Pozdrav iz Kastela..

Zmija

New member
Pozz ekipa...eo odlucia da se ubacim na forum ode,iako vec godinu ipo vozim citroena..
Cisto zbog druzenja,ili kakvih meetova ako ih imate,a i upoznavanja istomisljenika..
Posjedujem DS5 iz 2012,2.0hdi(hybrid)..
Auto je top,odrzavanje zasad vrhunski sta se tice financija..
Prosa sam nekih 50iljada snjim..vozalo se,hahaha..
 

Prilozi

Zmija

New member
Jako lep autić...u kakvom stanju je baterija nakon tolko god?
Perfektnom,imam susjeda sta e ovlasteni serviser u peugeota,i ima licence za odrzavanje hybrida i tih ludila,ispitali smo je..kaze da e perfekt..a kad sam ga kupova,receno mi e da e stavljena nova...
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dva piranja za kolegu:
1: koliko je udoban / tvrd na 19" Cairns felgama? Koje gume voziš?
2: ove "F1 ručece" mjenjača kod volana; njima mijenjaš brzine i kad si u Auto modu, ili moraš prebaciti u Manual? Razmišljam o naknadnoj ugradnji tih ručica u svoj 180 BlueHDi s EAT6 mjenjačem (tvornički ne dolazi s tim ručicama; njih imaju samo hibridi i motori s DSG mjenjačem), no retrofit ECU reagira samo kad je ručica mjenjača prebačena u M mode. A ja bih da ga mogu "pogurati" ili spustiti brzinu i kad je u Auto modu, bez diranja mjenjača (samo s rukama na volanu), kao što je slučaj na novijim EAT8 mjenjačima...
 
Posljednje uređivanje:

bono

Active member
Dva piranja za kolegu:
1: koliko je udoban / tvrd na 19" Cairns felgama? Koje gume voziš?
2: ove "F1 ručece" mjenjača kod volana; njima mijenjaš brzine i kad si u Auto modu, ili moraš prebaciti u Manual? Razmišljam o naknadnoj ugradnji tih ručica u svoj 180 BlueHDi s EAT6 mjenjačem (tvornički ne dolazi s tim ručicama; njih imaju samo hibridi i motori s DSG mjenjačem), no retrofit ECU reagira samo kad je ručica mjenjača prebačena u M mode. A ja bih da ga mogu "pogurati" ili spustiti brzinu i kad je u Auto modu, bez diranja mjenjača (samo s rukama na volanu), kao što je slučaj na novijim EAT8 mjenjačima...
imam ih na "robotiziranom". EAT6 u A i M mozeš mijenjati. nije hibrid i DSG.
 

ExOduS442xb

Racing
Joj Slavko, meni se to pitanje vrti već mjesecima po glavi!
Našao sam par informacija na netu, ne znam točno koja je razlika između AM6 i EAT6, mislim da je EAT6 poboljšana verzija pa bi ovo možda i moglo funkcionirati. Da ne spamam po tuđoj temi (previše) našao sam C5 sa F1 paddle shifterima, retrofitanim iz robotiziranog mjenjača.

Nadam se da ovo nije problem, post je sa frenchcarforuma vezan uz F1 papučice:https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=58405

Možda da se otvori zasebna tema? 😅
Sada i mene interesira...
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Joj Slavko, meni se to pitanje vrti već mjesecima po glavi!
Našao sam par informacija na netu, ne znam točno koja je razlika između AM6 i EAT6, mislim da je EAT6 poboljšana verzija pa bi ovo možda i moglo funkcionirati. Da ne spamam po tuđoj temi (previše) našao sam C5 sa F1 paddle shifterima, retrofitanim iz robotiziranog mjenjača.

Nadam se da ovo nije problem, post je sa frenchcarforuma vezan uz F1 papučice:https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?t=58405

Možda da se otvori zasebna tema? 😅
Sada i mene interesira...
Ma da... To je ono što ljudi rade, ali to nije to. Primjeti da je ručicu mjenjača pomaknuo u lijevo (M položaj) pa tek onda šaltao brzine papučicama na volanu. A to ne želim. Nego jedino ako može raditi kao na OEM mjenjačima koji imaju "F1 pedale" tj. i kad je u Auto modu. Kad bih to našao - ugrađujem i ne pitam za cijenu!
pobrkao ja "lonćiće". imam ETG6. tzv. "robotizirani". F1 ručkice na volanu. u vožnji pložaj mjenjača u A ili M možeš mijenjati brzine ručkicama. mislio da te to zanima...
E kad bih to mogao naknadno ugraditi na moj EAT6...
Kitovi koje nalazim (UK i Brazil) rade samo ako se mjenjač prvo stavi u M položaj.
:-(
ja imam EAT6 na picassu iz 2018te, i u A modu mogu mijenjati brzine sa šifterima iza volana, ne mora biti u M modu
Da. mjenjači s OEM ručicama očito mogu šaltati i u A modu (to i tražim).
No, čudno mi je da taj EAT iz 2018. nije EAT8?
Siguran si da je to EAT6? Koji motor je unutra? Jer P5008 1.6 BlueHDi iz 2017. (od firme) ima EAT8 i šaltanje papučicama u A i M modu...
No, kod njega su drukčiji prijenosni odnosi (1.6 motor) nego li kod mene. Da bi eventualno bio kompatibilan s mojim 2.0 BlueHDI (180 KS) morao bih naći EAT6 ECU baš za taj motor... Ne znam postoji li to uopće?
 
Posljednje uređivanje:

Rovan

Member
Donator foruma
Da. mjenjači s OEM ručicama očito mogu šaltati i u A modu (to i tražim).
No, čudno mi je da taj EAT iz 2018. nije EAT8?
Siguran si da je to EAT6? Koji motor je unutra? Jer P5008 1.6 BlueHDi iz 2017. (od firme) ima EAT8 i šaltanje papučicama u A i M modu...
No, kod njega su drukčiji prijenosni odnosi (1.6 motor) nego li kod mene. Da bi eventualno bio kompatibilan s mojim 2.0 BlueHDI (180 KS) morao bih naći EAT6 ECU baš za taj motor... Ne znam postoji li to uopće?
Kuzim kaj misliš, ali nije, ako se ne varam negdje od sredine 2018-te picasso je postao spacetourer i tada je u redizajnu dobio EAT8 (8 brzina), e, a moj je treći mjesec 2018te i tada je još imao naziv picasso i EAT6 je unutra (6 brzina)...motor je 2.0 Blue HDi
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Kuzim kaj misliš, ali nije, ako se ne varam negdje od sredine 2018-te picasso je postao spacetourer i tada je u redizajnu dobio EAT8 (8 brzina), e, a moj je treći mjesec 2018te i tada je još imao naziv picasso i EAT6 je unutra (6 brzina)...motor je 2.0 Blue HDi
To te ja pitam!! Pa onda je to ono što tražim!! EAT6 Ecu za 180 BlueHDi iz tvog Picassa. Moralo bi funkcionirati…
Pošalješ mi VIN u privatnoj poruci, da krenem u potragu za tim Ecu-om?
Hvala!!
👍🏻💜
 
Na vrh