Potrgao sam čep ekspanzione posude

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Damaj

Active member
Evo meni neki dan pukao čep ekspanzione posude rashladne tekućine. Kakva kvaliteta, ne mogu vjerovati , prvo čep moraš momački zatezati da ne isparava voda, a onda je čep toliko kvalitetan da je pukao sa strane. Ima li itko iskustva s čepovima pod jamstvom, tj. mijenjaju li ih besplatno ili što!?
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: Općenita iskustva s novim C4

Damaj, oprosti na glupom pitanju, ali...
Zašto si uopće otvarao čep ekspanzione posude?
Od 1984 vozim razne aute i nisam to ni jednom u životu trebao otvarati.
 

Damaj

Active member
Re: Općenita iskustva s novim C4

Očito nisi sudjelovao u ovoj temi od početka jer se na većini novih C4 događao misteriozni gubitak antifriza sve dok netko nije zaključio da čep moraš momački stegnuti, tj. do te mjere da čep preskoči zub, za što je potrebna poprilična sila kod stezanja.
 

Nono

Èlan
Re: Općenita iskustva s novim C4

Damaj, uz dužno poštovanje, ali ovo ti je dosta smiješno. Kažeš pročitao na forumu da čep treba "momački stisnuti" pa onda ti momački stisneš, a čep pukne pa se onda pitaš što je s jamstvom na čep?!
Kao što kaže La Marche, nema se što dirati taj čep. Evo ja ga nisam dotaknuo još od vremena kada sam vozio stojadina, a to je bilo jako davno.
Ako misliš da ti auto gubi rashladnu tekućinu odeš na servis.
Kada bi čovjek na svom autu primjenio sve što pročita po forumima brzo bi od auta napravio staru krntiju.
Inače, kao što je čuo Tanaja tako sam čuo i ja od šefa ovlaštenog servisa: s novim C4 nema posla. Naravno da uvijek postoje iznimke ali one samo potvrđuju pravila. :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Općenita iskustva s novim C4

Ja bi mu od starog bicikla nutrašnjeg šlaufa škarama odrezal šajbicu tak da bi oriđiđi sela u čep i nama se to kaj neznam kak jako stezati, tolko da malo guma zaškripi, zato i pušta kad je "netko" nekad pretegnul i premuznul gumicu.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: Općenita iskustva s novim C4

ako zubi preskaču prilikom pritezanja onda zubi moraju preskočiti.
ništa čepu neće biti.
čep goriva na nekim autima tako je napravljen da prilikom pritezanja "preskoči" nekoliko puta i onda je stegnut.
ako nešto preskače kod ovog vašeg čepa, onda je to shema kao na čepu za gorivo recimo...

a samo pravi muži trgaju čepove! :palac-gore:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Općenita iskustva s novim C4

Kod mene na C3 nema nikakovih zupčića, već samo navoj i u čepu gumena brtva ili ti ga po domači diftung.
 

Matija

New member
Re: Općenita iskustva s novim C4

Damaj je u pravu. Mora se stegnit momački, jer ima jedan zadnji zub preko kojeg ako ne prijeđe počne pljuckat van antifriz na velikim vrućinama.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Re: Općenita iskustva s novim C4

Kada bi čovjek na svom autu primjenio sve što pročita po forumima brzo bi od auta napravio staru krntiju.
E, stari, nisi u pravu. Sve kaj sam pročital ovde je istina. :D:eek:
Daj nek neko napiše da bum dobil na lotu.

ako zubi preskaču prilikom pritezanja onda zubi moraju preskočiti.
Koliko su mene uputili, ti zubi onemogućavaju odvrtanje od vibracija. Dosta je da jednom klikne.

P.S. Zakaj ovo s gubitkom antifriza i čepom ne denete u jednu temu? Očito da je to raširen problem?
 

Ciki vts

New member
Re: Općenita iskustva s novim C4

Problem postoji od pocetka, potrebno je "muski" stegnuti cepi to je to.

Neka ostane sve u ovoj temi, ipak se radi o problemu vezanom za novi C4.
 

