Nadam se da cu moci pomoci ako nekome bude trebala kakva informacijaDobrodošao! Sretno sa novim poslom!
Možda ćeš postati magična veza između PSA i vlasnika PSA vozila koji često pokušavaju odgonetnuti šta su inžinjeri zapravo htjeli da kažu.![]()
Onda mu je bolje da ima položeno za fapaCutac evo kurira za djelove
profesor na faksu pričao da je radio '70. u citroenu.Da li ima netko da radi ili je radio u tvornici
Sad nije tako, al ima topli obrok 1euro tokom smjene su 2 pauze jedna od 10 min i jedna od 20 minprofesor na faksu pričao da je radio '70. u citroenu.
gablec je trajao sat vremena, u restoranu se jelo bifteke od pola kile i pilo se vino, kaže da je najgore bilo vratiti se na posao, jer je slagao elektro instalaciju ispod volana.
Ne znam koliko cu cesto dolazit i dal mogu sta tamo rijesitOnda mu je bolje da ima položeno za fapa![]()
Dobrodošao i sretno.Uskoro bi trebao otici u Slovacku i raditi u PSA
C 3 i navodno e-c3Pozdrav, gore se proizvode c3 i 208?
Odgovorio sam u pmDobrodošao i sretno.
Tako su nama u HR govorili da će doć Ford napravit tvornicu kraj Sinja, pa će doći PSA, pa će doći Opel, pa će doći BMW, pa će to zaposliti bar pet iljada Hrvata, pa će oplemeniti komplementarne industrije (staklo, plastika, žice, metalurgija), pa ovo, pa ono... I onda na primjeru Slovačke vidiš da im se nije u HR isplatilo, jer su shvatili da neće naći toliko Hrvata koji su spremni za 3000 kuna radit neprekidno 8 sati na traci 6 dana u tjednu. Tako je i u Slovačkoj čini mi se. Nema Slovaka koji želi radit za taj novac, pa preko agencija zovu nas, zovu Bugare, Rumunje... Možda griješim.
Ako nije indiskretno, za koliku plaću odlaziš? Može i na PP, ako želiš. Je li imaš smještaj preko agencije ili sam se moraš snaći?