno kupio.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kako to misliš, traje?
Zar nije da po VIN-u nađu što točno ide, naruče iz Francuske i dalje je samo plug&play?
Rekao sam da nagađam. To s radijom očito nije bio neki "svakidašnji" rezervni dio kojeg imaju na skladištu ili je dobavljiv preko domaće centrale. :) Zato nisu, opet nagađam, mogli dati ponudu relativno brzo.
 

Rexi

New member
Rezime...

Nije pomoglo kontaktiranje sluzbenog Citroena, a niti francuskog jer su me stalno preusmjeravali na HR a nisam uspio iskopati konkretnu mail adresu.
I tako ja stisnem zube i vuk pojeo magare - Po pitanju ovlastenog servisa u Zadru...
ali to nije kraj drame.

Daljnji tekst je vezan i za uspjesan dio price napisan u drugoj temi vezano za servis u ZG:
https://www.citroenforum.hr/citroen-prodaja-i-servis-209/preporuka-i-iskustva-za-servis-zagreb-sisak-zagorje-284/index10.html


Sada da ne pisem jedan buckures, podjelio sam tematiku na dva posta jer se radi o dvije regije.

Ukratko,
auto je imao ove stavke za rjesiti:
- orginal kljuc - rijeseno
- popravak vrata sto skripe - rijeseno
- zupcasti remen sa svim popratnim - rijeseno

- popravak vozacevih kontrola prozora - sporna stavka
- zamjena posude za tekucinu za stakla
- nova maska za radio
- novi radio,


- te se ustanovio jos jedan problem naknadno, nakon ovog gore posta, a to je da autu curi struja.

E sada dolazi nesto sto sam ustanovio nakon sto je konacno drugi ovlasteni servis popravio vozaceve kontrole prozora i curenje struje.
Zakljucak je da su oba dva problema prouzrocena mehanizmom vozacevog prozora.
Sto to znaci?

To znaci da je prijasnji vlasnik,
koji zivi vrata do mene i znam tocno sto je i kako je (da ne ispadne da je mozda presuceno nesto),
dakle, prijasnji vlasnik je auto dao opet ovlastenom servisu u Vodicama, i oni su promjenili BSI "radi curenja struje". Auto je stajao kod njih mjesec dana i citav rad je naplacen 3800kn. I naknadno novi aku. pod izlikom da je tadasnji ostecen praznjenjem.

tadasnji vlasnik je to platio, kontrole prozora i dalje nisu radile a struja je i dalje curila.. ali kako je kupljen novi akumulator, to se opet pokazalo tek kada sam ja kupio auto.
Što reci ili napraviti?

Jadno... žalosno...

Evo njihov mail u cjelosti kada sam ih nedavno trazio sve racune radova:

Kod:
Dijelovi Auto Stanko <[email protected]>
Attachments, Oct 17
to me 
----

Poštovani,

Šaljem vam račune što je sve rađeno kod nas.
Računalo BSI je mjenjano iz razloga šta vozilo nije palilo nakon što bi odležalo jedan dan i taj problem je s tim bio riješen.

Lijep pozdrav,
 
Na vrh