Dalibor

Dado Tornado
Danas sam išao bez termostata do posla - i zanimljivo, temp se digla do sredine.
onda nemaš brige, vozi tako bez termostata. jedino je pitanje ljeti je li s njim povezano paljenje ventilatora. to isprobaš negdje na mjesto, ako bude ok hebeš termostat
 

markan1000

Well-known member
Još uvijek sam bez termostata, i danas se opet javio problem s dizanjem temperature. I za 10 sekundi se vrati natrag. Opet naravno kad stojim u gužvi.
 

Dalibor

Dado Tornado
Još uvijek sam bez termostata, i danas se opet javio problem s dizanjem temperature. I za 10 sekundi se vrati natrag. Opet naravno kad stojim u gužvi.
samo teraj, neka lampice svijetle.
pretpostavljam da je dobro odzračen (pomoću boce na ekspanzijskoj)
 

markan1000

Well-known member
Vidjet ću, sad dok je toplije bit ću bez termostata, na jesen ću ga opet vratiti.
A možda se problem riješi opet sam od sebe. Podsjećam, zadnji put mi se to događalo čim sam ga kupio (2017.), i onda je nakon nekog vremena prestalo i bio je mir evo do 2020.
 

C.ST

New member
C3 1.4i, 2004 god.
Danas mi se dogodilo da mi se nakon cca 10 km vožnje upalila lampica temperature (upalile se sve žute crtice i zadnja crvena crtica na kontrolnoj tabli)
Nakon 400-500 metara sam stigao do odredišta, parkirao i izgasio auto.
nakon par minuti sam ga ponovno upalio i nisu više gorile sve crtice, nego samo tri crtice što je normalno stanje. Da li je to bio trenutni lažni signal za temperaturu ili nešto ozbiljnije
 

Cutac

Prèkaroš
Kakva vožnja je bila u pitanju? Kolona?
Da budeš siguran, ponovno isprovociraj scenarij. Upali ga na leru, nek netko sjedi unutra i prati temperaturu.

1)
Upali četvrtu crticu, a ventilator ne puše, krepao ili otpornik ili ventilator, vjerojatnije ventilator
2)
Upali četvrtu crticu, a crijevo koje ide u hladnjak nije vrelo - termostat zapeo(ili ako imaš laserski termometar, da ne koristiš geto način pipanja crijeva :) )
3)
Upali četvrtu crticu(ili sve odjednom) - ili je problem u senzoru ili u ožičenju

Igraj se. Ako je do ventilatora, da ne pali, testiraj to negdje gdje možeš krenuti voziti kada upali četvrtu crticu, tako da ohladiš motor.
Ako je do termostata, samo ugasi auto jer mu pomoći nema(u teoriji možeš voziti da se ohladi jer će razlika u temperaturi biti veća, ali samo ga ugasi.

Da je moj, prije ikakvog testiranja bih promijenio termostat jer je uglavnom 80-100 kuna, tako da sam siguran da rashladna tekućina teče kroz hladnjak, tj. da vožnjom mogu ohladiti motor.
 

C.ST

New member
Bila je rijec o normalnoj gradskoj voznji s upaljenim klima uređajem.
Sad sam ga ponovno vozio cca 10 km. Upalile su se tri crtice. Kad sam došao na odredište otvorio sam haubu, ventilator se pali.
Temperatura gornjeg crijeva je bila cca 85 stupnjeva, a donjeg crijeva cca 77 stupnjeva. Mjerio sam laserskim pištoljem.
 

Cutac

Prèkaroš
Kažem, sad se trebaš igrati i vidjeti jel možeš isprovocirati problem opet :)

Meni je bio krepao ventilator, ali nije radio tek kad bi se ugrijao, vjerojatno neki lem ili nešto je bilo popustio.
Znači uzmeš ga, pustiš na dijagnostiku, radi. Napraviš 15 kilometara, staneš, ne radi.
P.S. Radi to bez klime, ako možeš, jer radi klime pali ventilator i kad je motor hladan, pa ti malo pošemeri testiranje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Davno nekad je mene zezao senzor temperature na vrhu kućišta termostata. On sam je nekih 30-40kn, pa nije neka šteta probati.
A ako ima zraka u sistemu, može doći do tog senzora i onda poblesavi...
 

markan1000

Well-known member
Ako ti se događa isto što i meni na C3, a to je da recimo nakon vožnje na otvorenoj cesti., kad dođeš u grad i kolonu, skoče sve crtice od temperature na maksimum, i onda se nakon 10-15 sekundi same od sebe vrate nazad, to je dosta čest problem na tom motoru u prvoj generaciji.
Problem je dijelom opisan u ovoj temi Pregrijavanje, lampica temperature
i na bezbroj stranih foruma, samo upiši "citroen c3 1,4 i temperature gauge up and down"
problem se uglavnom javlja samo kad je toplije vrijeme, i NE pojavljuje se dok radi klima uređaj (to me navodi u tvom opisu problema na zaključak da ti ipak imaš neku drugu situaciju).
Neki tvrde da su problem riješili sa zamjenom senzora temperature (onog plavog čini mi se), pa sa ožičenjem senzora itd.
ja nisam s ničim od navedenog uspio riješiti, kao ni dosta drugih. Problem je navodno u upravljanju radom ventilatora, popravak oko 800 kn, zasad sam se zahvalio na ponudi. Mehaničar mi kaže da se ne moram bojati i da se može tako voziti, a s obzirom da se u mom slučaju radi o autu koji se vozi do 15 km max u jednom smjeru, zasad to neću rješavati.

ako ti se događa nešto drugo, onda ne znam što je uzrok :)
 
Na vrh