Povučen Peugeot 301 iz prodaje

deda

New member
Ma tak ti svejedno,sve je to isti kuki,samo treba gledat gdje dobiješ više za manje love,nema tu nikakve razlike ni u čemu.
 

quadrolg

Member
alijanski Fiat vraća se u kompaktnu klasu godinu dana nakon prestanka proizvodnje modela Bravo i to novim modelom starog imena Tipo. Ime vuče korijene iz bliže, lai i dalje prošlosti marke. Tipo je prvi pravi Fiatov predstavnik "golf" klase, koji je 1989. godine proglašen Europskim autom godine, a bio je 90-ih vrlo popularan i kod nas. Kasnije ga je zamijenio Bravo, pa Stilo, pa opet Bravo. Pokušao je Fiat u međuvremenu i s niskobudžetnom kompaktnom limuzinom Lineom, ali na našem tržištu prošla je nezapaženo.

Tipo će imati tri karoserijske izvedbe. Limuzinska na tržište stiže prva, a isprobali smo ju prošlog tjedna u Torinu. Tipo u izvedbama klasičnog hatchbacka i karavana stiže kasnije iduće godine. Proizvodi se, kao i Linea, u turskoj Bursi, ali s tim modelom nema mnogo zajedničkog. Novi Tipo nastao je na platformi koju koriste Fiat 500L i Fiat 500X. To je odlična vijest jer su ta dva Fiatova modela za pohvalu.

U Italiji od 12.500 eura

Međuosovinski razmak je rastegnut na 263,6 cm, a ukupna je dužina limuzine 453,2 cm. U kabini je zaista prostrano, a Tipo je po mjestu za koljena najbolji u klasi. Naprijed se mogu voziti dvije osobe visoke 188 cm, a straga troje visokih do 180 cm. Prtljažnik prima nadprosječnih 520 litara. I u širinu je Tipo izdašan, pa vozač i suvozač imaju puni komfor za ramena, dok straga postoje tri sjedala. Dakako, tri putnika ne uživaju puni komfor, ali imaju solidan. Tipo se dimenzijama smjestio između Škode Rapid i Octavije, a glavni konkurenti će mu na tržištu biti, primjerice, Hyundai i30, Citroen C4 i Ford Focus, koji od spomenutih jedini ima u ponudi sve tri karoserijske izvedbe, kao što će imati Tipo.
 
Na vrh