Dalibor

Dado Tornado
to što neki čepovi "puknu" par puta prilikom zatvaranja, vjerojatno ima veze sa samokočnosti.
obično se takvi čepovi stavljaju tamo gdje mogu nastati tlakovi u posudi koju zatvaraju.
kada se nebi radilo o samokočnom čepu, tlakovi bi mogli oslabiti čep, a to bi na tim posudama bilo štetno.

kao što smo mogli pročitati na temi o iskustvima sa novim C4, neki nisu dobro pritezali čep (valjda od straha da nebi škljocnio), pa se pisalo o gubljenju antifriza.
 

Nono

Èlan
Ma sve pet za te teorije o čepu ali ostaje pitanje što se ima prčkati ispod haube na novom autu? Nekad kad se kupio auto iz drage nam Crvene zastave odmah si postao pol mehaničara. Dnaas se tako ipak ne radi.
Nisam stručan za poslove ispod haube ali nekako mi je teško povjerovati da nakon cca godine i pol koliko se novi C4 proizvodi, francuski mehaničari i inženjeri nisu skužili da čep treba "momački" stisnuti pa ga stisnu ko curice. ROFL
 

deda

New member
Najbolje se vozi onaj koji ni o ćem pojma nema,kada treba ide na servis i gotovo.Svi ostali samo kompliciraju sebi samima život.Na današnjim autima se nema kaj uopće otvarati hauba motora,sve ti piše na displeju,ak fali ulja,antifriza,kočione tekućine i svih ostalih medija i koji kukuruz imaš čeprkati i provjeravati,kaj god takneš ako neznaš što i kako, samo ćeš zasrati stvar i napraviti si probleme.Kako se stotina tisuća vozača stalno vozi,a nemaju pojma ni o ćem,osim gdje se toći gorivo i kam se gura kljuć?Kaj te briga kak se ćep šarafi,za koju si ga v.m. uopće išao dirati nakon godinu i pol,i odkud ti ideja da je falilo antifriza,a kak uopće znaš kolko ga treba biti?Stvarno ne kužim neke ljude i onda stalno pričaju kak ne valja ovo,ono i svi su mu krivi,od proizvođača,prodavača,servisa, strica,babe i cucka..Ja na Berlingu nisam u deset godina nikada doljevao antifriz niti dirao čep,a ima 220 000km i ne pada mi na pamet da ga i dalje diram i sve ostalo,a tek službeni auti koji su imali pola miliona km i nikad nismo ni otvarali haubu,a kaj oni na servisu rade bole me ona stvar.
 

Matija

New member
Nono, šta pričaš ti čovječe? :grin:

Znači, padao je nivo rashladne tekućine. Hoćeš reći da to treba tak ostavit i ništ ne dirat? I onda kad padne ispod minimuma, šta onda? Sjedi plači, garanciju popišaš jer nisi pratio što se događa.

Morali su ljudi nadolijevati antifriz. I ja sam morao. Kak sam stegnio, sad je u zadnjih godinu nivo pao za koji milimetar.
 

deda

New member
Pa nemaš kaj nadoljevat,ćim padne nivo poćne te upozoravat,a za kaj postoji servis,kak misliš da to može netko tko ništa nezna o autima?Jedan je dvije godine vozio auto i na kraju došao da mu ne radi pranje stakla,a nije imao ni kapi tekućine,kada smo ga pitali zašto nije nadolio,rekao je da je on gledao i da je uvjek bilo puno vode,lik je stalno otvarao čep kilera.Kak taj nikada nije imao problema sa nićim?Upravo zato jer nema pojma,pa po tome ispada da bi aute trebali voziti samo mehaničari.
 

Nono

Èlan
Matija, mislim da nisam napisao ništa krivo. Ako primjetiš neku nepravilnost moraš u servis. Pogotovo ako traje jamstvo. Ako si bio u servisu i ako su ti rekli da je to greška za koju znaju i da treba stiskati taj čep, onda OK. Ako si prčkao ispod haube jer je to netko napisao na forumu, a sam nisi stručan, e onda ... čep pukne.
 

deda

New member
Pa kak bi se kiler tresel,onda bi se tresla cijela karoserija i vibrilrla,zato kileri stoje na gumenim držaćima,zato motor ima gumena držaće,ja nisam ni na Tamiću videl da se trese kiler,a kamoli na C4.Ne trebaš gledat,metni ruku na njega pa buš osjetil jer vibrira,raspal bi se cijeli kiler od vibracija,pogotovu ovi današnji koji su samo skeljeni.Naravno govorimo o vibracijama koje bi mogle otpustit čep.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh