PRAĆENJE PARAMETARA VOZILA(FAP/REGENERACIJA) PREKO ANDROID/APPLE UREĐAJA I OBD2 ADAPTERA!

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Otvaram novu temu da bi si olakšali održavanje,i eventualno izbjegli,ili bar odložili probleme vezane za FAP filtere,i regeneraciju na Citroen i Peugeot vozilima!Kratko vrijeme sam bio vlasnik Mazde 6 Skyactiv D,i uspješno sam pratio stanje DPF filtera,i sam proces kad se izvodi regeneracija preko Torque PRO aplikacije,custom PID-ova za taj tip motora,i OBD2 adaptera!Pravi je užitak i olakšanje kad točno znaš kada se odvija regeneracija,da bi se uredno odradila na vrijeme i bez prekidanja(SLIKA 1 iz TORQUE PRO aplikacije).......

Nakon prelaska nazad na Citroen,koliko sam shvatio iz večinom stranih foruma......kod francuza stvari nisu tako jednostavne,i to neče iči na isti način!Uglavnom pronašao sam način na koji bi to trebalo raditi.Može se pristupiti dosta velikom izboru parametara vozila,uz FAP kategoriju!Nisam još stigao potvrditi da pokazuje i trenutnu aktivnu regeneraciju,ali mislim da hoče(negdje sam na nekoj slici na netu vidio znak).Uglavnom potrebna je puna plačena verzija "FAP Citroen/Peugeot OBD2 1.62" aplikacije koja se kupuje na Amazon Store-u(cca 10.99 EUR)....link!Na Google Play-u ima samo Lite verzija!Nakon što se kupi aplikacija Amazon Store na mobitelu.Meni je osobno nije nudilo na mobitelu,pa sam je skinuo na laptopu,ubacio putem kabela,i instalirao(link)!Prijavite se sa svojim računom na Amazon Store-u,i u kupovinama imate aplikaciju za instalaciju!Uz nju treba dobar OBD2 bluetooth adapter.Ja imam neki kineski za cca 10 EUR(link),i sa Torque PRO aplikacijom radi super.I sa ovom mi se čini da radi sve,ali ču svakako kupiti novi manjeg formata,da nemoram vaditi iz porta zbog plastike!Ovaj je predugačak,a možda bude i dodatnih rezultata!Uzeti ču po forumima provjereni "vGate iCar PRO BT3.0"(link)!Zasada sam na kratko spajao,i postavit ču screenshoot u nastavku!Čim budem u prilici bolje istestirati,javim dojmove!Na Berlingu sam dosta puta u neznanju prekinuo regeneraciju,i na kraju sam morao skidati FAP,i nositi ga na kemijsko čišćenje u servis(800 KN).Lako se skida sa 1.6HDI motora,i odlično to odrade(link),ali bih radije izbjegavao potencijalne probleme..........MOLIM KOMENTARE/POMOČ/SAVJETE!

APLIKACIJA LINK-
(......https://www.amazon.com/FAP-Citroen-Peugeot-ELM327-OBD2/dp/B01LJUI2TA....)

AMAZON STORE APLIKACIJA ZA ANDROID-
https://www.amazon.com/gp/mas/blp/install/ref=mas_mbl_ldg?campaign=default&channel=us&appName=hollywood&appVersion=us_stable&asin=&startassist=false

MOJ OBD2 ADAPTER(BLUETOOTH VERZIJA)-
https://www.aliexpress.com/item/32817153055.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.16.18751802aJE58C

vGATE iCar PRO BT3.0 ADAPTER(KRAČI......,NAVODNO DOBAR)-
https://www.kdijagnostika.hr/shop/autodijagnostika-za-android-vgate-icar-pro/

SERVIS ZA KEMIJSKO ČIŠĆENJE FAP/DPF FILTERA-
https://expert-osijek.webs.com/?fbclid=IwAR1XUgNGf93U6ksCgWUbRStTqGn6qEnsTXNmwxFT-nKQfUYZr7K_weDHHE4


VIDEO POMOČ SA YOU TUBE-a-

IPAK POKAZUJE AKTIVNU REGENERACIJU.....

 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Otvaram novu temu da bi si olakšali održavanje,i eventualno izbjegli,ili bar odložili probleme vezane za FAP filtere,i regeneraciju na Citroen i Peugeot vozilima!Kratko vrijeme sam bio vlasnik Mazde 6 Skyactiv D,i uspješno sam pratio stanje DPF filtera,i sam proces kad se izvodi regeneracija preko Torque PRO aplikacije,custom PID-ova za taj tip motora,i OBD2 adaptera!Pravi je užitak i olakšanje kad točno znaš kada se odvija regeneracija,da bi se uredno odradila na vrijeme i bez prekidanja(SLIKA 1 iz TORQUE PRO aplikacije).......

Nakon prelaska nazad na Citroen,koliko sam shvatio iz večinom stranih foruma......kod francuza stvari nisu tako jednostavne,i to neče iči na isti način!Uglavnom pronašao sam način na koji bi to trebalo raditi.Može se pristupiti dosta velikom izboru parametara vozila,uz FAP kategoriju!Nisam još stigao potvrditi da pokazuje i trenutnu aktivnu regeneraciju,ali mislim da hoče(negdje sam na nekoj slici na netu vidio znak).Uglavnom potrebna je puna plačena verzija "FAP Citroen/Peugeot OBD2 1.62" aplikacije koja se kupuje na Amazon Store-u(cca 10.99 EUR)....link!Na Google Play-u ima samo Lite verzija!Nakon što se kupi aplikacija Amazon Store na mobitelu.Meni je osobno nije nudilo na mobitelu,pa sam je skinuo na laptopu,ubacio putem kabela,i instalirao(link)!Prijavite se sa svojim računom na Amazon Store-u,i u kupovinama imate aplikaciju za instalaciju!Uz nju treba dobar OBD2 bluetooth adapter.Ja imam neki kineski za cca 10 EUR(link),i sa Torque PRO aplikacijom radi super.I sa ovom mi se čini da radi sve,ali ču svakako kupiti novi manjeg formata,da nemoram vaditi iz porta zbog plastike!Ovaj je predugačak,a možda bude i dodatnih rezultata!Uzeti ču po forumima provjereni "vGate iCar PRO BT3.0"(link)!Zasada sam na kratko spajao,i postavit ču screenshoot u nastavku!Čim budem u prilici bolje istestirati,javim dojmove!Na Berlingu sam dosta puta u neznanju prekinuo regeneraciju,i na kraju sam morao skidati FAP,i nositi ga na kemijsko čišćenje u servis(800 KN).Lako se skida sa 1.6HDI motora,i odlično to odrade(link),ali bih radije izbjegavao potencijalne probleme..........MOLIM KOMENTARE/POMOČ/SAVJETE!

APLIKACIJA LINK-
(......https://www.amazon.com/FAP-Citroen-Peugeot-ELM327-OBD2/dp/B01LJUI2TA....)

AMAZON STORE APLIKACIJA ZA ANDROID-
https://www.amazon.com/gp/mas/blp/install/ref=mas_mbl_ldg?campaign=default&channel=us&appName=hollywood&appVersion=us_stable&asin=&startassist=false

MOJ OBD2 ADAPTER(BLUETOOTH VERZIJA)-
https://www.aliexpress.com/item/32817153055.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.16.18751802aJE58C

vGATE iCar PRO BT3.0 ADAPTER(KRAČI......,NAVODNO DOBAR)-
https://www.kdijagnostika.hr/shop/autodijagnostika-za-android-vgate-icar-pro/

SERVIS ZA KEMIJSKO ČIŠĆENJE FAP/DPF FILTERA-
https://expert-osijek.webs.com/?fbclid=IwAR1XUgNGf93U6ksCgWUbRStTqGn6qEnsTXNmwxFT-nKQfUYZr7K_weDHHE4


VIDEO POMOČ SA YOU TUBE-a-

IPAK POKAZUJE AKTIVNU REGENERACIJU.....

Imam tu aplikaciju i ok je
 

szahtila

Well-known member
Iskreno, ne pratim baš redovno i ne sekiram se. Provjerim svakim par tisuća km i to je to. Mislim da taj postotak zapunjenosti nikad nije bio preko 18%.Na slici je situacija na oko 70+ kkm, na 80 kkm je bila sličnaScreenshot_20220623_084234_com.fap.c.fap.jpg
Iskreno, ne pratim baš redovno i ne sekiram se. Provjerim svakim par tisuća km i to je to. Mislim da taj postotak zapunjenosti nikad nije bio preko 18%.Na slici je situacija na oko 70+ kkm, na 80 kkm je bila sličnaScreenshot_20220623_084234_com.fap.c.fap.jpg
Da, pokazuje kad radi regeneraciju, no taj trenutak (par minuta) ulovio sam dva-tri puta dok sam se zanimao time
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Iskreno, ne pratim baš redovno i ne sekiram se. Provjerim svakim par tisuća km i to je to. Mislim da taj postotak zapunjenosti nikad nije bio preko 18%.Na slici je situacija na oko 70+ kkm, na 80 kkm je bila sličnaPogledajte privitak 7315
Da,meni trenutno javlja grešku kao da je FAP na kraju radnog vijeka!Ali oni to imaju predefinirano po km,tako da nema brige!Preko Diagbox-a ču staviti da je kao promjenjen,i eto ga na nuli!Htio bih znati točno kad radi,da pregledam po tabli dali po nečemu još mogu znati kad radi......!Koji ADAPTER imaš
 

szahtila

Well-known member
Da,meni trenutno javlja grešku kao da je FAP na kraju radnog vijeka!Ali oni to imaju predefinirano po km,tako da nema brige!Preko Diagbox-a ču staviti da je kao promjenjen,i eto ga na nuli
Moj C3 je sad na oko 83 kkm i vjerujem da će izdržati dok je u mojem vlasništvu, nadam se do 200 000 bez problema, naravno uz redovno održavanje
 

Pankoz

Active member
Da,meni trenutno javlja grešku kao da je FAP na kraju radnog vijeka!Ali oni to imaju predefinirano po km,tako da nema brige!Preko Diagbox-a ču staviti da je kao promjenjen,i eto ga na nuli!Htio bih znati točno kad radi,da pregledam po tabli dali po nečemu još mogu znati kad radi......!Koji ADAPTER imaš
I meni je još kada sam kupio mog Picassa pre 4 i po godine javljao prilikom očitavanja putem dijagnostike da je FAP filter za zamenu.
Ja zvao neki servis hteo uraditi čišćenje celog sistema,i ljudi mi objasniše da ako nema nikakvih drugih grešaka da nema potrebe da bacam pare.
Od tada pređoh nekoh 50-ak t km i sve i dalje što se dpf-a tiče radi kako treba.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
I meni je još kada sam kupio mog Picassa pre 4 i po godine javljao prilikom očitavanja putem dijagnostike da je FAP filter za zamenu.
Ja zvao neki servis hteo uraditi čišćenje celog sistema,i ljudi mi objasniše da ako nema nikakvih drugih grešaka da nema potrebe da bacam pare.
Od tada pređoh nekoh 50-ak t km i sve i dalje što se dpf-a tiče radi kako treba.
Tako mi je i na Berlingu nakon kemijskog čišćenja javljao da je začepljen,da treba prisilnu regeneraciju!Mi kroz dijagnostiku napravili kao da smo stavili novi,i to preko Bosch dijagnostike,i istog trena sve 5!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo uspio sam ga na putu do Zagreba i nazad "natjerati" da odradi regeneraciju nakon skoro 1400 km!Neznam kakvi su intervali i uvjeti kod Citroena da je pokrene,ali me je 1400 km od zadnje več brinulo!Na Mazdi čim dosegne 60-62 posto,odmah radi.....,kao sat!Kupio sam si Vgate iCar Pro Bluetooth 3.0 OBD2 adapter,i odlično radi,podržava sve opcije na OBD Identifier-u,a dimenzijom je mali,pa može uvijek biti ukopčan,a plastika montirana!Vidim da mi nekad izbaci ovu grešku,pa neznam dali je lažna ili.....,na Torqeu je nema!A zna Citroen bacati nekad lažne!Iznenadila me,inače bi stavio aditiv za čišćenje u gorivo pred dugi put........!Uglavnom uskoro ide špijunska LED-ica na retrovizor za regeneraciju!
Evo uspio sam ga na putu do Zagreba i nazad "natjerati" da odradi regeneraciju nakon skoro 1400 km!Neznam kakvi su intervali i uvjeti kod Citroena da je pokrene,ali me je 1400 km od zadnje več brinulo!Na Mazdi čim dosegne 60-62 posto,odmah radi.....,kao sat!Kupio sam si Vgate iCar Pro Bluetooth 3.0 OBD2 adapter,i odlično radi,podržava sve opcije na OBD Identifier-u,a dimenzijom je mali,pa može uvijek biti ukopčan,a plastika montirana!Vidim da mi nekad izbaci ovu grešku,pa neznam dali je lažna ili.....,na Torqeu je nema!A zna Citroen bacati nekad lažne!Iznenadila me,inače bi stavio aditiv za čišćenje u gorivo pred dugi put........!Uglavnom uskoro ide špijunska LED-ica na retrovizor za regeneraciju!
Vgate iCar Pro Bluetooth 3.0 OBD2(ELM Identifier Scan)!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

ironmladen

Member
Donator foruma
Evo uspio sam ga na putu do Zagreba i nazad "natjerati" da odradi regeneraciju nakon skoro 1400 km!Neznam kakvi su intervali i uvjeti kod Citroena da je pokrene,ali me je 1400 km od zadnje več brinulo!Na Mazdi čim dosegne 60-62 posto,odmah radi.....,kao sat!Kupio sam si Vgate iCar Pro Bluetooth 3.0 OBD2 adapter,i odlično radi,podržava sve opcije na OBD Identifier-u,a dimenzijom je mali,pa može uvijek biti ukopčan,a plastika montirana!Vidim da mi nekad izbaci ovu grešku,pa neznam dali je lažna ili.....,na Torqeu je nema!A zna Citroen bacati nekad lažne!Iznenadila me,inače bi stavio aditiv za čišćenje u gorivo pred dugi put........!Uglavnom uskoro ide špijunska LED-ica na retrovizor za regeneraciju!


Vgate iCar Pro Bluetooth 3.0 OBD2(ELM Identifier Scan)!
Aktivna regeneracija isključivo ovisi o 'weight of soot in the FAP'.

Meni se aktivna regeneracija (imam motor 2,0 110 kW) upali na 16,5 g/l ako je auto zagrijan i onda ne gasim auto dok je ne odradi do kraja.
Ako je auto ugašen i čađa je npr. 16,43 g/l, onda se 'REGEN' (aktivna regeneracija) upali npr. na 16,8 g/l ili čak > 17,0 g/l.

Nakon regeneracije čađa padne 2,0-2,5 g/l (nikad na nulu).
Meni ispada da mi je prosjek čađenja za kombiniranu vožnju grad+obilaznica:
850 km ÷ (16,5-2,5 g/l) ≈ 60 km
(odnosno svakih 60 km 'weight of soot in the FAP' mi poraste za 1,0 g/l)

Ja sam primijetio da kad vozim > 2500 rpm na autocesti, svi injektori su na 1,0 (u gradskoj vožnji nisu) i lagano raste 'weight of soot in the FAP' , ali ista ta vrijednost opet lagano pada bez da blinka 'REGEN' (aktivna regeneracija), drugim riječima 'weight of soot in the FAP' na autocesti neće značajno porasti.

Dolje se na slici vidi kako sam premašio prosjek (1059 km vs. 861 km) upravo zato što sam prošli tjedan napravio 800 km na autocesti. Očekujem da će mi se ovaj put regeneracija upaliti na jedno 1200 km od zadnjeg puta.

Kad sam kupio auto prije godinu dana (82 000 km), 'deposits in FAP' je bio 18 ili 19 g ('cinder count in FAP' je bio 15%), a danas nakon godine dana (103 000 km) ima 'deposits in FAP' na 24 g ('cinder count je 18%), dakle to je (103000-82000)/(24-18) = 3500 km/g za 'deposits in FAP', što odgovara i tvojim brojkama jer računam da će se cijeli sustav zapuniti negdje na 170 000 km kad 'deposits in FAP' bude > 40 g.

1681799272747.png
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Aktivna regeneracija isključivo ovisi o 'weight of soot in the FAP'.

Meni se aktivna regeneracija (imam motor 2,0 110 kW) upali na 16,5 g/l ako je auto zagrijan i onda ne gasim auto dok je ne odradi do kraja.
Ako je auto ugašen i čađa je npr. 16,43 g/l, onda se 'REGEN' (aktivna regeneracija) upali npr. na 16,8 g/l ili čak > 17,0 g/l.

Nakon regeneracije čađa padne 2,0-2,5 g/l (nikad na nulu).
Meni ispada da mi je prosjek čađenja za kombiniranu vožnju grad+obilaznica:
850 km ÷ (16,5-2,5 g/l) ≈ 60 km
(odnosno svakih 60 km 'weight of soot in the FAP' mi poraste za 1,0 g/l)

Ja sam primijetio da kad vozim > 2500 rpm na autocesti, svi injektori su na 1,0 (u gradskoj vožnji nisu) i lagano raste 'weight of soot in the FAP' , ali ista ta vrijednost opet lagano pada bez da blinka 'REGEN' (aktivna regeneracija), drugim riječima 'weight of soot in the FAP' na autocesti neće značajno porasti.

Dolje se na slici vidi kako sam premašio prosjek (1059 km vs. 861 km) upravo zato što sam prošli tjedan napravio 800 km na autocesti. Očekujem da će mi se ovaj put regeneracija upaliti na jedno 1200 km od zadnjeg puta.

Kad sam kupio auto prije godinu dana (82 000 km), 'deposits in FAP' je bio 18 ili 19 g ('cinder count in FAP' je bio 15%), a danas nakon godine dana (103 000 km) ima 'deposits in FAP' na 24 g ('cinder count je 18%), dakle to je (103000-82000)/(24-18) = 3500 km/g za 'deposits in FAP', što odgovara i tvojim brojkama jer računam da će se cijeli sustav zapuniti negdje na 170 000 km kad 'deposits in FAP' bude > 40 g.

Pogledajte privitak 7403
Odlično,i detaljno sve objašnjeno!Da i ja sam primjetio da na autocesti opada bez regeneracije!I meni je kao isključio Regeneraciju na oko 2 posto,ali se kilometraža resetirala na nulu tek nakon nekog vremena!Mislim da on ovih ostalih 2 posto odradi u pozadini,jer su uvjeti u filteru taman idealni,i da zato nešto ranije isključi,jer procjeni da če on to na trenutnoj temperaturi izgaranja odraditi!Čak je i dosta dugo trajala,iznenadilo me!Nije cca 8 km kao kod drugih.Usudio bi se reči 30km,ovako napamet!Dobro,da sam sporije vozio na istim okretajima,manje bi prešao!Evo meni je trenutno preko 40,i zasada nikakvih problema!Kad ih eventualno bude,skinem ga i kemijski očistim kao kod Berlinga(800 KN),i resetiram na nulu!Previše mi je stavki u aplikaciji na prikazu,moram vidjeti što je stvarno bitno,i malo sve posložiti,i prilagoditi!
 

ironmladen

Member
Donator foruma
Aplikacija je odlična jer stvarno prati sve bitne parametre. Meni su (osim čađenja) najbitniji injektori (na bivšoj Toyoti mi je otišao jedan injektor, a bošist mi je samo za dijagnostiku da mi kaže koji je otišao tada uzeo 500 kn, s ovom aplikacijom to više nije potrebno), tlak klime mi je isto bitan (na Toyoti sam je počeo puniti svake godine nakon što sam prešao 80 000 km, ali treba imati na umu da je taj auto imao totalku na 30 000 km), u zadnje vrijeme pratim stanje akumulatora jer mi je start/stop prestao raditi (trenutno mi je na 80%, pa pratim na koliko će pasti prije nego otkaže poslušnost).

Inače nakon svake regeneracije resetiram onaj brojač kilometara na gornjem displeju i čim se približi brojci od 800 km (ovaj put očekujem 1200 km), palim aplikaciju i gledam koliko je još g/l ostalo do sljedeće regeneracije (tj. do vrijednosti 16,5 g/l).
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Aplikacija je odlična jer stvarno prati sve bitne parametre. Meni su (osim čađenja) najbitniji injektori (na bivšoj Toyoti mi je otišao jedan injektor, a bošist mi je samo za dijagnostiku da mi kaže koji je otišao tada uzeo 500 kn, s ovom aplikacijom to više nije potrebno), tlak klime mi je isto bitan (na Toyoti sam je počeo puniti svake godine nakon što sam prešao 80 000 km, ali treba imati na umu da je taj auto imao totalku na 30 000 km), u zadnje vrijeme pratim stanje akumulatora jer mi je start/stop prestao raditi (trenutno mi je na 80%, pa pratim na koliko će pasti prije nego otkaže poslušnost).

Inače nakon svake regeneracije resetiram onaj brojač kilometara na gornjem displeju i čim se približi brojci od 800 km (ovaj put očekujem 1200 km), palim aplikaciju i gledam koliko je još g/l ostalo do sljedeće regeneracije (tj. do vrijednosti 16,5 g/l).
Ja ču ovih dana LED-icu na retrovizor!Čini se praktično,a jednostavno
 
Na vrh